JussiS - Wanhat miksaukset

24 posts, 2 pages, 3,109 views

Avatar
#2 • • defa Guest
No laita nyt ne vanhemmatkin,kolmonenkin oli hiton hyvä!!:p
Avatar
#3 • • akir0 Guest
Hitto, tämähän on kulttuuriteko!

Vitonen on kyl paras.
Avatar
#4 • • JussiS Guest


No laita nyt ne vanhemmatkin,kolmonenkin oli hiton hyvä!!:p


Tuotatuota, kun noita vanhempia ei itseltänikään löydy, niin jos joltain löytyy niitä, niin voisi vaikka privailla mulle, koska haluisin itekin ne... Eli siis Trancemix 1, 2 ja 3.

Näistä vanhoistakin saa antaa palautetta vielä ;)
Avatar
#5 • • Saint Guest



Tuotatuota, kun noita vanhempia ei itseltänikään löydy, niin jos joltain löytyy niitä, niin voisi vaikka privailla mulle, koska haluisin itekin ne... Eli siis Trancemix 1, 2 ja 3.

Näistä vanhoistakin saa antaa palautetta vielä ;)



Mulla olis toi trance mix ykkönen.. voin laittaa sen jakoon
Ja samalla sen U96 - Das Boot Dj JussiS Remixin ;)
Avatar
#6 • • JussiS Guest


Mulla olis toi trance mix ykkönen.. voin laittaa sen jakoon
Ja samalla sen U96 - Das Boot Dj JussiS Remixin ;)



Toi ykkönen olis kyl kiva saada jakoon taas, heitäks mulle URLin kun saat sen johonkin :)

Sillä Das Bootilla kannattaa heittää vesilintua tms. Dellaan sen sulta seuraavaks kun tuun...
Avatar
#7 • • plink Guest

jos joltain löytyy niitä, niin voisi vaikka privailla mulle, koska haluisin itekin ne... Eli siis Trancemix 1, 2 ja 3.



multa löytyy himasta nuo kaikki kolme, mutta ei ole mitään paikkaa minne uppia noin isoja tiedostoja. joku kun hommaa tilaa niin voin kyllä uppia nuo. :)
Avatar
#8 • • JussiS Guest
Kaikki wanhat miksaukset nyt jaossa! Erityiskiitos Tapsulille ja Akir0lle :)
Avatar
#9 • • kosmo Guest
Hienoa! Kyllä kakkonen on aina ollut ykkönen! :hearts:
Avatar
#10 • • Osiriz Guest
Kaikki yhtä kauniita, vaikea tässä lähteä näitä erottelemaan. Olisipa mahdollisuus valita noi kaikki. :)
Avatar
#11 • • JussiS Guest

Kyllä kakkonen on aina ollut ykkönen!



Ihan OK mulle jos sä tollasesta tykkäät ;)
Avatar
#12 • • Mikco Guest
Hihii \o_

Tääl on näköjään ilmestyny trancemix1 tohon listaan :)
Kaikki muut oon kuullukki.

Ja nyt...eiku vaan downloadamaan.

Arvostelen ton myöhemmin :)
Avatar
#13 • • KrOpA Guest
Onkos noi 1 ja 2 mixit enää saatavilla, ei taho linkit toimia... :sad:
Avatar
#14 • • DyyD Guest
Vitonen on mun mielestä ollu tähän asti paras minkä oon kuullu! Soi edelleen sillon tällöin.

Tosiaan noi linkit ei toimi... :confused:
Avatar
#15 • • JussiS Guest

Tosiaan noi linkit ei toimi... :confused:


joo, eli noi 1-3 miksaukset ei oo enää online, kun serverin kovalevy otti ja paukahti... Joudutte tyytyyn noihin uudempiin, ja tietty uusimpaan, joka löytyy omasta topikistaan täältä.
Avatar
#16 • • MNG Guest
Oisko mitenkään mahdollista saada tracklistiä ykköseen ja kakkoseen? Loistavia biisejä, mutta kun ei nimiä tiä :(
Avatar
#17 • • JussiS Guest

Oisko mitenkään mahdollista saada tracklistiä ykköseen ja kakkoseen? Loistavia biisejä, mutta kun ei nimiä tiä :(


Jos jossain vaiheessa löydän vaan ne jostain ;)
Avatar
#18 • • MNG Guest
Ton ykkössetin avaa kaiketi Langen follow me? Ja ehdottoman tärkee olis tietää heti sen jälkeisen biisin nimi...se on loistava.
Avatar
#19 • • JussiS Guest

Ton ykkössetin avaa kaiketi Langen follow me? Ja ehdottoman tärkee olis tietää heti sen jälkeisen biisin nimi...se on loistava.


Muistaakseni Lost Tribe - Gamemaster (Matt Darey remix)
Avatar
#20 • • Saint Guest

Ton ykkössetin avaa kaiketi Langen follow me? Ja ehdottoman tärkee olis tietää heti sen jälkeisen biisin nimi...se on loistava.


Muistaakseni Lost Tribe - Gamemaster (Matt Darey remix)



Muistaakseni se ykkösmiksaus ei oo ihan täydellinen täältä netistä imutettuna. Mulla on CD:llä ainakin yks biisi enemmän ;) ;)