Nitro: 2 uutta miksausta (tech-trance/techno/acid)

11 posts, 1 page, 1,570 views

Avatar
#1 • • Edited happosepi Guest
Darkroom II

60.4 MB, 66 min, 128 kbit
Tech-trance

01. Solar Ghosts (Remute remix) Forte
02. Ascender Altitudes (Innvervisions mix) Decipher
03. Phuture Grooves Involve Rezzonant
04. Livith Maffia Shaved (Rocco and Heist remix) Neo
05. Fabb'x & Cuss Carver C.S.D. (Lifo mix) Lunchbox promo
06. Ricky Le Roy Kiss Me (Symar mix) BXR
07. Dariush Ira (Pascal F.E.O.S Treatment) Nukleuz
08. Igor S Boomerang (Igor S mix) ID&T
09. Silvester Enlargement Impetuous
10. Marco V Echoes (V.ision mix) ID&T
11. Natural Born Grooves: Universal Love (E.Graig hard dub) NBG
12. Marco V My Acid Pacemaker ID&T
13. Silvester Believe (Midsummernight remix) Impetuous
14. Alex Bau Significant Default


Beatbox.FM mix II

27.5 MB, 30 min, 128 kbit
Techno/tech-trance/acid

01. La Forge Here I Go Underworld
02. Awex Underground (New Skool mix) Superstar
03. Baby Doc & Jon The Dentist Mantra To The Buddha (Hardfloor remix) TEC
04. Mauro Picotto Baguette BXR
05. Silvester Believe (Midsummernight remix) Impetuous
06. Mauro Picotto & Riccardo Ferri New Time New Place Primate
Avatar
#2 • • pi Guest
Tuota Beatbox.FM -settiä en ole vielä ehtinyt hakemaan, mutta jonossa on, koska Darkroom II toimi todella loistavasti, varsinkin jostain ~20 min eteenpäin.

Tosin mulle kolisee tontyyppiset soundit tällä hetkellä aivan extrakovaa senkin takia, että oon vaihteeksi hankkiutunut pahimmista juustokuorrutuksista eroon ja pyrkinyt soittelemaan progressiivisempaa / muuten vaan hillitympää soundia... ja tekno on kolissut todella kovaa viimeisen vuoden ajan, joten yhdistelmä sopivalla energialla höystettynä on kyllä aivan jumalaista :)

Toimi!

.pi.
Avatar
#3 • • -orion- Guest
Mä nyt taas vuorostani hehkutan tuon Beatboxin. Ihan kipeen hyviä biisejä, uutta matskua ja ennenkaikkea ainakin minulle ei-niin-tuttuja raitoja. Erittäin kiva progressio, loistava lopetusbiisi ja loistomäärä energiaa. Tälle äijälle keikkaa.
Avatar
#4 • • Timmo Guest
Joo. Beatboxmiks rokkaa ja hyvin!!
Tosin Awex - Underground [Tom Wax Remix] voittaa ton nu-skoolin.

Jää kuunteluun.
Avatar
#5 • • Painkiller Guest
Jees, darkroom II:ssa on ihan mukavia ralleja osa, hieman volumetasot heittelee mutta.. tossa beatbox miksauksessa ei oikeen ollut mun makuun, ja välillä tuntui joissain biiseissä biitti nykivän kummasti, esim. tossa överishuffle-acidväännössä :) ei jotenkin kuulostanut mun korvaan oikeen sopivalta. Mut darkroomII jees.
Avatar
#6 • • Remotion Guest
Noniin, imuunhan tää darkroom lähti samantien.

baquette on yks kovimmista raidoista ikinä. Noin lyhyttä miksausta en kuitenkaan jaksa ehkä imailla...
Avatar
#7 • • conaysto Guest
Joo. Latasin ton Beatbox.FM kakkosen ja uijui et on hyvää menoa. miksaukset on onnistuneet oikein kivasti vaikkakin pientä outoa pätkimistä jossain 0-10 minuutin paikkeilla oli havaittavissa (?) . Meikäläisen makuun ehdoton helmi oli kyllä toi Picotton ja Ferrin kuusnepa-häröily. Loisto lopetus setille täytyy kyllä myöntää - rutistaa viimesetkin mehut irti tästä puolen tunnin täsmätamppauksesta. Hienoa. :laugh:
Avatar
#8 • • thomas Guest
mukavan menevää saundia, hyviä vaihtoja ja fiilis säilyy loppuun asti
tykkäsin, mutta jotkut miksaukset historiasta menevät kyllä tämän ohi.
Avatar
#9 • • shokuni Guest
Ihan mukavaa settiä tämä. Mua rupes hämään toi New Time new Place kun olen nähnyt sitä pelkällä picoton nimellä ja sitten "& Ricky Effe" ja nyt tämä... Mikä se on oikeasti?! :confused:
Avatar
#10 • • happosepi Guest

Ihan mukavaa settiä tämä. Mua rupes hämään toi New Time new Place kun olen nähnyt sitä pelkällä picoton nimellä ja sitten "& Ricky Effe" ja nyt tämä... Mikä se on oikeasti?! :confused:



Kyllä se on just niinkuin tracklistissä lukee.
Avatar
#11 • • jorkki Guest
Darkroom II:n kama kolahtaa mulle ihan kymmenellä, maistuvaa tech-trancee hyvin miksattuna :excellent:

Varsinkin Solar - Ghosts (Remute remix) ja
Ricky Le Roy - Kiss Me (Symar mix) rokkaa :happyroll:

Beatbox.FM mix II ei toiminu mulle ihan niin hyvin ku Darkroom II (vaikka hyviä raitoja siinäkin).