(trance)klubipohdintaa

9 posts, 1 page, 1,381 views

Avatar
#1 • • eddie Guest
Ollaan parin kaverin kanssa pk-seudulla mietitty, että mitä ihmiset tällä hetkellä ajattelevat lähinnä käynnissä olevien, enemmän säännöllisten tapahtumien suhteen.
Itse olen kuullut mielipiteitä siitä, että ne pitkälti toimivat aina samalla tavalla, niissä on harvoin mitään uutta. Itse en osaa ajatella, voisiko joku tietty erityinen asia olla paremmin, mutta millaisia fiiliksiä muilla ihmisillä on.
Jos esim. joku olisi nyt suunnittelemassa kuukausittaista tranceklubia, millaisia juttuja(isoja kokonaisuuksia/pikku yksityiskohtia) heidän kannattaisi pohtia/yrittää toteuttaa?

tajusinkohan edes itse, mitä kirjoitin
- :cool: -
Avatar
#2 • • drS Guest
joo lineupit vois olla vähän vaihtelevampia.. tollaset protkun trancesetit ym. spesiaalit on aina tervetulleita.
Avatar
#3 • • Timmo Guest
"lineupit" tosiaan

onko tranceklubia ilman Tabia...? tai Orkideaa...
toisaalta mitä mä valitan. Oon vast 19, eli en pääse edes sisään. :019: joku vois perustaa New Talents - Klubin.
Avatar
#4 • • MikkiHiiri Guest
Tab&Orkidea soittelevat aivan sikahyvää musaa, siihen ei käy
kieltäminen, mutta ulkomaanstaroja sais tulla enemmän Suomen
tranceklubeihin. Ainakin Dive ja Colors onkin ollu näyttämässä
erityisen mallikasta esimerkkiä viime aikoina ja lisää tulevaisuudessa :cool: props!
Avatar
#5 • • Ezzy Guest
Divelle voi kyllä antaa pointsit Suomen tällä hetkellä parhaasta tranceklubista, mutta missään suomalaisessa klubissa ei ole teemailtojen tyylistä vaihtelua, muun kuin soittajien osalta. Saatan tietenkin olla väärässä.
Sinänsä tämä ei hirveästi haittaa, koska taso on kuitenkin erittäin korkea musiikin, valojen ja decojen puolesta, kuten myös yleisen fiiliksen.

Colorsin "kulttuuriteot" jääköön omaan arvoonsa...
Avatar
#6 • • Link Guest


joku vois perustaa New Talents - Klubin.




Tota on hankala toteuttaa jos haluaa, että bileistä jää muutakin
kuin lasku käteen.

Itse tosin suosin sellaista hyväksi todettua kavaa, että aina olisi
ainakin 1-2 uutta nimeä ja 1-2 tunnetumpaa samoissa kesteissä.
Mieluusti vielä sillain, että uusi nimi ei soittaisi ihan ensimmäisenä.

Sanotaan nyt vielä, että uusi nimi ei välttämättä tarkoita samaa
kuin kokematon. Esim. sellainen nimi joka ei ole aikaisemmin
paikkakunnalla pyörähtänyt.
Avatar
#7 • • JussiS Guest


onko tranceklubia ilman Tabia...? tai Orkideaa...


Eihän noissa mitään vikaa ole, mut tuntuu että jokaisessa stadin trancebileessä on vaan samat jätkät soittamassa. Suomesta löytyy kuitenkin aika paljon muitakin trancenimiä, eli vaihtelua kannattais vähän enemmän pitää. Muualla kiertoa onkin enemmän.
Avatar
#8 • • lauri Guest
Kyllähän noita ideoita on ja tulee.

Mutta eriasia on kannattaako niitä käyttää yleisöön joka haluaa ladan hinnalla ferrarin, jne.

Jotain muutoksia kuitenkin on luvassa... :)

// L
Avatar
#9 • • Toma Guest

Originally posted by lauri

Jotain muutoksia kuitenkin on luvassa... :)

// L
_________________
-

World of Devotion.



Oooh! :hearts: