rullaati.rul.rul.rullaati.Tekno!.kno.kno

5 posts, 1 page, 1,190 views

Avatar
#2 • • Diodi Guest
rullaavaa ja laadukasta jumputusta mutta jotenkin hieman liian kiltin kuuloista minun makuuni. 7/10
Avatar
#3 • • Säätäjä Guest
Joo, agressiivisuutta kaipaan iteki. Pitäis jostai hommata joku särögeneraattori tai joku et sais kunnon detroitdistortit rumpuihin.
Avatar
#4 • • khatt Guest
Biitti rullaa biisissä aika hyvin; bassolinjaa ja sampleja yhdistelemällä on onnistuttu luomaan mukava groove. Biitin alta kuitenkin paljastuu läjä tuhanteen kertaan kuultuja Reasonin vakiosampleja, jotka antavat biisille hieman amatöörimaisen soundin. Biitin sisään ne istuvat hyvin, mutta ei kannata soittaa niitä ilman taustoja ja kuivana - liian läpinäkyvää.

Basari on liian pehmeä, mikä osittain johtuu napsuvasta kompressoinnista. Astetta rankempi basari toisi biisiin lisää munaa, mutta soundi voisi muutenkin olla rähjäisempi.

Melkein 9 minsan pituus tekee biisistä hieman liian junnaavan, ja jotkut samplet (kuten 1:28 alkava vinkuminen) alkavat pitkän päälle ärsyttää. Koko biitin kattava filtterikikkailu on tuhoon tuomittu yritys tuoda biisiin lisää vaihtelua, onneksi kyseinen pätkä on aika lyhyt. Lopetus saapuu hieman liian yllättäen eikä tunnu täysin istuvan biisin tyyliin.

Biisi ei kuitenkaan ole huono, päinvastoin. Parhaimmillaan biitti svengaa todella hyvin ja tuo mieleen hieman Jamie Bissmiren tai Joey Beltramin matskun. Pituutta voisi hieman karsia ja toimivia kohtia käyttää tehokkaammin hyväksi. Lupaavaa shittiä.

[edit: sananmuoto]
Avatar
#5 • • Säätäjä Guest
Oot muuten täysin oikeassa noitten reasonin vakiosamplejen jutussa. Normaalisti mä en haluais käyttää niitä yhtään, mua suoraan sanoen riipaisee sydämestä käyttää niitä :crybaby: , mut tossa kohtaa ei mulla ollu vaihtoehtoo, kun mun recucle on menny paskaks enkä voi nyt vähään aikaan slaissata sämplejä ite ni jouduin tosiaan turvautumaan noihin "valmiisiin sampleihin"

Biisin pituudesta mä kyllä ite tykkään siks että se junnaa tarpeeks paljon samaa, toisaalta jos soundi on surkee, ni sit se tietty ärsyttää..