PGfree/PGone/verkostomarkkinointi

123 posts, 7 pages, 19,736 views

#42 • • Taedium Guest

kun pyramidikaavion kerrokset lasketaan potensseina, niin niistä erittäin nopeasti suuria lukuja. Eli siis:

1 -> 3 -> 27 -> 19 683 -> 7 625 597 484 987 ;)

Ai noinko se lasketaan? Just, missä firmassa sä vaikutat? Voitko auttaa mua tohon peliin mukaa? Onko sulla jotain kaavakkeita joita voin täyttää? Saat sit kato siitä ne provikat.

...Juu on sitä koitettu Taediumiakin saada johonki Golden Lineen tms. myymään saippuaa. Saippuakauppias on varmasti kiva ammattinimike, mutten sen takia pilaa vapaa-aikaani.

Mut mä en ymmärrä siel sen uskonlahkokokouksen jälkeistä papereittentäyttelypakkoa. Mulla oli täys työ päästä tilaisuudesta pois allekirjoittamatta papereita. Eikä mulla ollu edes rahaa mukana, mut ei ois tarvinnu vielä maksaa... En tajuu mikä juoni siinä on takana.
#43 • • Daniel Braun Guest

http://www.sevensuomi.tk/

Tämä oli kyllä tyhjentävä sivusto...
Kertoi lähes kaiken oleellisen ja tarpeellisen tiedon asiasta...
Noilla faktoilla en lähtisi kyllä hommaan mukaan.
Ihmettelen yhä että miten jotkut tahot voivat ylipäätänsä heittäytyä tohon mukaan.
Onko se vain se, että paljon puhumalla saa pahaa aikaan. Nuoret uskovat sokeasti noihin "faktoihin"...
Ei hyvin mee.

Olis kiva tietää kuinkapaljon loppupeleissä on noita 700e bisneskitin maksaneita idiootteja, jotka kuvittelevat rikastuvansa supernopealla vauhdilla...

Ja kenen taskuun ne rahat sitten loppupeleissä menevät?
Ei todellakaan niiden verkostolaisten vaan enemmän sinne verkoston alullepanijan taskuun. Saman hepun joka katoaa jossakinvaiheessa johonkin Meksikoon... :D
#44 • • diezel Guest

Hyvä sivusto tosiaan...

taitaa näitä 700 e:n idiootteja oikeasti löytyä... tiedä sitten jos on oikein taitava kauppamies (=kusettaja) niin voihan siitä jotain kaurarahoja kaapia mutta tuskinpa noi "osakkeenomistajat" rikastumaan pääsee..

toivottavasti ei nyt kovin monelle tota ehditä/pystytä myymään ennen kun koko homma räjähtää käsin.. nimimerkki itsellekin liittymää (vain) tarjottuna..
#45 • • Remotion Guest
Joo, hyvä nettisivu.

Toivottavasti edes 1% huijatuista lukee ja sisäistää! Messissä menee muuten muutama kaverikin. :rolleyes:
#46 • • JussiS Guest

ohoh. ihmettelin itekin et miten ne voi mainostaa osakkeitaan tyylillä "10.10. me listaudutaan pörssiin". Ei kai sinne ihan noin vaan pääse?
#47 • • Daniel Braun Guest

taitaa näitä 700 e:n idiootteja oikeasti löytyä... tiedä sitten jos on oikein taitava kauppamies (=kusettaja) niin voihan siitä jotain kaurarahoja kaapia mutta tuskinpa noi "osakkeenomistajat" rikastumaan pääsee..

Jep, kyllä niitä löytyy... Ja paljon taitaakin löytyä.
Kick-off tapahtumassa tais olla semmoset 5000 henkeä paikalla kuuntelemassa jotakin jeesustelua siitä että kuinka maailma muuttuu kun PG aloittaa toimintansa tms. :D
Ei voi ymmärtää miten joku voi uskoa tähän.
Naurettavan läpinäkyvää toimintaa koko juttu.
#48 • • kitty Guest

Kick-off tapahtumassa tais olla semmoset 5000 henkeä paikalla kuuntelemassa jotakin jeesustelua siitä että kuinka maailma muuttuu kun PG aloittaa toimintansa tms. :D

meikä oli valitettavasti töissä tos tapahtumas turkuhallis... ainoa asia mikä motivoi oli et onnex mul maksetaan katella noit ihmisii... näky oli meinaa niin säälittävää et huh huh!
paikal oli just se noin 5000 ihmistä josta yli puolet oli just 18 täyttäneet wannabe liikemiehiä... osa oli jopa kaivanu esille vanha rippipukunsa ja lainannu isiltä auton et näyttäis olevan rahoissa... ja paskat!
ja voi v**** mitä shittii porukka puhus siel... ja mikä oli naurettavaa oli se et suurin osa näistä "luennoista" pidettiin englanniksi... luuleex ne et tavallinen suomalainen henkilö ymmärsi mitä helvetaa se äijä selitti siel laval ku se puhus englannix verkkomarkkinoinnista ja liiketaloudesta... hyvä et ne ymmärtää suomex mikä on verkkomarkkinointi yms.
se koko tapahtuma näytti/vaikutti joltain kultti toiminnalta... ruotsalaiset äijät yrittää käännyttää porukkaa "parempaan" liittymään....
#49 • • Daniel Braun Guest
Mielestäni pian puhutaan jo jonkinmoisesta uskonnollisesta kultista.
Heidän herättäjänsä on tullut puhumaan Ruotsista asti, ja kaikki ovat iloisia!

"ja kaikki tahdissa taputtaa,
kun mestari aasinkorvat seinälle heijastaa,
silloin me tarkoin tiedä emme,
kuinka monta aasia me katselemme..."

Näin laulaa Jarkko Martikainen. Tän laulun sanat kuvaavat mun mielestä aikas hyvin tätä tilannetta.
Nuoret uskovat kaiken mitä heille syötetään.
Siis ei yleistämismielessä. Ei kaikki nuoret, vaan...
Noh, kuitenkin.
Milläköhän tavoin sais nää ihmiset tajuamaan sen, mistä on kyse? :confused:
Varmaan monellakin meistä on joku kaveri/tuttava/kaverin kaveri/tms joka on tähän mukaan lähtenyt, eikä usko muiden sanoja.
Nää tyypit eivät todellakaan kuuntele asiaa vastaan olevia väitteitä.
Uskovat sokeasti tähän shittiin...

"Joka luojan tuutista tunkee jotain helppoheikkejä.
Ne tahtoo näyttää varjoleikkejä,
jotka tarttuu kuin tauti,
mutta kuka niistä nauttii?

En minä niistä nauti.
Et sinä niistä nauti?"
#50 • • mark hamilton Guest
Onko kukaan törmännyt ternimaidon (colostrum)verkostomarkkinointiin.

Kumman iloista sakkia tuntuu olevan ja kaikilla näytää menevän hyvin.

Mä olen ollut AMT/AquaSourse nimisen verkostomarkkinointi firman liiketoiminta esittelyssä.

Esittelystä jäi mieleen se, että esittelyssä kahoitettiin mainostamaan itseään pörssiyhtiön edustajana.

Esittelyssä haukuttiin muita aloja kuten IT-alaa.

Onneksi en lähtenyt mukaan touhuun.
#51 • • Quu Guest

Kumman iloista sakkia tuntuu olevan ja kaikilla näytää menevän hyvin.

Niinkö luulet? ;)

Kaikillahan menee "perkeleen hyvin" kun yrittävät saada sijoittamiaan rahojaan takas.
#52 • • Edited Individual Guest
edit
#53 • • Edited Individual Guest
edit
#54 • • Edited Individual Guest

Mielestäni pian puhutaan jo jonkinmoisesta uskonnollisesta kultista.
Heidän herättäjänsä on tullut puhumaan Ruotsista asti, ja kaikki ovat iloisia!

"ja kaikki tahdissa taputtaa,
kun mestari aasinkorvat seinälle heijastaa,
silloin me tarkoin tiedä emme,
kuinka monta aasia me katselemme..."

Näin laulaa Jarkko Martikainen. Tän laulun sanat kuvaavat mun mielestä aikas hyvin tätä tilannetta.
Nuoret uskovat kaiken mitä heille syötetään.
Siis ei yleistämismielessä. Ei kaikki nuoret, vaan...
Noh, kuitenkin.
Milläköhän tavoin sais nää ihmiset tajuamaan sen, mistä on kyse? :confused:
Varmaan monellakin meistä on joku kaveri/tuttava/kaverin kaveri/tms joka on tähän mukaan lähtenyt, eikä usko muiden sanoja.
Nää tyypit eivät todellakaan kuuntele asiaa vastaan olevia väitteitä.
Uskovat sokeasti tähän shittiin...

"Joka luojan tuutista tunkee jotain helppoheikkejä.
Ne tahtoo näyttää varjoleikkejä,
jotka tarttuu kuin tauti,
mutta kuka niistä nauttii?

En minä niistä nauti.
Et sinä niistä nauti?"

WORD!!!!

Kyllä olis Niilo Yli-Vainio ylpeä " pojistaan" ...:D
Jotenkin tuntuu, että tämä sydeemi viehättää juuri miespuolista nuorta väestöä...

T:Tero
#55 • • Quu Guest
Jätkä postailee jossain maajoukkueessa salettiin ;)
#56 • • ideazione Guest

Onko kukaan törmännyt ternimaidon (colostrum)verkostomarkkinointiin.

Jossain tv:n keskusteluohjelmassa oli joskus nämä ns. Euran Daltonit, joilta kysyttiin, että mitäs pojat meinaa nyt tehdä elämällään. Tähän vastaus oli, että "me lähdetään mukaan ternimaitokapselibisnekseen!" Kiinnostais tietää, miten on bisnes sujunut =)
#57 • • Individual Guest
Olen näköjään syyllistynyt triplapostaukseen...sori! Kerta se on ensimmäinenkin, sano mummo kun Inkvisition bileisiin meni...

T:Tero
#58 • • Taedium Guest
Siis oikeesti kun nyt olisi tarpeeks pitkä käsi ni kurmauttaisin!

Pikkusiskon poikaystävä ja mutsipuolen poika on menny tähän pelleilyyn mukaan ja uskoo rikastuvansa. Penniäkään ei oo kuulemma vielä tullu, mut "kohta tulee ihan sikana"...

Ehkä oppivat - ehkä eivät.

En kyl sit tiedä et auttaako isku päähän tässä tapauksessa jos siellä ei muutenkaan sen vertaa liiku että menee tähän hommaan mukaan...
#59 • • kosmo Guest

taitaa näitä 700 €:n idiootteja oikeasti löytyä... tiedä sitten jos on oikein taitava kauppamies (=kusettaja) niin voihan siitä jotain kaurarahoja kaapia mutta tuskinpa noi "osakkeenomistajat" rikastumaan pääsee..

5000?!? Ohoh.. systeemin toimiminenhan on täysin riippuvainen siitä monta ihmistä lähtee touhuun mukaan. Rahalla saa ja hevosellä pääsee.. tässä tapauksessa firma.

jos noi 5000 ihmistä jaksaa rampata rantoja vaihtamassa teineille liittymiä niin mikäettei.. en mä pidä hese liittymää yhtään parempana ideana! :excellent:

mut jooh.. vois ruveta myymään vinyylejä verkostomarkkinoinnilla! :D
#60 • • Daniel Braun Guest

en mä pidä hese liittymää yhtään parempana ideana! :excellent:

Kyllä Hese-littymä vielä on uskottavampi "brändi" liittymä... Niillä kuitenkin on olemassa se kunnollinen laillisuus pohja.
Ja tuossa jossakin tv-ohjelmassa joku ukkoli puhui just sitä että varmaan tulevaisuudessa monilla nuorilla on ns "brändi" liittymiä erilaisista tuoteperheistä.
Esim. juuri nää pikaruokaravintolat, vaatekaupat tms...

Itse uskaltaisin jopa aukaista heseliittymän, mutta en todellakaan PGfree liittymää (jos nyt se joskus oikeasti aukeaa)
Olishan se makee mennä hesen tiskille ja tilata:
"yks kerrosateria colalla ja siihen lisäksi extra majoneesi, ja laita vielä päälle yks heseliittymä!"
tähän myyjä
"Syötkö tässä vai laitetaanko mukaan?" :D