Mites lomat meni?

15 posts, 1 page, 2,228 views

#1 • • ---[-]--- Guest
jaahas...kertokaas lomakokemuksia!

Itselläni kesä meni pitkälti työn merkeissä. Heinäkuun alussa pidin kaks viikkoo lomaa, mut paljonhan siinä ajassa ei ehtinyt tehdä. Kompensoin myös tällä viime vuotista neljän kuukauden mittaiseksi venynyttä lomaa. Kesän kohokohdat olivat varmasti mökkeilyn sekä jokilaivojen tuottamaa ajanvietettä, joissa tuli otettuu arskaa ja juotuu nestettä.

Mitäs teillä?

Toiv. ei ainakaan yhtä väritöntä lomaa...ja mites niiden kesäheilojen kanssa. Löytykö bileistä?
#2 • • LindaGP Guest
Kiits Mixa, meni ihan mukavasti!

Eka viikko lusmuillessa ja pitkän matkan kavereita moikkaillen, toinen viikko Tampesterissa, kolmas viikko Ahvenistolla ja Virtasalmella ja muutenkin repsikalla tien päällä, neljäs viikko lusmuillessa. Siinä se sitten meni. Ihan hukkaan taas. :p
#3 • • Ezzy Guest
mitkä lomat...tänään on vapaapäivä ja maaliskuu-heinäkuu oli vastahakoinen kesäloma. mitään ei tullut tehtyä varojen puutteen vuoksi.
#4 • • jUSSi Guest
5 päivää sairaslomaa ja antibioottikuuri, joka esti auringossa loikoilun kesän kuumipana kuukautena. Lomasta katosi 1 1/2 viikkoa tuon kirotun flunssakuumeen takia. Eipä tullut oikein muutenkaan rentouduttua, kun oli aivan liian kuuma. Kodin keskisisälämpötila loman aikana noin 32 astetta.

Paremminkin olisi voinut mennä.
#5 • • Edited akir0 Guest
4 viikkoa täydellistä lomaa. Nyt olis kai sit akut täynnä taas. Ja yks ihana tyttönenki eksy kesällä elämääni :)

Nähtyä tuli useat bileet ja takana on Sundance Festival ja Asm/Boozembly.

Päivisin auringonottoa ja yöllä pelaamista/demokoodaamista.

p.s. enää 330 päivää KesäLomaan
#6 • • Ana-- Guest
Paskin kesä kyl vuosiin, tosin sainpa vihdoin oman kämpän ja
työpaikan, mut ihmissuhdemielessä ihan perseestä. No, syksy
pelastaa yleensä.
#7 • • upee Guest
työssä. mikäs siinä, kivaa oli ja on yhä.
#8 • • Ozie Guest
Heinäkuus pääsin intistä. Meni viikon verran aika kosteesti
Sitte loppu heinäkuu duunissa, onneks ehti ottaa vähän arskaaki.
Elokuussa alko sit kesäloma...ekan viikon jälkeen oonki sitte ollu kuumeessa. Tänään oli eka päivä ku kuume laskenu, huomenna sit alkaaki koulu. Että ihan kivasti meni tää kolmen viikon kesäloma. Bileis ei tullu hirveesti kyl käytyy. Ei nyt muutenkaan mikään kovin ihmeellinen loma....
#9 • • Bio Guest
Koko kesä töissä ja elokuun vika viikko lomaa , jee jee :013:
#10 • • ipe Guest

Koko kesä töissä ja elokuun vika viikko lomaa , jee jee :013:

Mä oon kans kirjaimellisesti hikoillu koko kesän duunissa. (Paitsi että olin toukokuussa jo yhen viikon kesälomalla). Pahimpina helteinä mitattiin duunissa sisällä 29 astetta. Ei sellasessa pätsissä työnteosta mitään tuu. Onneks helteet loppu lyhyeen ja loma vasta alkoi maanantaina. Vielä olis jäljellä 2½ viikkoa löhöilyä. Loma on aina yhtä juhlaa vaikka satais ja olis helvetin kylmä. :)
#11 • • Salla Guest
ai mikä loma?!?!?!?!? :rolleyes: mun loma alkoi vasta nyt, ja jos fiksu olisin, ottaisin sitten ylimääräisiä kursseja ja scoraisin ylimääräsiä ovareita, mutta vituttaa koko kesän duunailu etten taida viitsiä :p
#12 • • Aulis_G Guest
Huikeat 2vko menivät TUKKK:lle lukiessa, ja turhaan. Prkl. 6vrk/vko työskentelevänä ainoa lomapäivä (lauantai) menee yleensä nukkuessa. Ihana kesä oli silti :004:
#13 • • milla Guest
emmä edes tajunnu et oli kesä -niinku aina. menee liian nopeesti.

toisaalt ei tää kesä o ehkä mun juttu, en tykkää hikoilla helteessä. kesälomalla on hirvee lomastressi aina. blaah. kivaaki on kyl ollu, ja tänä kesänä ei tullu edes juhlittua niin rankasti ku viimesinä parina :)

ehdoton kohkohta oli kuitenki villieläin-safari afrikassa, jolta palailin tossa alkuviikosta ^________________^
#14 • • bulk Guest
Mun lomat on vielä edessä, ensi viikon perjantaista lähtien olen valtion maksamalla ruskalomalla Kemijärvellä, majotus, ruokailut ja jopa vaatetus hoidetaan. :rolleyes:

Tämän jälkeen lähdetään Jurooppaan autolla, tavoite olisi päästä Rivieralle (ja takaisin).
#15 • • Roosa Guest
Ei lomat ole viela mennyt :004:
Terveisia vaan taalta Budapestista! Kohta pitaisi alkaa valmistautumaan Budapest Paradeen... nam nam. Viela hetki sitten olin Kreikassa, jossa oli +40, taalla Budapestissa on enaa vajaat +35 ;)
Reililippu loppuu 28.8., jonka jalkeen viela Via Balticum ja 30.8. helikopterilla takas Helsinkiin.

Toivottavasti Suomen kesa oli yhta antoisa kuin kesa taalla Ita-Euroopassa!