M: Volvo S40 T4 200hp

8 posts, 1 page, 1,897 views

Avatar
#1 • • Edited bulk Guest
volvo_s40_t4.jpg

Viininpunainen Volvo S40 T4
vm.2001 (käyttöönottopäivä 10/2000)
ajettu vain 40 tkm.
Kahdet renkaat, 2 x aluvanteet, jalopuusisusta, automaatti-ilmastointi, vakionopeudensäädin, sähkölasit, cd/rds 200 hp, 0-100km/h 7,3s.

eka pyynti 26,8ke/neuvoteltavissa


Puhelin: 09-1480 5720 / 041-535 1871
Email: [email protected]
Avatar
#3 • • Secur Guest
mikä voi ol parempaa ku huomata pienes sieväs et plattaril myydää autoja :D :D :D paras läppä ikinä
Avatar
#4 • • Edited bulk Guest


mikä voi ol parempaa ku huomata pienes sieväs et plattaril myydää autoja :D :D :D paras läppä ikinä



Jostain kumman syystä mä en sitä läppää tässä nää, mutta jos täällä menee jokapäiväinen roju kaupaksi, niin miksi ei autotkin.

Ja ostakee hyvä turbovolvo, ostakee. :)

Autoa voin tulla näyttämään pääkaupunkiseudulla ja noin 50km säteelle.
Avatar
#5 • • Tuppu_ Guest
Varmaankin hyvä auto on (meilläkin on volvo), mutta itsekin hieman hätkähdin, kun huomasin, että auto täällä myynnissä ja noinkin arvokas. Mulla on ainakin sellainen käsitys, että varmaankin ehkä noin promillella tämän foorumin lukijoista olisi rahaa ostaa noin arvokas pompsi. Mä varmaankin sijoittaisin rahat ennemmin geariin kuin autoon. :p :D

Kunnon kauppamies laittaa ilmoituksen joka paikkaan ja niin teen aina itsekin, joten en minä ainakaan ole sitä vastaan, että joku myy auto täällä. Tuo on vieläpä hyvä auto. Ostakkee! :)
Avatar
#6 • • Edited Ezzy Guest


Mulla on ainakin sellainen käsitys, että varmaankin ehkä noin promillella tämän foorumin lukijoista olisi rahaa ostaa noin arvokas pompsi.

[/B]

kyllähän sitä lainaa tungetaan taas jokaiselle ;)
Avatar
#7 • • T-Justice Guest
Pullakahvit jos plattarin välityksellä saat volvon kaupaksi! :D
Avatar
#8 • • Daniel Braun Guest


[/B]

kyllähän sitä lainaa tungetaan taas jokaiselle ;)



Sori tosi paha OT, mutta pakko vastata...

Joo, kyllähän niitä lainoja tungetaan jokeiselle hiipparille, eri asia on se että myönnetäänkö sitä.
Itse olen kokenut sen että nuoren (minä, 20v) free-pohjalta duunia tekevän (vaikka saman ohjelmatoimiston kautta levyjä pyöritellyt jo reilut 3 vuotta) armeijaa käymättömän on vaikea saada pankista lainaa. Suurin edellytys on se, että on vakituiset, riittävät tulot. No, siinä ei ole mitään. Sama pankki, niin ne näkee että tilille paukahtaa joka kuukaus tietyn suuruinen summa palkkaa.. Ok. Mutta, se että yrittää selittää sitä että millaisella työ"sopimuksella" on duunissa...
No, sekin on vielä voitettavissa.
Mutta, kun kysytään: miten toi asepalveluksen suorittaminen? Jos vastaa kieltävästi, eli ilmoittaa että en ole käynyt, niin lainaa tuskin tulee. Ehkä takaajien kanssa, mutta esim Mastercard/joustoluottoa/pieniä takaajattomia luottoja ei saa.
Takaajan kanssa ja sillä verukkeella että suoritan asepalveluksen siviilipalveluksena sain pankista lainan...