Scan X - Metempsychose

18 posts, 1 page, 3,275 views

Avatar
#1 • • Edited Johnny D Guest
Te, jotka tämän biisin tiedätte...

...osaisitteko antaa suosituksia tämänkaltaisesta musiikista (hidasta ja synkkää)?

Scan X:llä taisi olla joku toinenkin EP, jossa oli samanlaista synkistelyä - vai muistanko väärin?

P.S. Mihin konemusagenreen tuon Metempsychose-biisin tunkisitte, jos olisi pakko? Chill Out?
Avatar
#2 • • Edited mosaik Guest
Ei kait kyseessä ole about 1993 -vuodelta oleva synkkä ja deeppi trance-vedätys? Tosin muistelen sellaista biisin nimeä kuin 'Metamorphose' tjsp. Artisti tai labeli oli ranskasta, muistaakseni.
Tietääks Jokke?
Avatar
#3 • • Sizzler Guest


Ei kait kyseessä ole about 1993 -vuodelta oleva synkkä ja deeppi trance-vedätys? Tosin muistelen sellaista biisin nimeä kuin Metamorphose tjsp. Artisti tai labeli oli ranskasta, muistaakseni.
Tietääks Jokke?



Yep kyseessä on siis -93 vuoden platta. label on fnac music
julkaisu sisältää seuraavat biisit a.1) metempsychose aa.1) Cosmic rain aa.2) Alpha

Todella synkkää...:)
Avatar
#4 • • Edited mosaik Guest
Voi JEESUS:eek:

Myykää mulle toi!!!
Avatar
#5 • • Sizzler Guest


Voi JEESUS:eek:

Myykää joku mulle toi!!!



NOUP :D
Avatar
#6 • • mosaik Guest




NOUP :D


Sadisti!:mad:
Avatar
#7 • • Edited Sizzler Guest



Sadisti!:mad:



kräppi!!
Avatar
#8 • • omniholic Guest
Scan x:ltä on tuon lisäksi tullut vaikka kuinka monta maksia fnacilla, tai siis nykyisellä F com:illa!

Metempsychose oli järjestyksessään toinen, en muista kuinka monta niitä on sen jälkeen tullut, kun mulla on vain nuo vanhat, ja pari niistä uudemmista.Mies tekee nykyään, hmm, psy-teknoksi kai sitä voisi kutsua, aikalailla synkkää on meno vieläkin.
Avatar
#9 • • dixoff Guest


Voi JEESUS:eek:

Myykää mulle toi!!!



Ei heru ;)

Hyvä levy se on omassa sarjassaan. Scan X on ollut kyllä yksi ranskalaisen teknon lempiartistejani aina, artistin levyjä on vuosien varrelta hyllyyni kertynyt jo kelpo nippu.
Avatar
#10 • • dixoff Guest


Mies tekee nykyään, hmm, psy-teknoksi kai sitä voisi kutsua, aikalailla synkkää on meno vieläkin.



Nykytuotanto ei toki ole vieläkään mitään riemujuhlaa, mutta ei kyllä enää muusta teknosta erotu ainakaan synkkyytensä vuoksi. Vähän sellaista perkussiivista juttua, ja jossain määrin samanhenkistä kuin Koneistossa vieraillut The Youngsters.
Avatar
#13 • • LyoN Guest
Mullakin löytyy kyseinen platta hyllystä, vieläpä varsin mainiossa kunnossa äänenlaadullisesti. Levyä ei ole tullut pahemmin soiteltua, mutta jotenkin tuntuu aina niin vaikealta luopua mistään vinyylistään. Teoriassa voisin siis levyn myydä, mutta kuitenkin periaatteet lyövät vastaan.

Ota tästäkin nyt sitten selvää :rolleyes:
Avatar
#14 • • LyoN Guest


artistin levyjä on vuosien varrelta hyllyyni kertynyt jo kelpo nippu.



Tähän mennessä kuulemistani ScanX:n biiseistä 'Bleu' on iskenyt minuun kovimmin. Aikamoista tykitystä koko biisi alusta loppuun.
Avatar
#15 • • omniholic Guest
ei toi kyllä mitenkään harvinainen levy mun käsittääkseni ole, on niitä suomessakin joka toisella kaapin pohjalla...
Avatar
#16 • • Johnny D Guest
Niin, pääasiallisesti loistavaa poppia tuo Scan X on väsännyt (esim. koko Random Access EP), mutta skeidaakin löytyy (Earthquake, tympeää mättöä).

Mutta miten on niiden suositusten laita? Siis samantyylistä laahausta kuin tuo Metempsychose-biisi (ei siis samanlaista kuin Scan X:n muu tuotanto)...?

P.S. Millä Scan X:n levyllä oli biisit Yantra ja The 7th Way?
Avatar
#17 • • dixoff Guest


P.S. Millä Scan X:n levyllä oli biisit Yantra ja The 7th Way?



Satori ep
Avatar
#18 • • Boneless one Guest
Mullon ylimääränen ScanX ep tai "Metempsychose" kumminpäin vaan. Tarjoa euroja tai levyä..