INFECTED MUSHROOM: Converting Vegetarians

24 posts, 2 pages, 4,492 views

Avatar
#1 • • i L E Guest
Voihan perkele että on hyvä levy!!

Tullut luukutettua varsinkin tota kakkos cd:tä monta päivää ja paranee vaan joka kuuntelukerralla!
Mahtavaa fiilistelyä, vokaaleita, viuluja, skittaa yms. huhhuh.... 1luvu.gif

Tais viedä jaetun ykköspaikan Astrixin "Eye to Eye":n kanssa.
Avatar
#2 • • electric Guest
Kyl,kyl...hyvää kamaa toi infected muschroom koko tuotanto!!Mulla on noi kaksi aikasempaa eli "b.p.empire" ja "the gathering" ja makialta maistuupi, joten kannattaa hankkia ne itselleen.
Avatar
#3 • • Ezzy Guest
mestariteos. tullut tyttöystävän kanssa kuunneltua molemmat levyt ihan totaalisen puhki :D
Avatar
#4 • • aquakuutti Guest
Hassua... kuuntelen juuri Converting Vegetariansin toista levyä eli The Other Sidea... aivan vertaansa vailla olevaa freestyle-electronica-musaa (joukossa jopa muutama laulu)... käsittämättömän monipuolinen, mutta silti kauttaaltaan laadukas levy, josta kaikki sitä kuulleet ovat pitäneet. Levyä ei varmaan voi ostaa Suomesta, mutta se löytyy esim. täältä

http://www.psyshop.com/shop/CDs/yoy/yoy2cd056.html

Harmi ettei The Other Sidesta ole RA-previkoita....

TJEU: Blink (biisi nr 5)
Avatar
#5 • • mindphlux Guest
Mä olin kyllä hieman pettynyt. Ekalla levyllä oli turhan paljon sellasia "koppotikoppoti" biisejä jotka ei oikeastaan edennyt yhtään mihinkään. Tokalla levyllä on kyllä jotain ihan mukiin meneviä biisejä, mutta kaikenkaikkiaan jäi vähän huono maku.
Avatar
#6 • • serotonot Guest
Noni. korjauksia useampaan asiaan.

infectedillä on ennen tätä levyä 3 julkaisua: the gathering, classical mushroom ja b.p.empire

levyä olen nähnyt ainakin täällä tampereella swampmusicin hyllyssä.

ja MITÄ IHMETTÄ? koppotikoppoti" biisejä jotka ei oikeastaan edennyt yhtään mihinkään?

mielestäni tuo on yksi innovatiivisimpia psytrancelevyjä (kuten kaikki infected mushroomin aina ilmestyessään) . Teepäs niin että laitat stereot kovalle, sammutat valot ja kuuntelet sitten sen uudestaan. Itselläkin meni 3 kuuntelukertaa ennen kuin siihen alkoi pääsemään "sisään"
Avatar
#7 • • Edited mindphlux Guest
No, kuunneltuani levyä useampaan kertaan, minun täytyy myöntää että levyllä on hetkensä. Paikkapaikoin levy on kerrassaan loistava, mutta jotkut kappaleet kuulostaa melkein kiksulta (ehkä hieman liioiteltua). Olen edelleen sitä mieltä että Infected Mushroom ei enää tule pääsemään 'the Gathering' levyn tasolle, joka on mielestäni yksi parhaista, ellei jopa paras psy-levy mitä olen kuullut.
Mutta tämähän on vain tietenkin MINUN henkilökohtainen mielipiteeni.
Avatar
#8 • • faerie Guest
tää oli kyllä positiivinen yllätys. varsinkin "i wish" pet shop boys-vokaaleineen :)
Avatar
#9 • • Johnny D Guest
Loistava tapaus todellakin! Tuota "chillimpää" levyä on kuunneltu ahkerasti, etenkin "Blink"-biisiä, joka on aivan uskomattoman hyvä!

Tällaista lisää ja minä ainakin ostan! :happyroll:
Avatar
#11 • • serotonot Guest

Converting Vegetarians löytyy halvalla CD:sta
http://www.cdon.com



miten niin halvalla. psyshopista sen saa paljon halvemmalla.
Avatar
#12 • • Protoni Guest
tää levy (varsinki kakkos puoli) on hauska ja hyvä. Tää on vähän erilaisempaa infectediä mitä on tullu kuunneltua. Tän levyn mielestäni voi ostaa suomestakin. "converting vegetarians" on kyllä erittäin hupasa biisi. Sitten siel on biisi missä tulee jotain hönöjä ihmisääniä..ai että se on huippu. ski ki kö kö kökkö kö köy.....

T: +protoni+
Avatar
#13 • • Hasse G Guest
itse en (valitettavasti) ole tarkemmin perehtynyt ko. orkesterin hengentuotteisiin, mutta ainakin dracul -niminen kappale (pikaisen discogs-haun jälkeen voimme todeta sen löytyvän classical mushroom -levyltä) jäi mieleen ihan tolkuttoman hyvänä psytrancebiisinä, kun yksi kaverini joskus luukutti sitä (toim.huom. kyseinen jeppe - joka kuuntelee lähinnä hoppia ja rumpubassoa - sanoi tämän kappaleen herättäneen hänen kiinnostuksensa tanssimusiikkiin :excellent: ) joskus jossain. Ja ihan perhanan hyvä kappalehan se onkin.
Avatar
#14 • • HydroGen Guest
Mistä tän kyseisen levyn sais hommattuu?
Avatar
#16 • • serotonot Guest

Mistä tän kyseisen levyn sais hommattuu?



swampis tampereel o ainaki hyllys...
Avatar
#17 • • SamZa Guest
Olen kuullut monenlaista kommenttia levystä, mut tuntuu vähän et tää pitäis tsekata. Infected Mushroom on kyl asiaa, mut kai sitä kaikkeen kypsyy aikanaan tai sit ei :hah: Anyone else but me on kyl jäänyt mun koppaan suorittamaan jotain tehtävää... Mistä leffasta biisissä esiintyvä melodia ja ns. hymni on kotoisin? Näin kyl elokuvan ja hetkeks stoppas ku se alko soimaan mut nimi ei jäänyt päähän. :confused:
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#18 • • kapteeni säärikarva Guest
Osaisko joku kertoa lisää, tyylisuunnaltaan tuon othersiden kaltaisia artisteja.
Itse en psy-musiikista kauheasti pidä mutta tuo kakkoslevy on kyllä aivan mieletön. Siis tuommosta hidasta psykeä (vai miksi nyt kutsutaankin) olisi hakusessa.
Avatar
#19 • • djsakke Guest
Psy jne ei oo silleen mun juttuni mut tuos albaril on yks biisi joka toimii: ekalt levylt se Scorpion Frog; ne jousiviritelmat on aikas mageet. Muistuttaa ihan pirusti brittilaisten tv-sarjojen teemoja, silleen yleistetysti.
Avatar
#20 • • Edited k1mm0 Guest
mulla on jotenkin vain negatiivisia muistoja infectedistä,
enkä ole siksi jaksanut tähän levyyn tutustua... gatheringilta
ja classical mushroomilta kun on mielessä vain toistaan
hirveämpiä renkutuksia: montoya, angel jonathon, blue muppet,
unbalanced, anyone but me, jne.

tosin se vähä mitä olen tota other sidea jossain jatkoilla kuullut,
niin se on ihan hyvin mulle kolahtanut... voisi kyllä kokeeksi
testata vaikka ton i'm the supervisorin. ainakin cities of the future
on kuulemma aika tiukka vokaaliraita.

ps. vinkki vaasalaisille psykereivaajille: ainakin free record
shopista löytyy b.p. empire... edelleen myös sitä juno reactoria
siellä on ollut. varmaan muitakin vastaavia löytyy.

edit: ja vaasan free record shop onkin sitten lopetettu 16.4