Täysjoustosta mulla on sellainen käsitys, että sillä voi taas runtata juurakkoon reippaammin kuin jäykkäperäisellä, ilman että tarttee kantaa vanteita erikseen paikalta pois kun eivät enää mahdu pyörimään. Ja noissa yli 1500 euron fillareissa tuntuis olevan molemmat joustot säädettäviä, joten työmatka-ajoonkin niistä olisi. Ymmärrettävää että ne maksaa mitä maksaa, joten ovat ulkona mun budjetista. Ehkä mua hieman harmittaa jos pyörästä maksaa jo noinkin lähelle tuota täysjouston hintaa mutta silti joutuu vielä varomaan miten ajelee.
Ajotaitoja ja lajia ylipäänsäkin kannattaa yleensä tunnustella/harjoitella ensin jäykkäperäisellä. Täysjousto antaa enemmän virheitä anteeksi..
Sunnin pyörästä (Neuro-täbäri) on yhden kesän kokemukset. Runko ja osien tasapaino ehkä parhaat puolet, keula ja takaiskari huonoimmat. Just toissapäivänä kattelin tuollaista Crosssia livenä ja olihan se ainakin hieno. For what it's worth ;) Keula saattaapi olla heikoin lenkki. Formulan levyjarrukkeista ei oo pahaa sanottavaa, vaikka monilla muilla tuntuu olevan.
Onkos Tahkolle lähtijöitä? Jos pitää kiirettä, voi saada tämmösen raahattavakseen :excellent: