James Zabiela - Sound in Motion

13 posts, 1 page, 2,472 views

Avatar
#1 • • Edited Homegrove Guest
Yksi henk koht vuoden odotetuimpia miksaus CD:eitä ja siitä harvinainen että tehty 100 % ns livenä, dekeillä, mixerillä ja cd-soittimalla. Levy myös sisältää hauskan analyysin mikauksista joka on kuin tilauksesta aloitteleville dj:lle ja wannabeille niinkuin meitsi. :D

TL:
2 X CD
CD One:
0. Intro
1. Edward Shearmur's - Taxi Ride (JZ DJ Re-edit)
2. Sunday Brunch - My World (Nightdrive Mix)
3. Earth Deuley - Spacial Gathering
4. Natural Rhythm - Your World
5. Sean Q6 - Out In The Shed
6. Lanoiraude - J.J. Scenario
7. Animated - Come On
8. Jigga-What Sleeping In
9. Echomen - Thru 2 You (Bushwacka! Remix)
10. Maffia Soundsystem - Fact Da Floor
11. Timmy S - He's In The Bar
12. ODD - Don't Look at Me (Paul Rogers Dub)
* Space Manoeuvres - Stage One (Accapella)
13. Bermuda Triangle - Tay Do 22

CD Two:
0. Intro
1. Simon & Levin Gone
2. Dave Robertson - Slang for Funky
3. The Silence - Acid Attac
4. PJ Davy - Call It What You Like
* Halo Varga Future
5. PJ Davy - Freezing Point (Dave Robertson Remix)
6. Aphasia Acapulco
7. Dave Brennan - Drink Deep (Zabiela's Vox Version)
* Buck meets Dub Theory 'Soun' Bwoy Vol. 1 (Dub Theory Outro)
8. Bushwacka! - Break your Face
9. Mr Negative - Star Spangled Banger - (Freestyleman Mix)
10. Ebon Sleepless 2 (Original Tribal Mix)
11. Ant - Process Cyan Min
12. Ficta - Eli

3 X 12":
3x12"

A1. PJ Davy _ Freezing Point (Dave Robertson Remix)
A2. Bermuda Triangle _ Tai Do 22
B1. Dave Robertson _ Slang For Funky
B2. Animated _ Come On
C1. Simon & Levin _ Gone
C2. Ebon _ Sleepless 2 (Original Tribal Mix)
D1. Bushwacka! _ Break Your Face
D2. Ant _ Process Cyan Min
E1. Lanoiraude _ J.J. Scenario
E2. Earth Deuley _ Spacial Gathering
F1. The Silence _ Acid Attack
F2. Natural Rhythm _ Your World

Bermuda Triangle vinyylillä lämmittää ainakin minun sydäntäni.
:006:

Enempi tieto ja mm se mix analysis:
http://hoojchoons.co.uk/jz/

:)
Avatar
#2 • • okiru Guest
Itekin ajattelin tämän hommata (heti kun saa rahaa)..on tää sen verran kova. Tay Do 22 oon ettiny vinyylinä iät ja ajat joten CDR syrjään ja ehtaa vinyyliä tilalle. Kova on setti. Itse pidän miksiä kanssa yhtenä Zabielan onnistuneimmista.
Avatar
#3 • • Homegrove Guest
Olli perkele vei Streetin vimpan vinyyli-version... :mad:

Toivottavasti tulee lisää... Noh CD on nyt kuitenkin ainakin tulossa. :)
Avatar
#4 • • olliS Guest


Olli perkele vei Streetin vimpan vinyyli-version... :mad:

Näin tais käydä :rolleyes: tossa se just soikin taustalla.. No toivottavasti Make saa tilattua tota lisää, ettei meiän levykokelmat pääse kauheasti eroamaan toisistaan :D
Avatar
#5 • • hpi Guest
kertokaas komeatkaljupääkonkarikekkoset juniorille millainen on Zabielan soundi, voiko verrata mihinkään "tuttuun & turvalliseen", muuta en ole kuin kehuja lukenut (esim. ei ryyppää eikä rellestä..), Sasha jos on Jumalan poika niin James on Mooses jne. Muzikin makuuhuoneenmellakka skaban voittaja jne.,, itse olen niin pihalla noista kappaleista, joita Homegrove luetteloi (uusi ja kiinnostava musiikki aina kiinnostaa), ettei mitään rajaa eikä pienintäkään hajua minulla, Jamesin soundista. 10/10 ja autiosaarelle? Tykkääx tytöt, vaihtuux biisit..minne matka..

*h ;)
Avatar
#6 • • Homegrove Guest
Breikkejä ja houssia sekaisin aivan ihkulla tavalla. Samaa soundia ehkä hiukan kuin Lee Burridge jos täytyy vertailu kohtaa hakea. ;)
Avatar
#7 • • da_chef Guest
Zabiela on kuin Gimmel, kovalla markkinoinnilla ja vahvoilla taustajoukoilla mistä tahansa voidaan tehdä staroja.


:p
Avatar
#8 • • sixtus Guest


Zabiela on kuin Gimmel, kovalla markkinoinnilla ja vahvoilla taustajoukoilla mistä tahansa voidaan tehdä staroja.


:p




No ei nyt ihan noinkaan.. Pienemmälläkin perehtymisellä voi sanoa että kaveri on ihan oikeasti lahjakas. Tosin varmasti Sashan nimi joka kaveriin niin usein liitetään on vaikuttanut hypetyksen suuruuteen...
Avatar
#9 • • Homegrove Guest
10/10 IMO.

Toistaiseksi vuoden kovin mix-cd kyllä ja niitä on tullut ostettua aika läjä tänäkin vuonna jo... Ainoastaan Warrenin GU ja Sharamin Afterhours disc käy edes lähellä. :) :) :)

Nyt kun sais sen vinyylin vielä...
Avatar
#10 • • hpi Guest
aikamoisen mielenkiintoinen on levy, ekana tuli mieleen, että mitä häh, jäi sellainen iloinen maku suuhun, kun voi kuvitella kuinka vaalea leijonanharja vääntänyt ja kääntänyt pioneeria etcetera. no, cd 1 alkaa vuoden 2002 yhdellä kauneimmista kappaleista jota koskaan olen kuullut eli jesper dahlbäckin & svek "minun maailmallani", niin kaunis alkuperäisenä, tuossa hiukan särmää, sitten hirmuisesti kaikenlaista köhimistä ja nykimistä (hpi baarissa..), ja cd1 lähtee sinne myyttiseen tyylikkyyteen (jota yleensä näiltä haen..) kappaleen 8 kohdalta eteenpäin..

cd2 vielä kuuntelematta..

nimenomaan _mix_(muiden musaa levyillä, kuin dj:n, enimmäkseen..)cd:istä vuoden parhaita olleet howellsin ainavalmiina 24/7, nick warrenin islanti, ja sitten noi deepdishin viimeisen päälle tyylikkäät (liekö italian matkoilla vaikutusta..lienee, tiedän..) jälkituntien levyt, ja osittain se päälevykin washingtonin kollektiivilta..

screeniin JZ kyllä ehdottomasti, esimerkiksi..:). todellinen lahjakkuus on kyseessä, uskon, nyt.

ja cd2 lähtee kohta..siivouksen, punkunvedon, televizioonin, ja muun elämän ihmettelyn lomassa..

*h :hah:
Avatar
#11 • • Tapi T Guest
Levy kolahti postiluukusta toissa päivänä ja täytyy kyllä sanoa, että ei ensimmäisen kuuntelun jälkeen pudonnut ollenkaan. Mä en yksinkertaisesti saa noista biiseistä minkäänlaisia kiksejä...

Propsit DJ Kultakutrille siitä, että miksaus on tehty livenä.
Avatar
#12 • • Homegrove Guest
Katsotaan viikon päästä Tapiseni. ;)
Avatar
#13 • • Mikko Guest

Levy kolahti postiluukusta toissa päivänä ja täytyy kyllä sanoa, että ei ensimmäisen kuuntelun jälkeen pudonnut ollenkaan. Mä en yksinkertaisesti saa noista biiseistä minkäänlaisia kiksejä...

Propsit DJ Kultakutrille siitä, että miksaus on tehty livenä.



ostan pois sopu hinnalla jos ei x:n kuuntelukerran jälkeenkään avaudu ;)