Paarma, the king of diggers!
2,029 posts, 102 pages, 676,110 views
DJ HELL: Red Bull From Hell (Disko B) 12"
KENNY LARKIN: Azimuth (Rushhour) 12"
ADRIAN FORCINITI: Syramarica (Syra) 12"
Dennis Ferrer - A DRUMSTICK AND A LIGHT FIXTURE
Ihan vi*un tiukka pressi jälleen Ferreriltä, ehkä kovempi Q Son Of Raw! True #1. :heart:
mä en oo hokannu tätä sit yhtään. Must toi o iha pirun tylsä ja mitään sanomaton, toisin ku Son Of Raw, joka oli viimevuoden parhaita biisejä. Ja myös uudempi "The Undertow" on hyvä.
Dennis Ferrer - A DRUMSTICK AND A LIGHT FIXTURE
Ihan vi*un tiukka pressi jälleen Ferreriltä, ehkä kovempi Q Son Of Raw! True #1. :heart:
mä en oo hokannu tätä sit yhtään. Must toi o iha pirun tylsä ja mitään sanomaton, toisin ku Son Of Raw, joka oli viimevuoden parhaita biisejä. Ja myös uudempi "The Undertow" on hyvä.
*Korostaa sanaa EHKÄ* -Eihän SOR huono ole, ei todellakaan. Mä tyksin vaan enempi tästä karusta pumppaamisesta.. Ja onhan täs ihan killeri Kerri-naljailu: "Yo Kerri, need mo' cowbell" (viitaten ilmeisimmin bar a thymiin).. :D
joo ja siis en mä tota oo ikinä ees kuullu kokonaan ainoastaan klippejä...ehkä pitäis paremmin tutkia ennen ku hutkii :)
BLACK STROBE - Last Dub On Earth [Crosstown Rebels]
'Nazi Trance Fuck Off' heh... funniest title ever.. niin ja Holden jälleen kerran kyllä on antanut kunnon Midaksen koskestuksen biisille.