"Vaihtoehtojuhannus" 2003

18 posts, 1 page, 3,192 views

#1 • • tumpsi Guest
Olis kiva tietää mitä jengi puuhaili..
Eli hakusessa on ns. vaihtoehtojussit, jotka eivät liity (lähes) mitenkään mihinkään "massatapahtumaan" (lue festarit tms.)...

Ittelläni oli kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen juhannus;
menimme tyttöystävän kanssa Ouluun, jossa hengasimme hänen kavereidensa, sekä hänen kavereidensa kavereiden kera (etc.etc.etc.)..
Juhannukseni referoituna: päädyimme Ainolan puistoon (joka siis sijaitsee Oulun keskustassa) johonki mehtänkaistaleelle grillaileen ja "hengaileen".. Kyseinen mehtänkaistale oli tiheä kuin viidakko, mutta meidän onnistui löytää jonkun jo aiemmin korkkaama notskipaikka. Mukana oli muutama Kenialainen, pari Jamaikalaista, ja ainakin yks Gambialainen rastaheebo..
Meillä, tai ainaki mulla oli ökysiistiä, ja täytyy kyllä sanoo et noi mustat miehet on aikas letkeetä porukkaa :D
Tarinaan liittyy myös vartija sekä pari poliisia, mutta ne jätettäköön omaan arvoonsa ;)
#2 • • Damien Guest
Nukuin, pitkään ja hartaasti ja tänään sunnuntaina oli veljenpoikien "lapsi" synttärit. Söin ja nukuin.
To-La hakkasin myös pc:täni kasaan, pitkään ja hartaasti. Tungin sormen siis niin syvälle nenään kuin pystyin ja totesin : "Blääh, ei jaksa....", oli luxusta. ;)
#3 • • diezel Guest

Nukuin, pitkään ja hartaasti -- --- Söin ja nukuin

Aika samoilla linjoilla..
Pitäisikö juhannuksena tehdä jotain vain siksi, että on juhannus. eikö esim. mökille voi mennä minä vkl:na tahansa.. samanlaista kai siellä on muinakin viikonloppuina.. Kansalliset juhlapyhät on loppuen lopuksi aika turhia lukuunottamatta lomaa duunista :p

Jos oisi ollut jotkut ok bileet lähellä, niin oisi voinut jotain erikoista tehdäkin..
#4 • • Edited -=aave=- Guest
Me oltiin tyttöystävän kanssa laivalla, niinkuin jonnekin topicciin jo kirjoittelinkin. Ja olihan se melkoin vaihtelu edellisiin verrattuna. En meinaan vieläkään oo selvinny tästä reissusta (kiitos laiva kaljojen). Täs sitä vieläkin ryypätään ja kirjoitellaan mitä sattuu. :D
By the way, jos Tuomas luet tämän, niin terkkuja, pelastit illan hyvillä biiseillä. ;)
#5 • • Edited Ezzy Guest
himajussi tyttöystävän kanssa. ei ainakaan tarvitse pelätä tulevansa pahoinpidellyksi tms. jollakin festarilla tai muuten vaan ördäävien, "juhlivien" suomalaisten toimesta...

syötiin hyvin ja nukuttiin paljon...tosin ei mitään työttömän arjesta poikkeavaa, paitsi käynti hietsussa moikkaamassa tuttuja.
yllättävän moni kavereista vietti selvän jussin :)

Pitäisikö juhannuksena tehdä jotain vain siksi, että on juhannus. eikö esim. mökille voi mennä minä vkl:na tahansa.. samanlaista kai siellä on muinakin viikonloppuina..

paitsi, että ruuhkat ovat 1000x pahemmat ;)
#6 • • Hyponize Guest
Istuin koko helvetin viikonlopun himassa ja naputtelin Jeskola Buzzia. (Lukuun ottamatta koiranulkoiluttamista ja kaverilla käyntiä, joka kesti noin kaksi tuntia.)

Oli hiukkasen tylsää. :(
#7 • • Mr. Sinner Guest
Jussi tuli vietettyy himassa grillaamassa (ja tietenkin alkoholipitoisia juomia siemaillen ;)) broidin ja tuttujen kanssa, jonka jälkeen kävästiin kermassa ja sit tultiin takas himaan jatkoille.

Paras juhannus mitä tähän mennessä tullu vietettyy.
#8 • • Elatek / Lauri E Guest
Piti eka mennä johki mökille, mutta se oli niin karseessa kunnossa ettei sinne voinu mennä.. käytiin sitä kattomassa ja todettiin miinukset: Pihassa kasvoi myrkkyputkia, sauna oli täynnä kuolleita rottia, 5m päässä mökistä 3 mehiläispönttöä, vettä ei saanu saunaa ku pumppu oli leikannu kii ja laituri mädäntyny ja mökki olis pitäny käsitelle jollain ddt:llä pahimpien pöpöjen välttämiseks..ym..:D
----> Lähettiin sitten kaverin kans kankaapäähän ja vietettiin paljon aikaa niitten koulussa. grillikin tehtiin takapihalle..:) koulussa etkot sekä jatkot ja tulihan sinne sitten lopus sammahdettuakin. yleensä tulee näin kesälomalla kierrettyä kyllä koulut kaukaa, mut ny oli kyllä helvetin hauska koulu- juhannus.. :004:
#9 • • Taedium Guest
Viime viikko oli koulutusta ja töitä yhteensä 11h-15h päiviä. Sit viikonloppu 24h päivystystä. Onneks pääs tänää töihin lepäämään.
#10 • • HardS Guest
selvinpäin meni tää juhannus. la olin sentään hietsus :)
#11 • • Daniel Braun Guest
Vietin Juhannuksen Suomen Turussa... Voikos sitä enempää sanoa... :rolleyes:

Tai oikeasti Raisiossa...

Keskellä ei niin yhtään mitään...

Paitsi n. kilometrin päässä näkyvät lehmät laitumella...

Jeps.
#12 • • Ozie Guest
Mentiin eka frendille grillaa ja nauttii muutama virvotusjuoma, josta sitte mutkien jälkeen lähettiin frendien frendeille jatkamaan siitä mihin jäätiin. Oli loppupeleis ihan mukavaa. Nukkumaanki pääs joskus 6:30 ja olo seuraavana aamuna oli sen mukanen :)
#13 • • te i nie m mi Guest
mä menin poikaystävän vanhempien luo (ne teki kohtalokkaan virheen ja lähti omille kavereilleen jättäen talon täysin meidän armoille).
grillattiin, pelattiin korttia, juotiin kirkkaita, lämmitettiin pihasauna, riideltiin EU:sta, saunottiin, juotiin lisää ja lilluttiin kuumassa ulkoporeammeessa.
kaikesta päätellen oli hauskaa paitsi että taidettiin hillua vähän liikaa yöllä siellä pihalla kun toiseen osapuoleen iski melkein neljänkymmenen asteen kuume seuraavana päivänä. muutoin oli kyllä vallan mainio SUOMALAINEN juhla :mad:.
tätä ennen oon tottunu viettään juhannukset äidin luona landella, mut nyt se muutti talvella sivistyksen pariin niin jäin paitsi joen rannalla soitettavasta reggaesta ja villistä, pienessä sievässä tanssivasta vanhojen hippien laumasta :|
#14 • • mark hamilton Guest
Mä join ihan vaan kotona.
#15 • • Salla Guest
Dokailtiin frendin luona torstaina ja jotenkin kummasti onnistuin totaalisest hajottamaan kännyni näytön :015: ei ymmärrä.
No kuitenkin, hyvät fiilikset lähteä perjantai aamupäivänä (huonoista sääennusteista huolimatta) kundikaverin porukoitten mökille, tyyliin ett munkin perhe tulee -get to know more- tyyppinen tilanne porukoitten välillä- isovanhempia vähän sekaan= hyvä alku!
Tätäkään en ymmärrä, koska en ole epähygieeninen ihminen enkä muutenkaan istuksi missään kylmissä paikoissa jne jne, mutta sain kuin sainkin virtsaputken tulehduksen!!!
Kyllähän se juhannuslauantai sujuu hyvin vietettynä päivystävälläkin, varsinkin kun ottaa huomioon sellasen faktan, että Kotkan kaupunki oli varannut peräti YHDEN (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) lääkärin päivystämään koko helvetin päiväksi! siellä oli jengi venaillu 3-4 tuntiakin, mä satuin niinkin hyvään väliin ett venasin "vain" puolitoistatuntia! prkl!

Olinkin sitten valmista juhlakamaa puoli kymmenen aikaan illalla lääkäristä päästyäni. Ja jotenkin, kuin vittuillakseen juhannustyövuorostaan, muuten niin mukava lääkäri määräsi mulle antibioottikuurin, joka alkoholin yhteisvaikutuksesta voi aiheuttaa ANTABUSreaktion :rolleyes:

siinä mun juhannus.
#16 • • Edited KarriN Guest
Mökkeilyä Vihdissä tyttökaverin frendin mökillä tyttökaverin frendien seurassa. Olin ainoa lihaa syövä paikan päällä, joten omat vartaat piti tietty laittaa pallogrilliin viimeiseksi. Jolloin grillistä loppui teho ja jäivat raa'aksi. Mikäs siinä. Onneksi seuraavana iltana älysin heti varata oman nurkkani grillistä, jo maistui paremmalta. Suomalaisittain aika perinteistä, mutta vaihtoehto ainakin juhannusr3ivailuun verraten. Ja ihan perusmukavaa oli.

-K
#17 • • Hugo Guest
Juhannusaattona oli viimeinen tentti ja opiskelujakso Groningenissa päättyi. Parin kaverin kanssa vietettiin päivää ihan tavallisesti terassoiden ja hyvin syöden. Sama päti myös juhannuspäivään. Hollannissa mid-summeria ei nyt mitenkään erityisemmin juhlita - onneksi ;) siten välttyi siltäkin "stressaamiselta".

Mutta hyvä säät oli :cool: Aurinkoa ja lämmintä... Ens vuonna uudestaan! :D
#18 • • Diabolica Guest
Mentiin kolmen kaverin kanssa eräälle autiosaarelle Kemiön saaristoon tai jonnekin sinne päin... Aggregaatti, soittimet, mikseri, teltta ja kasa pressuja, monta koppaa juotavaa, hieman viiniä ja tyypillistä juhannussekoilua, niistä meidän juhannus tehtiin.

Ja oli kivaa...

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: