Himmeitä lyhytkuunnelmia

12 posts, 1 page, 2,154 views

Avatar
#2 • • CJDaft Guest
Täytyy sanoa, että opiskelijatoverillani Timmyllä on ollut vähän stressiä joskus...:001:
Mutta joo, ottakaas huomioon että poikkitaiteellisuudesta huolimatta Pantzer on tehty tooosi vanhalla sanelukoneella ja huonoissa, peräti kännitunnelmaisissa olosuhteissa...

Kumartakaa uutta kuunelman mestaria!

:002:

CJDaft
Avatar
#3 • • Timmy Guest
Muhaha. Mestaria tosiaan - ehkä korkkari-sarjassa korkeintaan. ;)
Avatar
#4 • • hund Guest
En ole kuunnelma-skeneen tutustunut, mutta nämä olivat aika artsua. Herätyksen ideaa en oikein tajunnut, mutta ainahan vanhat kunnon nahkahousu-jutut naurattaa(?).
Avatar
#5 • • Timmy Guest
Yksi meidän koulutusohjelman ääniopettajista on kuunnelmaan ja sen dramaturgiaan höyrähtänyt. Tehtiin sinä keväänä suurimmaksi osaksi himmeitä kuunnelmia.

Kyllä herätyksestä tarina on löydettävissä kun vaan kuuntelee eikä mieti. Tai sit kuuntelee useasti ja miettii niin ***keleesti. ;)
Avatar
#6 • • hund Guest


Yksi meidän koulutusohjelman ääniopettajista on kuunnelmaan ja sen dramaturgiaan höyrähtänyt. Tehtiin sinä keväänä suurimmaksi osaksi himmeitä kuunnelmia.

Kyllä herätyksestä tarina on löydettävissä kun vaan kuuntelee eikä mieti. Tai sit kuuntelee useasti ja miettii niin ***keleesti. ;)



Koklasin uudestaan, eikä vieläkään auennut. Se heräs, vetäs kahvinsa, luki lehteä, lähti töihin, jengi yritti saada sitä kiinni, mutta se näpräsi vaan konettaan ja lopussa se kuoli? Liian vaikeata tällaselle kultakalan keskittymiskyvyn omaavalle taiteen kokijalle. Kaiken pitäisi olla selvillä jo parin sekunnin perehtymisen jälkeen, selittelemättä jne., mut se on mun moka.

Lisää taidetta kehiin vaan, että mä pääsen leikkimään kriitikkoa. Joku päivä mä vielä laitan tänne omiakin, jahka jotain tähän formaattiin sopivaa saan aikaan. Sitten saatte antaa takaisin oikein olan takaa.
Avatar
#7 • • OSC8 Guest
Emmä tiiä mut toi achtung panzer oli kyllä tosi kurko! :p :D

Hassuna huomiona, kaikki tehosteetkin tais musiikkia myöten olla ihmisäänellä tehtyä?

Ihan hauska ja tunnelmallinen lopputulos :)
Avatar
#8 • • Edited Timmy Guest


Hassuna huomiona, kaikki tehosteetkin tais musiikkia myöten olla ihmisäänellä tehtyä?



Kyllä vain, autenttinen WWII-sotaradio saundi saatiin aikaan äänittämällä kaikki jutut halpis c-kasettisettisanelimelle. Semmonen korvalappustereoiden näköinen värkki, jossa on juuri sopivan autenttinen särö. ;)

Editissä on vain lätkitty raitoja järjestykseen ja osin päällekkäin ja käytetty parissa kohtaa delaytä (kun ei sillä koneella muuta ollu... :) Oli kyllä hubaa väsätä toi.
Avatar
#9 • • Timmo Guest
Herätys
huhhuh...ehkä ahdistavin juttu vähään aikaan!! Siinä oli hieno elämä. Töihin,kotiin,nukkumaan ja sama uudestaan...Stressi oli suorastaan käsinkosketeltavissa! Ymmärsin niin, että toi tyyppi jäi lopussa auton alle ja kuoli. Se oli sille senhetkisen elämän paras hetki.
Avatar
#10 • • Daniel Braun Guest
Toi Herätys... Aivan mahtavaa! :hearts:
Maailman kaoottisuutta ja stressaavaa elämää kuvasi toi erittäin hyvin.
Ääni maailma todellinen, käsin kosketeltava ja tunteita herättävä.
Tän vois polttaa cd-r:lle ja kuunnella joka ikinen aamu, jotta muistaa sen, millaiseksi elämä voi muuttua...
Loppu todella koskettava ja todellinen.

Tykkäsin, rakastuin ja kuuntelin moneen kertaan uudelleen!
Avatar
#11 • • Timmy Guest


Tän vois polttaa cd-r:lle ja kuunnella joka ikinen aamu, jotta muistaa sen, millaiseksi elämä voi muuttua...



Ja kohta on Kotkan itsemurhatilastot yhtä lukua synkempiä... :D
Avatar
#12 • • Daniel Braun Guest


Tän vois polttaa cd-r:lle ja kuunnella joka ikinen aamu, jotta muistaa sen, millaiseksi elämä voi muuttua...



Ja kohta on Kotkan itsemurhatilastot yhtä lukua synkempiä... :D



Eip välttämättä...
Toi vois hyvin muistuttaa mua siitä että ei mulla niin paska ja stressaava elämä olekkaan.
Tai, sairaalle mielelle sairasta viihdettä :scared::scared:

Mutta, silti.
Toimii ihan 10+ :hearts: