Olen onnellinen.
74 posts, 4 pages, 10,597 views
:) :) :) :) :) :) :)
Olen onnellinen.
Tän siitä saa kun äänestätte Keskustapuoluetta.
Itse oon sitä mieltä ettei sitä ois pitänyt edes päästää pääministeriksi. On se kuitenkin sen verran vaativaa duunia että siihen vaaditaan muutakin kuin "maakunnan miesten" ja kentän tukea tupailloissa. Pelkkä Jätemäen naamataulun näkeminenkin saa jo pahoinvointiseksi.
Jo vaalikampanja sai juuri tuon Irak-jutun vuoksi aikaan vatsanväänteitä. Plus tietty puheet "pääministerivaaleista" - v***u eduskuntavaalit-nimellä ne ennen tunnettiin ja niissä valittiin kansanedustajia. :mad:
Mutta koska salaisten tietojen vuotaminen on tuhmaa, niin ilmeisesti olisi parempi, ettei kansa olisi kuullut asiasta lainkaan?!
Me ollaan kaikki Jäätteenmäen erosta varmaan tosi iloisia sitten, jos Suomen uusi hallitus antaa salassa tukensa Bushin seuraaville sotaseikkailuille.
Mitä salattavaa hallituksella voi olla?
Mutta kuten Lapin Kansa -lehti totesi, miksi yhä useammassa hallituksen paperissa on salainen leima? Mitä salattavaa hallituksella voi olla?
Huomattavasti todennäköisempää kuitenkin on, että jotain papereita julistetaan salaiseksi mm kansallisen turvallisuuden varmistamiseksi - tämä on aivan normaali käytäntö kansainvälisessä diplomatiassa.
Suomen kanta oli viimeiseen asti se, että homma pitäisi hoitaa YK:n kautta ja rauhanomaista ratkaisua on haettava viimeiseen asti
meillä vain ei valitettavasti ole ruista ranteessa niin paljoa, että saisimme Yrjöä tanssimaan pillimme mukaan jos hän on itse päättänyt tehdä toisin.
Itse hain tuolla Lapin Kansa siteerauksella lähinnä läpinäkyvyyttä politiikkaan ja sen prosesseihin. En vainnäe politiikassa aiheita, jotka vaatisivat salausta. Meidän pitäisi tuoda julki kantamme ja pysyä sen takana.
Itse hain tuolla Lapin Kansa siteerauksella lähinnä läpinäkyvyyttä politiikkaan ja sen prosesseihin. En vainnäe politiikassa aiheita, jotka vaatisivat salausta. Meidän pitäisi tuoda julki kantamme ja pysyä sen takana.
Mutta mitä uutta ja ihmeellistä näissä salaisissa Irak-papereissa oli mikä ei olisi käynyt ilmi Suomen virallisesta, julkisesti esitetystä kannasta? Se että Paavo ylisti Bushin hallintoa? Tuohan on diplomaattinen korulause.
Pohjois-Koreakin onnitteli Kuningatar Elizabethiä pari päivää sitten synttäreiden johdosta toivottaen pitkää ikää ja terveyttä, vaikka todellisuudessa ne ajattelee "drop dead capitalist bitch" :p
Kysehän on kaiken kaikkiaan luottamuksesta. Hallituksessa
istuu kansan valitsemia ihmisiä, joten heihin on myös luottaminen,
että osaavat hommansa.
Ei siinä ole mitään uutta ja se onkin se vika. Miksi ei voida sanoa mitä oikeasti ollaan mieltä? Miksi sitä persettä pitää nuolla, kun sillä ei kuitenkaan saavuteta mitään, koska kaikki tietävät sen olevan paskanjauhantaa.
Miksi ei voida sanoa mitä oikeasti ollaan mieltä? Miksi sitä persettä pitää nuolla, kun sillä ei kuitenkaan saavuteta mitään, koska kaikki tietävät sen olevan paskanjauhantaa. Hieman kapinaa nykyisiin tapoihin tehdä politiikkaa ja paskapuheet pois.
Minä en ainakaan antanut edustajalleni avointa mandaattia tehdä ihan mitä tahansa. Luottamus on tärkeää, mutta kriittistä silmää ja seurantaa ei saa unohtaa. Ei silmiä saa sulkea ja sanoa "Minun vastuuni loppui, kun vaalitulos julkistettiin.". Ei todellakaan, kansalla on myös vastuu vahtia edustajiaan.
edit: ja jos itse istuisin arkadianmäellä en todellakaan odottaisi vähempää kuin kannattajieni kriittistä toimieni seurantaa.