46 posts, 3 pages, 5,910 views
Equilibrium = tasapainotila.. eli säännöllinen bile-ilta ehkä :)
Toivottavasti jo ens jussina!!!! Ei tarttisi mennä mihinkää hel**tin :angry: kuralammikkoon esim. raumal tai sjoel!!!!!
Labby uudestaan kuoseihin....live esiintyjäksi vois natsata Lab4 sun muut!
No ei mee hyvin Labyilläkää, jos sinne joku Lab-4 tuodaan, porukkahan juoksee suomessa muutenkin jatkuvasti (ei kaksikossa mitään vikaa sinällään).
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että juhannusbileet ovat huomattavasti idyllisemmät, mikäli niiden pitopaikaksi valitaan joku maaseutupitäjä.
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että juhannusbileet ovat huomattavasti idyllisemmät, mikäli niiden pitopaikaksi valitaan joku maaseutupitäjä.
Muistelepa kuinka idyllistä oli Eclusive @ Virrat/hiekkaranta, 2000. :D Onneksi itse olin silloin Soapissa.
Muistelepa kuinka idyllistä oli Eclusive @ Virrat/hiekkaranta, 2000. Onneksi itse olin silloin Soapissa.
Rauma nyt on kuitenkin ihan kunnon kaupunki, enkä muutenkaan usko kaupungin koolla olevan mitään tekemistä bileden järjestelyiden kanssa, mikäli joku asiansa osaava taho niistä huolehtii.
Jaha, että Labyrinth meets Unity Serenassa.. :cool:
Jaha, että Labyrinth meets Unity Serenassa.. :cool:
Loistavaa poijjaat!!
Saas nähdä pitääkö se tosiaan paikkaansa että saataisiin taas nauttia Armin Van Buurenista Labbyssa?? Se on kuitenkin varmaa että kyseinen herra tulee kuitenkin suomeen 5.4.2004 mutta tuleekohan se vielä sitten seuraavana päivänä soittamaan...hmmm??
Olet aivan oikeassa!! Pitäisi varmaan taas opetella kirjoittamaan :)