Labyrinth?

46 posts, 3 pages, 5,605 views

Avatar
#21 • • drS Guest
kyl mulle enemmän maistuis kerran vuodessa pidettävät isolabyt ja lsss:t...
Avatar
#22 • • HydroGen Guest
Equilibrium.....mahtavaa, toi ei voi tarkottaa muuta ku hyvää....
Toivottavasti jo ens jussina!!!! Ei tarttisi mennä mihinkää hel**tin :angry: kuralammikkoon esim. raumal tai sjoel!!!!!

Labby uudestaan kuoseihin....live esiintyjäksi vois natsata Lab4 sun muut!
Avatar
#23 • • ville Guest


Equilibrium = tasapainotila.. eli säännöllinen bile-ilta ehkä :)



Tai sitten tasapainotila = sama kuin nyt eli mitään ei tapahdu
Avatar
#24 • • JussiS Guest

Toivottavasti jo ens jussina!!!! Ei tarttisi mennä mihinkää hel**tin :angry: kuralammikkoon esim. raumal tai sjoel!!!!!


Ööh, missäs luulet et ne edelliset LSSS:t järjestettiin? Täällä hel**tin Rauman kuralammikossa.

(sen jälkeen meille on sentään tullut tänne oikein kestopäällysteet teihin, että saadaan ajella hevosella torille helpommin hakemaan kynttilöitä että saadaan pirttiin valoa)
Avatar
#25 • • akir0 Guest



Labby uudestaan kuoseihin....live esiintyjäksi vois natsata Lab4 sun muut!



No ei mee hyvin Labyilläkää, jos sinne joku Lab-4 tuodaan, porukkahan juoksee suomessa muutenkin jatkuvasti (ei kaksikossa mitään vikaa sinällään).

Mut isompia(etenkin fyysisesti) staroja kaivataa, hyville venueille :)
Avatar
#26 • • Tapi T Guest

No ei mee hyvin Labyilläkää, jos sinne joku Lab-4 tuodaan, porukkahan juoksee suomessa muutenkin jatkuvasti (ei kaksikossa mitään vikaa sinällään).


Samaa mieltä. Eikös pojat ole ravanneet täällä viimeisen parin vuoden aikana jo neljä kertaa?

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että juhannusbileet ovat huomattavasti idyllisemmät, mikäli niiden pitopaikaksi valitaan joku maaseutupitäjä.
Avatar
#27 • • pie Guest

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että juhannusbileet ovat huomattavasti idyllisemmät, mikäli niiden pitopaikaksi valitaan joku maaseutupitäjä.



Muistelepa kuinka idyllistä oli Eclusive @ Virrat/hiekkaranta, 2000. :D Onneksi itse olin silloin Soapissa.
Avatar
#28 • • happosepi Guest

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että juhannusbileet ovat huomattavasti idyllisemmät, mikäli niiden pitopaikaksi valitaan joku maaseutupitäjä.



Muistelepa kuinka idyllistä oli Eclusive @ Virrat/hiekkaranta, 2000. :D Onneksi itse olin silloin Soapissa.



Oli siellä rannalla kiva tanssia Tabin kixuhittisettiä auringon laskiessa :) Vai olikohan se noustessa.. No kuitenkin.

Toisaalta muuta hyvää sanottavaa niistä bileistä ei juuri löydykään ;)
Avatar
#29 • • Tapi T Guest

Muistelepa kuinka idyllistä oli Eclusive @ Virrat/hiekkaranta, 2000. Onneksi itse olin silloin Soapissa.


Tuskinpa maaseutuidyllillä on mitään tekemistä pieleen menneiden järjestelyiden takia? Rauma nyt on kuitenkin ihan kunnon kaupunki, enkä muutenkaan usko kaupungin koolla olevan mitään tekemistä bileden järjestelyiden kanssa, mikäli joku asiansa osaava taho niistä huolehtii.

(Muistaakseni Exclusive-tapahtumassa oli ongelmia sähköjen ja about kaiken muunkin kanssa. Kertokoot enemmän se, ken muistaa...)
Avatar
#30 • • pie Guest

Rauma nyt on kuitenkin ihan kunnon kaupunki, enkä muutenkaan usko kaupungin koolla olevan mitään tekemistä bileden järjestelyiden kanssa, mikäli joku asiansa osaava taho niistä huolehtii.



Niin siis en tarkoittanut Raumaa moittimaan huonona paikkana pitää juhannusbileitä enkä sanomaan Suomen kolmanneksi vanhinta kaupunkia maaseuduksi. Siellä tehdashallissa (=upcider-halli) Raumalla on tullut parhaat juhannukset vietettyä.
Avatar
#31 • • Tapsa Guest
What if the prophecy is true ?

:)
Avatar
#32 • • NS Guest
Jaha, että Labyrinth meets Unity Serenassa.. :cool:
Avatar
#33 • • jaksu Guest

Jaha, että Labyrinth meets Unity Serenassa.. :cool:



streetbeat.ac

--

Labyrinth & Unity team up

Labyrinth and Unity, two of the leading party providers in Finland are joining forces to present you a massive tropical party in the middle of the winter. Pacifique is not something you're easily going to forget - the event goes off on March 6th in Serena Water Park in Espoo, and it is guaranteed to give a whole new meaning to the term "an ultimate party experience". Forget the sun tan oil, but get your swimwear ready! Watch this space for more details coming soon...
Avatar
#34 • • Tapsa Guest
Isoo kättä !
:D
Avatar
#35 • • hexagon Guest

Jaha, että Labyrinth meets Unity Serenassa.. :cool:


Kuulostaa enemmän kuin lupaavalta :excellent: Lisätietoja odotellaan...
Avatar
#36 • • Jace Guest
Loistavaa poijjaat!!
Saas nähdä pitääkö se tosiaan paikkaansa että saataisiin taas nauttia Armin Van Buurenista Labbyssa?? Se on kuitenkin varmaa että kyseinen herra tulee kuitenkin suomeen 5.4.2004 mutta tuleekohan se vielä sitten seuraavana päivänä soittamaan...hmmm??
Avatar
#37 • • ville Guest

Loistavaa poijjaat!!
Saas nähdä pitääkö se tosiaan paikkaansa että saataisiin taas nauttia Armin Van Buurenista Labbyssa?? Se on kuitenkin varmaa että kyseinen herra tulee kuitenkin suomeen 5.4.2004 mutta tuleekohan se vielä sitten seuraavana päivänä soittamaan...hmmm??



Mistä toi päivämäärä on peräsin? (pitäisi varmaan olla 5.3)
Avatar
#38 • • Jace Guest
Olet aivan oikeassa!! Pitäisi varmaan taas opetella kirjoittamaan :)
Avatar
#39 • • Edited vaavu Guest
hups
Avatar
#40 • • ville Guest

Olet aivan oikeassa!! Pitäisi varmaan taas opetella kirjoittamaan :)



Mistä tiedät, että äijä on tulossa tuolloin suomeen?