;)
heh joo taitaa olla että kaikki käyttää sit näitä muita "ilmaisia opiskelijaversioita" audiosoftista, kun ei replyjä ole aiemmin tullut.. :p
(myönnetään, minäkin käytän) :003:
28 posts, 2 pages, 5,232 views
Tuli täs mieleen että onko mahdollinen Via - SBLive konflikti jo eliminoitu? Mulla se teki tommosta naksunaa... :mad:
Kai tämä tähän topikkiin kuuluu.
Juu, eli mulla on semmoinen ongelma, että kun mä laitan mikserin TAPE (eli nauhoitus) -ulostulosta piuhan pc:n äänikortin line in:iin ja alan nauhoittaa miksiä, ääni tulee äänikortin sisääntuloon älyttömän korkealla tasolla (mikserissä ei ole ko.ulostulolle mitään tasonsäädintä tai muutakaan säädintä). Käyttis on XP ja volume controlista on säädetty line in valituksi recording-lähteeksi ja sen äänenvoimakkuus on nollissa. Tällöinkin sisään tuleva ääni on aivan liian kovalla eli klippaa jatkuvasti, paitsi jos molempien levareiden gainit on minimissä ja EQ maksimissaan nollassa.
Ettei ois vaan sattunut menemään vahingossa line in:n sijasta piuha mic inputtiin.
Tuli täs mieleen että onko mahdollinen Via - SBLive konflikti jo eliminoitu? Mulla se teki tommosta naksunaa... :mad: