Siis juuri niin. Mutta suurin osa ei niitä käytä. Ja leikkimielisesti koitin sanoa, että tee sinä se likainen työ. Muutama miljardi sivustoa korjaten ja html4.01 tarkistuskoneista läpi...
Siksi liitin sen "idiotproof" jutunkin siihen. Vaikka sinä tiedät standardit ja minä tiedän standardit (vaikken jaksa niin tarkkaan tehdä, kuhan näkyy niillä millä haluankin... ei oo mun leipäduunia.) niin maailmassa on idiootteja ja niistä idiooteista ei päästä eroon. Ei vaikka kuinka haluaisikin.
luulis jo, että kouluissakin olisi tämä asia huomattu ja opetettu oikeat ohjelmointitavat jne, mutta asia on kyllä niin kuin sanoit, idiootteja riittää (ja kotinikkareita).
Ei noista mikään tohon liity. Perus Microsoft kettuilua. Jos jotain on vialla, ei se ole Microsoftin vika, vaan sun rauta tai ajurit tms. (siis ei-Microsoft asiat) on aivan liian vanhoja. Oikeasti 800x600 reso (valitettavasti staattinen reso), 16bit värit, IE5, niin hyvältä pitäis jo näyttää. Ei siinä muuta tarvi. Oikeesti. Tuo aikaisempi oli huumoria.
öh, onkohan mun aivot jäänyt tänään kotiin, kun mitään en tajua :eek: