Morjesta,
mistäs ukko keräät noi levys arvosteluihin?
Kerään ne kaupoista, kuten Juno, K Records, Streetbeat jne..
kiinnostavia levyjä ja onpaha aika upfronttia kamaa jos ihan aidoista lätyistä ja promo-cdristä kamas otat, etkä jostain ware-mp3sista.
Kyllähän nuo ovat jonkin verran tuoreita. Riippuu toki mistä kulmasta tarkastellaan. Virallisen julkaisun muodossahan kaikkia ei ole vielä nähty. Ja kaikki cdr:t ovat luvallisia (artisteilta tai lafkoilta saatuja).
sen sijaan arvostelujen teksti on varsin heikkoa tasoa. nooh, kirjottelet lisää ni kyl se siitä sanan säilä ehkä hioutuu
Tiedostan vallan hyvin, ettei tekstieni taso ole korrektisti standardisoitua tasoa, jota ilmeisesti sinä vaadit(?) minulta. Tosin arvosteluja tehdessäni en ole jaksanut "asiantuntevaa ja pilkun päälle" tasokasta palautetta antaa tänne foorumille, koska kohdeyleisöä ei välttämättä kauheasti kiinnosta. Tosin, nyt palautetta annettuasi anjuna, tulee minun kai muuttaa tapojani, että vastaavilta dissaamisilta vältytään.
Tokihan sinulla on tarjota minulle kenties omia artikkeleitasi / arvostelujasi luettavaksi, kun osaat kritisoida hengentuotettani? Näin ollen voisin jopa ottaa palautteesi harkintaan ja en vain luulla sitä turhaksi suun pieksemiseksi. Mutta, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Harmittavaa, että en miellyttäny sinua - ehkä tulevaisuudessa.
Yleisesti minulle tarttui käteen palautteestasi pienenmoinen negatiivinen asenne(?) ja, että epäsuorasti syyttäisit minua laittomien ja ennenkaikkea luvattomien biisien listauksesta / soittamisesta. Tätä minä en taasen sulata. Minulta olisit voinut privalla kysyä mistä olen nuo saanut, jos sinua asia kiinnostaa.
Tokihan sinulla on oikeus julkisesti ilmaista mielipiteesi.
Arvostan näitä ihmisiä, jotka ovat nämä biisit tehneet, aivan liikaa ryöstääkseni heiltä, saati pettämään luottamuksen niin kollegojeni kuin artistien keskuudessa.
Toki olen voinut tulkita palautteesi väärin, ja jos niin, pahoittelen paljon vastinetta. Ihmiset erehtyvät.
-mika