Suklaapojat
No aijaa...
Niin, ja tulihan se ruokalan vessan autuuskin koettua :heart:
Huomaaks...
530 posts, 27 pages, 124,912 views
Suklaapojat
klips
Se olis nyt oma koulutusjakso lopussa; tunnin päästä lähtee bussi kohti Helsinkiä. Vaikkakin 3. toukokuuta täytyy palata kolmen päivän seurantaviikolle suorittamaan aktiiivista työnhakua (kivien haravointia) :scared:
Nopeestihan aika täällä kului jos nyt miettii. Tosin olihan tossa monta tylsääkin tylsempää päivää joukossa. Paikan positiivinen ilmapiiri, leppoisa meininki ja huumorilla höystetyt luennot auttoivat kuitenkin jaksamaan.
Suklaapojat
No aijaa...
Huomaaks...
mistäs lohkes? jos saapi kysellä.. niin ja, onnittelut tietenkin paikan varmistumiselle.
Pirkanmaan ympäristökeskuksesta :excellent:
mistäs lohkes? jos saapi kysellä.. niin ja, onnittelut tietenkin paikan varmistumiselle.
no just, samas paikas ite paraikaa :) iha ok mesta kyllä. TJ 236
Onnea Juki.
Jouduitko seurantaviikolla haravoimaan hiekkaa, vai mikä oli tälläkertaa ohjelmana?
Noh samoja juttuja siel jauhettiin kuin koulutusjaksolla. Haravoimaan ei valitettavasti päästy :) Sunnuntai-iltana olin paikalla ja tiistaina neljän maissa pääsin lähtemään. Kannattava reissu siis :angry:
onko kukaan muuten saanut tuota sivarikeskuksen kotisivujen palvelusaikalaskuria toimimaan? oma palvelus olisi sen mukaan päättynyt 2kk sitten :D. tietääkseni viel 6kk jäljellä
onko kukaan muuten saanut tuota sivarikeskuksen kotisivujen palvelusaikalaskuria toimimaan? oma palvelus olisi sen mukaan päättynyt 2kk sitten :D. tietääkseni viel 6kk jäljellä
Kyllä se mulle ainakin antaa ihan loogisen lukeman. Sen perusteella mä laitoin tuon tj:n tuossa aikaisemmin. Tänään olis siis tj 243 :)
no just, samas paikas ite paraikaa :) iha ok mesta kyllä. TJ 236
Ahaa :) Tuun heinäkuun alussa sinne kahvilaan sähläämään. Mikäs sun hommas sielä on?