Sivari

530 posts, 27 pages, 124,990 views

#401 • • Hexe Guest

Suklaapojat

No aijaa...

Niin, ja tulihan se ruokalan vessan autuuskin koettua :heart:

Huomaaks...
#402 • • Loopy Guest

klips

:D
#403 • • Daniel Braun Guest

Se olis nyt oma koulutusjakso lopussa; tunnin päästä lähtee bussi kohti Helsinkiä. Vaikkakin 3. toukokuuta täytyy palata kolmen päivän seurantaviikolle suorittamaan aktiiivista työnhakua (kivien haravointia) :scared:

Onneksi olkoon!
Mähän sanoin sulle sillo sun ekalla viikolla (ja mun seurantaviikolla) et "etsi se paikka!" ;)
Pääsette haravoimaan varmaan samaa aluetta ku me.
Ei siitä niitä hiekkoja saanut pois...
Ja se aktiivinen työnhaku.
Joopa joo, pääsee ainakin takas nukkumaan jos muuta tekemistä ei oo :D

Nopeestihan aika täällä kului jos nyt miettii. Tosin olihan tossa monta tylsääkin tylsempää päivää joukossa. Paikan positiivinen ilmapiiri, leppoisa meininki ja huumorilla höystetyt luennot auttoivat kuitenkin jaksamaan.

Ni.
Hauskaa siel oli.
Mut en jaksais kyl koko vuotta siellä viettää.
Ei se niin kivaa ollu...

Sikalan vessat olivat parempia.
Kanttiinista ku otti viel lukemistakin mukaan...
Tosin mä sain vissii sen yhen vessan tukkoon :(
Muuten, suosittelen sit tuleville sivareille välttämään talvisin yhdistelmää: kävele teboililta 15 asteen pakkasessa jäätä pitkin takaisin keskukselle ja mee samointein sikalan veskiin paskalle.
Oli jokseenkin häiritsevä tunne tulla pois veskistä posket helakan punaisina :D
#404 • • Juki54 Guest

Suklaapojat

No aijaa...

Huomaaks...

justdance.gif
K E R R O L I S Ä Ä
#405 • • Juki54 Guest
Jippiaijei! Meigäläisellekin lohkes nyt sit paikka Tampereelta. Eka haastattelu tuotti tänään tulosta :)
#406 • • TR Guest
mistäs lohkes? jos saapi kysellä.. niin ja, onnittelut tietenkin paikan varmistumiselle.
#407 • • Juki54 Guest

mistäs lohkes? jos saapi kysellä.. niin ja, onnittelut tietenkin paikan varmistumiselle.

Pirkanmaan ympäristökeskuksesta :excellent:
#408 • • drS Guest

haha, kaikki kiksujäbät samaan mestaan :D
#409 • • master bator Guest
TJ 245 :roll:
#410 • • Daniel Braun Guest
Onnea Juki.
Jouduitko seurantaviikolla haravoimaan hiekkaa, vai mikä oli tälläkertaa ohjelmana?

Itselläni ei o paikkaa edelleenkään, eikä kyllä ainakaan hsl loman aikana tulekkaan.
LKK:n oon ollu yhteyksissä koskien "lievää vitutusta & ahdistusta" joka siis johtuu kolmen vuoden suhteen päättymisestä.
Tarkoitus on joko:
a) hankkia vapautus
b) parin vuoden lykkäys

Taustana siis että todennäköisesti mä oon menossa juttelemaan jollekkin ammattiauttajalle tms.
Jesh :D
Siis, ei oikein ole nyt motivaatiota etsiä tai edes miettiä palvelusta.
On tässä nyt parempaakin mietittävää.
Koulutusvastaavani oli sitä mieltä että tottakai vähintään se parin vuoden lykkäys järjestyy.
Hän ymmärsi tilanteen täysin.
Sanoi et pistä normaalielämä takaisin kuntoon ja käy sit miettimään palvelusta...
#411 • • TR Guest

no just, samas paikas ite paraikaa :) iha ok mesta kyllä. TJ 236
#412 • • Kaino Guest
onko kukaan muuten saanut tuota sivarikeskuksen kotisivujen palvelusaikalaskuria toimimaan? oma palvelus olisi sen mukaan päättynyt 2kk sitten :D. tietääkseni viel 6kk jäljellä
#413 • • Juki54 Guest

Ahaa :) Tuun heinäkuun alussa sinne kahvilaan sähläämään. Mikäs sun hommas sielä on?
#414 • • Juki54 Guest

Onnea Juki.
Jouduitko seurantaviikolla haravoimaan hiekkaa, vai mikä oli tälläkertaa ohjelmana?

Noh samoja juttuja siel jauhettiin kuin koulutusjaksolla. Haravoimaan ei valitettavasti päästy :) Sunnuntai-iltana olin paikalla ja tiistaina neljän maissa pääsin lähtemään. Kannattava reissu siis :angry:
#415 • • Daniel Braun Guest

Noh samoja juttuja siel jauhettiin kuin koulutusjaksolla. Haravoimaan ei valitettavasti päästy :) Sunnuntai-iltana olin paikalla ja tiistaina neljän maissa pääsin lähtemään. Kannattava reissu siis :angry:

Toi on vissii aikalailla koulutusvastaavasta riippuvaista.
Ok, ymmärtäähän ton miks pistetään haravoimaan pihaa jne.
Ainakin saadaan sillä nostettua intoa etsiä sitä paikkaa.
Mut toi seurantaviikon idea on mulle mysteeri.
Kuitenkin siellä on oltava vaan se pari päivää, eikä sitä viittä.
Miks hitossa sit tulla edes muutamaksi päiväksi?
Noh, se on takana.
Katsotaan nyt aloitanko lykkäyksellä vaiko suoraan koitan sitä vapautusta saada.
#416 • • master bator Guest

onko kukaan muuten saanut tuota sivarikeskuksen kotisivujen palvelusaikalaskuria toimimaan? oma palvelus olisi sen mukaan päättynyt 2kk sitten :D. tietääkseni viel 6kk jäljellä

Kyllä se mulle ainakin antaa ihan loogisen lukeman. Sen perusteella mä laitoin tuon tj:n tuossa aikaisemmin. Tänään olis siis tj 243 :)
#417 • • serotonot Guest

Kyllä se mulle ainakin antaa ihan loogisen lukeman. Sen perusteella mä laitoin tuon tj:n tuossa aikaisemmin. Tänään olis siis tj 243 :)

Joo kyl se itselläkin toimii ihan ok. Ainakin ite tyrin sillä ekaks niin että laitoin siihen ne "suoritetut päivät", mikä pitää tietenkin jättää tyhjäksi, koska siihen laitetaan vaan jos palvelus on aiemmin katkennut tms..

Eli täytät vaan mahd. HSL:t siihen ja aloituspäivän ni pitäis tulla tulos
#418 • • TR Guest

Ahaa :) Tuun heinäkuun alussa sinne kahvilaan sähläämään. Mikäs sun hommas sielä on?

atk-sivari. täälä o yhteesä 3 sivaria tällä hetkellä. atk, kahvila ja yks bonus jolla ei o varsinaisesti omaa nimikettä. sivareita sais olla melkee enempikin täälä ni jakaantuis hommat vähän tasasemmin..
#419 • • erik Guest
TJ=0
OHI ON!!!!!!!!11111111
#420 • • Daniel Braun Guest
"Vapautettu määräajaksi palveluksesta"

Parin vuoden päästä tsekataan tilanne uusiksi.
Lääkärin lausunnon (ahdistuneisuudesta/masennuksesta/univaikeuksista) siis pistin postiin viimeviikolla ja tänään tuli vastine...
No, saa normielämän kuntoon siihen mennessä, tai uudestaan lekurille juttelemaan...