Et sä voi mitenkään verrata noita kahta asiaa. Ja suurin osa sivareista tekee jotaa muutaku auttaa sairaita. Ja mun käsittääkseni naisia on noissa sairaanhoitotehtävissä sen verran, että miehet voi keskittyä miestenhommiin :)
Ai on olemassa sitten naistenhommat ja miestenhommat...?
Joopa joo.
Tekeekö pyssyleikkien leikkiminen ja riukupaskalla käynti sinusta miehen?
Onko se että opettelet käsittelemään kranaatteja sinusta miehekästä?
Naisellista on vissiinkin siis auttaa sairaita ja hoitaa asiota virastoissa jne...
Ok, olen aina tiennyt että sä et oo mikään tasa-arvon kannattajien suuri lupaus, mutta toi menee jo pahasti yli.
Herra on hyvä ja sanoo tuon sitten ääneen ilman nimimerkkiä ja keskustelufooruminen suomaa anonyymiteettiä.
Keskellä Kotkan toria tai julkisissa medioissa ;)
Jos mä olisin sivari, ni en kyl kehtais levennellä sillä ja haukkua armeijaa, kuten täälä tuntuu olevan yleisenä trendinä. Olisin aika hiljasta poikaa ja tekisin kiltisti niitä "yleishyödyllisiä" töitä lusmuilematta.
Niin, sä kun olet niin kova karju ja maan ehkä isanmaallisin jäppinen siksi että oot armeijassa, niin sulla on siis oikeus ja velvollisuus haukkua sivareita vain oman typerän mielipiteesi takia?
Joo-o... :scared:
Kyllä mä oikeesti mieluummin teen niitä yleishyödyllisiä töitä ja saan itselleni elämänkokemusta (jota toisilta on jäänyt keräämättä) ja arvokasta työkokemusta.
Ei vois paljon paskaakaan kiinnostaa leikkiä rynnäkkökiväärillä suossa vain sen takia että se on "helvetin isänmaallista" jonkun perus sotamiehen mielestä.
Hei, mä oon ylpeästi sivari!
Ja voin hyvinkin levennellä sillä...
Vittuakos mua kiinnostaa se mitä joku ajattelee siitä mitä itse haluan tehdä.
Katsos, toiset eivät ole lampaita vailla omaa tahtoa. ;)