Louis (Dj Satu?)

19 posts, 1 page, 4,118 views

Avatar
#1 • • Edited louis Guest
Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä, että Minusta tulee Dj Satu
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:
Avatar
#2 • • louis Guest

Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä Että Minusta tulee DJ LDS
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:



Huh.. nothing Life? no uusi juuttu on se että enskuussa pitäis mun Levarin toimia..
Avatar
#3 • • louis Guest

Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä Että Minusta tulee DJ LDS
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:



Huh.. nothing Life? no uusi juuttu on se että enskuussa pitäis mun Levarin toimia..



Viimein Mikseristä Löytyy Mun biisejä. Menkääs nyt etsimään Käyttäjä Nimeelä Louis niitä metsästämään. Kiitoz :hearts:
Avatar
#4 • • okiru Guest
[ironiaa]
Varo pahinta kilpailijaasi Dj meisiä joka tulee ja bätlää sut suohon.. kyseisen neidin backspinnit ovat kuolettavia :panic:
[/ironiaa]
Avatar
#5 • • Peter Skogberg Guest

[ironiaa]
Varo pahinta kilpailijaasi Dj meisiä joka tulee ja bätlää sut suohon.. kyseisen neidin backspinnit ovat kuolettavia :panic:
[/ironiaa]



Älä sano että on olemassa DJ Meisi??? Missäsoittaa / mitä / koska / miten???
Avatar
#6 • • thomas Guest
moon dj meisin fani <3 \o/
Avatar
#7 • • Laite Guest

moon dj meisin fani <3 \o/



mä oon deejii satu fani! nyt tapellaan!
Avatar
#8 • • louis Guest

Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä Että Minusta tulee DJ LDS
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:



Huh.. nothing Life? no uusi juuttu on se että enskuussa pitäis mun Levarin toimia..



Viimein Mikseristä Löytyy Mun biisejä. Menkääs nyt etsimään Käyttäjä Nimeelä Louis niitä metsästämään. Kiitoz :hearts:



Taas yksi biisi lisää: www.mikseri.net/pnd Ja tämä haiskahtaa trancelta!
Avatar
#9 • • Daniel Braun Guest

Taas yksi biisi lisää: www.mikseri.net/pnd Ja tämä haiskahtaa trancelta!


En edes viitsi sanoa että miltä tuo 1.44 pituinen "biisi" haiskahtaa... :D
Avatar
#10 • • kosmo Guest
Voisin jo väittää että joku järjestäytynyt kopla on ruvennut terrorisoimaan plattaria.. diijei satu laus.[stfu] saattaa olla yksi heistä.. :right:

edit: biisi on ehdoton floorkiller.
Avatar
#11 • • MikkiHiiri Guest
Älkää unohtako DJ Loistavaa. Hänhän teki historiallisen uudelleenlämmittelyversion
biisistä Operation Wolf.
Avatar
#12 • • MikkiHiiri Guest
Et sä ookaa miespuolinen??? :O
Avatar
#13 • • tempest Guest
:D oosny
Avatar
#14 • • louis Guest

Et sä ookaa miespuolinen??? :O



Huokaus, en todellakaan ole. :scared:
Avatar
#16 • • UzU Guest

Pitäis onnistua... http://www.mikseri.net/2002-2003
Siinä on jotain pöytälaatikkohautauksia..
Hävettää.. :panic:



Ei se laatu vaan se määrä!!
Avatar
#17 • • tempest Guest


Hävettää.. :panic:



Niin muakin :panic:
Avatar
#18 • • rewind Guest
Nyt haiskahtaa kyllä jollekin ja pahasti. Saakos Mikseri.netissä ylipäätään pitää noin samplevoittoisia biisejä?
Avatar
#19 • • louis Guest

Nyt haiskahtaa kyllä jollekin ja pahasti. Saakos Mikseri.netissä ylipäätään pitää noin samplevoittoisia biisejä?



Ei harmainta aavistustakaan. Minä otan riskin ja katson mitä tapahtuu :)