Noin, kirjoitukset takana ja tulokset ovat julkaistu... Tiedän että pääsin läpi, ihme kyllä, mutta en oo vielä kerenny koululle mennä, jotta saisin tietää tulokset.
Mites muilla tänä keväänä kirjoittaneilla on menny?
Kirjotin tässä keväällä jäljellä olleet äikän, reaalin ja matikan. Noista tuli m, m ja b:D eli meni vähän alle tavoitteiden mut oon silti tyytyväinen. Syksyllä sain enkusta l:n ja ruotsista e:n.
BTW... Mulla onkin sellainen pieni ongelma vielä edessä, että en tiedä vielä tulenko saamaan sitä todistusta käteeni. Tilanne on se että suoritan kaksoistutkintoa ja kauppiksesta mun olis pitän jo päässä vuos sitte, mutta... Vielä vaiheessa se valmistuminen on, joten... Jos kerra olen saanut läpi YO kokeet ja nimeni on komeillut sanomalehden sivuilla, vaikka en olekkaan valmistunut toisesta koulusta joka vaikuttaa lukion kurssimäärään, saanko mä sen lakin päähäni ens viikon lauantaina vai en? Pitäis vain nostaa itsensä ylös sängystä tarpeeksi ajoissa jotta kerkeäisin koululle ennenkuin ovet ovat jo kiinne, jotta selvittäisin tän ongelman... Katsotaan nyt, jos vaikka huomenna :D
Penkinalle meni ja pahasti, mutta läpi sentään :D Eli:
Enkku A
Äikkä A
Reaali A
Matska B
Ja lakkia en saa päähäni vielä tänä keväänä, se hemmetin kauppis hilaa perässä kuin lyijy paino, kaksoistutkinto pitää suorittaa loppuun ennenkuin lakin saan päähäni laittaa...
No täytyy munkin kai sitten tehdä tunnustus, että kuinka huonosti meni:
Pitkä Matikka: B
Äikkä: B
Reaali: B
Enkku: C
Ruåtti: A
Kele, ne laski mun pisteitä reaalissa ja äikässä muuten ois tullu C. Tekis mieli kyll korottaa kaikkia muita paitsi ruotsii. Saa nähä riittääkö motivaatio. No mut pääasia et saa lakin päähän.