äm niinkun myyty

26 posts, 2 pages, 3,205 views

Avatar
#1 • • Edited Faini Guest
No niin, yks rasia on hieman rikki, siellä on johdoissa kosketushäiriö sisällä missä sininen osa on kiinni siihen istukkaan, se kyllä toimii vielä kunhan sitä ei rassaa paljon ja ääni on upea.... toinen rasia on loistavassa kunnossa, HUOM nämä ovat ELLIPTISIA neuloja eli ne ovat terävämpiä ja pysyvät paremmin raidassa, minä nimittäin scrätsään niillä!!

ortofon_djblue_e.gif

Asun nyt Helsingissä, jos ketään kiinnostaa niin sanotaan vaikka 75,- eurolla lähtis tommoinen paketti, ottakaa yhteyttä mielummin puhelimetse.

t.anton 0407785269
Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
Rahapulako iski vai miksi myyt? Et kai vaan oo vaihtamassa shureen? :D
Avatar
#3 • • Faini Guest


Rahapulako iski vai miksi myyt? Et kai vaan oo vaihtamassa shureen? :D



No en ainakaa shureen ;)
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest




No en ainakaa shureen ;)



Arvelinkin niin... Miksi luovut noin hyvistä rasioista? Kyllä noi mulle kelpais, jos levarit löytyis himasta. Mutta...
Avatar
#5 • • Faini Guest




Arvelinkin niin... Miksi luovut noin hyvistä rasioista? Kyllä noi mulle kelpais, jos levarit löytyis himasta. Mutta...



Pientä vaihtelua.
Avatar
#6 • • Edited Faini Guest
,.
Avatar
#7 • • Edited Faini Guest
..
Avatar
#9 • • Faini Guest
No niin, yks rasia on hieman rikki, siellä on johdoissa kosketushäiriö sisällä missä sininen osa on kiinni siihen istukkaan, se kyllä toimii vielä kunhan sitä ei rassaa paljon ja ääni on upea.... toinen rasia on loistavassa kunnossa, HUOM nämä ovat ELLIPTISIA neuloja eli ne ovat terävämpiä ja pysyvät paremmin raidassa, minä nimittäin scrätsään niillä!!

Asun nyt Helsingissä, jos ketään kiinnostaa niin sanotaan vaikka 75,- eurolla lähtis tommoinen paketti, ottakaa yhteyttä mielummin puhelimetse.

t.anton 0407785269
Avatar
#10 • • Gliimi Guest
35e pelkästään se ehjä, vai??
Avatar
#11 • • Edited Ezzy Guest
tarjotaan nyt vaikka 60e yhteensä...?
Avatar
#12 • • Faini Guest


tarjotaan nyt vaikka 60e yhteensä...?



70,-
Avatar
#13 • • Ezzy Guest




70,-



Tuleeko tuo kosketushäiriö esiin ihan normaalissa pyörityksessä?
Avatar
#14 • • Faini Guest




Tuleeko tuo kosketushäiriö esiin ihan normaalissa pyörityksessä?



ei, vaan jos otat rasian irti tai rupeet muuten vaan vääntämään sen uroista, mutta sit pienen väännön jälkeen se on taas ihan kunnos, siinä on sisä-piuhoissa kosketus häiriö
Avatar
#15 • • Faini Guest
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Avatar
#16 • • Faini Guest
haluuks joku ny ostaa hyvät rasia, tai no, ainaki yhen hyvän?
Avatar
#17 • • Ezzy Guest
Tarjous on voimassa. 60e siis ;)
Voin noutaa.
Caro²

Posts: 5,301

#18 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kyseessä on siis juuri se sama kosketushäiriö mikä löytyy melkein joka (ortofonin) concordesta jossain vaiheessa elämää.

Kiinnostaa kyllä mitkä rasiat Fine meinaa hankkia tilalle, ja toinen mikä kiinnostaa, monta nikkiä sulla on plattarissa käytössä?

Eipä suostunu lähettään privamailia jostai syystä..
pistä modeille postia jotta saat vanhan nikin käyttöön...
Avatar
#19 • • thomas Guest

Kyseessä on siis juuri se sama kosketushäiriö mikä löytyy melkein joka (ortofonin) concordesta jossain vaiheessa elämää.



olen muuten huomannut saman asian.. vikaa ei ole kuitenkaan esiintynyt
ortofonin teknarin headshelliin kiinnitettävissä malleissa, jotka ovat muuten
paitsi kiinnitykseltään yksi yhteen concorden suoraan kiinnitettävien kanssa.

stanton 500 forever :)
Avatar
#20 • • Saint Guest


Kiinnostaa kyllä mitkä rasiat Fine meinaa hankkia tilalle, ja toinen mikä kiinnostaa, monta nikkiä sulla on plattarissa käytössä?

Eipä suostunu lähettään privamailia jostai syystä..
pistä modeille postia jotta saat vanhan nikin käyttöön...



Luulenpa, että Fine on vaan vaihtanut omaa niciään tuolta omasta profiilistaan, kun se nyt kerran on vähän aikaa mahdollista.. ;)