Audio CDR/RW poltossa ongelma

16 posts, 1 page, 2,797 views

Avatar
#1 • • Remotion Guest
Miksi saan nerolla poltettua wavit hyväksi CD:ksi, tavalliselle CDR:lle mutta en AudioCDR:lle? Asetukset oli täsmälleen samat.

Onko esim disc at once:n käyttö kiellettyä AudioCDR:llä tai vastaavaa, mitä mun pitää tehdä?
HJÄLP! :confused:
Avatar
#2 • • MikkiHiiri Guest


Miksi saan nerolla poltettua wavit hyväksi CD:ksi, tavalliselle CDR:lle mutta en AudioCDR:lle? Asetukset oli täsmälleen samat.

Onko esim disc at once:n käyttö kiellettyä AudioCDR:llä tai vastaavaa, mitä mun pitää tehdä?
HJÄLP! :confused:



Mitäs Nero ilmoittaa jossei onnistu?
Avatar
#3 • • Edited Remotion Guest
:eek:
Avatar
#4 • • Remotion Guest
En oikeen enää muista kun se oli perjantaina ja nyt on maanantai ;)

Se poltti ne ihan kiltisti loppuun asti mutta sitten kai tuli joku error, en katsellut mitään niitä tekstejä koska ne tekstit näytti samalta kuion silloin kun kaikki menee oikeinkin, levyjä oli kaksi joten tuskin nekään oli vialla.
Jotain ettei sitä pystyny viimeistelee...
Mulla on Nero 5.5 ja levyt oli TDK:n jotain kohtiksii kiekkoja.

Toivottavasti jollain on käynyt samalla tavalla.

Sonyn kirjottava cd-soitin sano pitkän miettimisen jälkeen että "no disc" ja cdj-100s:t sanoivat että "er: 82xx" jotain...
Avatar
#5 • • NoStatus Guest
Nyt en oo kyllä varma, mutta eikös AudioCDR:t ole
tarkoitettu vain tallentaviin audio-cd -soittimiin
eikä siis cd-rom -asemiin? Toisin päin se ei ainakaan toimi.
Avatar
#6 • • sixtus Guest


Nyt en oo kyllä varma, mutta eikös AudioCDR:t ole
tarkoitettu vain tallentaviin audio-cd -soittimiin
eikä siis cd-rom -asemiin? Toisin päin se ei ainakaan toimi.



Näin minäkin olen ymmärtäny, johtunee siis tästä....
Avatar
#7 • • MikkiHiiri Guest
paskat. poltin just 2 audiocdr:ää koneellani
Avatar
#8 • • Edited NoStatus Guest


paskat. poltin just 2 audiocdr:ää koneellani



Toi onkin hyvä tietää, mulla on ollu kaapissa pölyttymässä
muutama tyhjä audio-cd kun luulin etten saa niille poltettua.
Avatar
#9 • • Daniel Braun Guest


paskat. poltin just 2 audiocdr:ää koneellani



Hieman MUTU tieto, mutta.... Eiks toi oo hieman soittimesta/polttimesa kii? Muistelisin että kaikki tietokoneen polttavat asemat ei oikee kunnolla noita AudioCD-R:iä polttele.
Avatar
#10 • • Remotion Guest




Hieman MUTU tieto, mutta.... Eiks toi oo hieman soittimesta/polttimesa kii? Muistelisin että kaikki tietokoneen polttavat asemat ei oikee kunnolla noita AudioCD-R:iä polttele.



Tästä ei nyt sitten aloteta mitään uutta jarea topicia, mutta ihmetyttää vaan että suurempi teosto maksu huonontaa jopa tyhjienkin cd:iden käytettävyyttä...
Pitääkin kysäsätä aseman tekijöiltä, helpissä ei ainakaan sanottu mitään audio lätyistä...
Avatar
#11 • • Edited Salza Guest
Ei varmaan kysyjää paljon auta mutta Samsung 16x kirjoittava ja tdk:n audiocdr-levyt ovat toimineet mulla ihan kiltisti. Laitoin vielä varmuuden välttämiseksi 4x nopeuden...
Avatar
#12 • • Remotion Guest


Ei varmaan kysyjää paljon auta mutta Samsung 16x kirjoittava ja tdk:n audiocdr-levyt ovat toimineet mulla ihan kiltisti. Laitoin vielä varmuuden välttämiseksi 4x nopeuden...



Mulla on tdk:n 32x asema, pitääkin koittaa 4x nopeudella, silloin kokeilin 12x nopeudella.
Avatar
#13 • • Edited MikkiHiiri Guest




Mulla on tdk:n 32x asema, pitääkin koittaa 4x nopeudella, silloin kokeilin 12x nopeudella.



Ainiinjoo, olikos sulla 80min vai 74min AudioCDR:iä?
Ja jos oli 80min niin yrititkö polttaa niille yli 74min musiikkia?
Avatar
#14 • • Remotion Guest
polttelin omaa mixiäni joka on muistaakseni suunnilleen 54:32 pitkä ;)

Vähän epäilen että vauhti tappoi nuo levyt...
Avatar
#15 • • MikkiHiiri Guest


polttelin omaa mixiäni joka on muistaakseni suunnilleen 54:32 pitkä ;)

Vähän epäilen että vauhti tappoi nuo levyt...



Jees. Kokeile hitaampaa polttoa. Mulla oli HP 8100i:n ja Neron
kanssa sellanen kiva bugi, että jos poltti yli 74min levyn 80min
levylle niin poltto "ei loppunut" missään vaiheessa. Levy jäi jauhamaan koneeseen 100% täyttyessä virtojen katkasuun asti.
Levylle ei ollut kummiskaan palanu mitään, joten se oli käyttämätön
ku kone oli buutattu:confused:
Avatar
#16 • • Remotion Guest




Jees. Kokeile hitaampaa polttoa. Mulla oli HP 8100i:n ja Neron
kanssa sellanen kiva bugi, että jos poltti yli 74min levyn 80min
levylle niin poltto "ei loppunut" missään vaiheessa. Levy jäi jauhamaan koneeseen 100% täyttyessä virtojen katkasuun asti.
Levylle ei ollut kummiskaan palanu mitään, joten se oli käyttämätön
ku kone oli buutattu:confused:



Jep, mulla oli aiemmin sama 8100i tuolla asemalla pystyi kuitenkin tekemään täydellisiä kopioita 80min levyistä.
Vikahan oli sitten jo korjattu 8200i/e/a malleissa, ja muistaakseni se oli jotenkin myös softa vika tuossa mukanatulleessa easycdcreatorissa.