Lomat

72 posts, 4 pages, 7,314 views

Avatar
#1 • • dixoff Guest
Kesä on tulossa ja lomakausi myös. Ajattelin, että tässäpä tilaisuus pienelle lomailukeskustelulle. Mitä ihmiset aikovat kesällä tehdä, pysyttekö terasseilla ja lähibiitsillä, vai reissailetteko kotimaassa tai ulkomailla? Ja ylipäätään, onko teillä sitä lomaa muutama päivä, vai meneekö koko aika duunissa? Vai onko koko kesä yhtä pitkää lomaa vaan?

Itselläni on vielä suunnitelmat aivan auki, ensi kuussa pitäisi vaihtaa duunipaikkaa, joten pitää vielä katsoa paljonko vapaa-aikaa sieltä heruu. Mutta jos sitä aikaa irtoaa niin sitten ehkä jotain kotimaanmukavaa, tai mistä sitä tietää vaikka joutuisi jonnekin kauemmaksikin.. aika näyttää.
Avatar
#2 • • xybo Guest
Täydet 4 viikkoa olis kesälomaa duunista, lomaviikotkin
on jo valittu, mutta ei kyllä mitään tarkempaa suunnitelmaa
vielä ole. Kesä lähtee liikkeelle Tuskafestareilla örinänparissa.
Siitä sitten varmaan chillaillen ja treeneissä käyden
ja fillaroiden. Jos fiilistä kuitenkin tulee niin voihan
sitä sitten lähteä extemporee ulkomaille.

-- xybo
Radarski

Posts: 182

#4 • • Radarski
Oiskin lomaa.. mulla tällä hetkellä duunia 11.7 asti ja sitten 14.7 täytyy mennä armeijaan.
Kyllä tässä nyt jotain sentään ehtii tekee, kuhan ilmat lämpenee niin rannalle chillailemaan ja jossain klubitapahtumissakin varmaan tulee käytyä.

(hmm.. pitäisköhän perustaa oma armeija topik)
Avatar
#5 • • jUSSi Guest
juups, pitäis käyäd ruotissa ja sitten kiertää suomea (mietinnässä sellainen espoo - vihti - forssa - huittinen - kankaanpää - kauhajoki - seinäjoki - lapua - alajärvi - viitasaari - pielavesi - kuopio - joensuu - eno - kesälhti - imatra - lappenranta - kouvola - porvoo - vihti reissu).

ei sen kummempaa.
Avatar
#6 • • cajwirman Guest
Provinssirokista lähtee mun 4-viikkoa, aion olla ulkona, luonnossa, pyöräillä, käydä ehkäpä jossain örveltämässä(Barcelona). Saapi nähdä miten käy/menee. Oli kelit mitkä tahansa, loma on kuitenkin loma, satoi tai paistoi.
Avatar
#7 • • -=aave=- Guest


juups, pitäis käyäd ruotissa ja sitten kiertää suomea (mietinnässä sellainen espoo - vihti - forssa - huittinen - kankaanpää - kauhajoki - seinäjoki - lapua - alajärvi - viitasaari - pielavesi - kuopio - joensuu - eno - kesälhti - imatra - lappenranta - kouvola - porvoo - vihti reissu).

ei sen kummempaa.



Ilmoittelehan sit ku oot lapualla, niin tuun antaan oikee'n perusteellisen paikkainformaation. ;)

Joo mut oma loma alkaa heti juhannuksen jälkeen ja täydet 4 viikkoa saa taas pitää.
Suunnitelmista ei vielä ole tarkempia tietoja, mut tod. näk. mökki taas kutsuu.

Mut kyl kesä silti alkaa jo provinssista.:cool:
Avatar
#8 • • Taedium Guest
Suomen festarit kiinnostais, mutta en halua tuhlata lomaani siellä. Provinssirock olisi 25v. Ja viime vuonna siellä aiheutin yleistä pahennusta trolliasu ylläni, eli hauskaa oli ainakin mulla.

Aattelin ens kuussa kävästä joko Kreikassa tai Espanjassa. No Kreikkaan en jaksa mennä, kun siellä tulis mentyä kattoo turistirysään yhtä kaveria, mut ei jaksa.

Espanja taitaa olla sit se mihin mä meen. Barcelonassa olis kaveri, että enköhän mä sitä Ranskan vahvistusta käy siellä kurkkaamassa. Saksassakin pitäis käydä parin viikon sisään hakemassa uusi auto, mutta se nyt ei lomaa ole.

Voipi olla, että se loma Espanjaankin menee myöhäsemmälle kun kattelin duunissa koulutuksia ja voipi olla että menee päällekkäin. Ja mulle koulutus on tärkeempi ku loma.

Eli todennäköisesti menen Espanjassa käymään. Ehkä ensi kuussa, ehkä vasta heinäkuussa. Ei tiedä vielä.
Avatar
#9 • • Remotion Guest
Heinäkuu

Suomessa
Tanskassa
Espanjassa (ehkä)
Avatar
#10 • • Zapa Guest
kertynyt vaan 2 virallista lomapvää, onneks työnantaja joustaa ja voipi pitää about 3 vk lomaa.

-toukokuun lopussa tallinnaan
-heinäkuun alussa lento londresiin, sieltä samana päivä lento ibizalle yhdeksäksi yöksi. takaisin lontooseen, siellä kolme yötä ja takaisin suomeen

confirmed!
Avatar
#11 • • Extreme Guest
Töitä tiiviisti ----> n. 20.7., sitten 6vko Indonesiassa... ei siis hullummin ;)
Avatar
#12 • • Edited Tapi T Guest
Todennäköisesti tämäkin kesä sujuu vanhaan malliin. En siis pidä mitään sen kummempaa lomaa vaan olen kesän duunissa Radiolinjalla. Elokuussa otan viikon vapaata ja lähden perinteiselle reissulle Kilpisjärvelle.

Lisäksi luulen Screenin tuovan Raumalle pari sellaista jamppaa, joita on lähdettävä katsomaan.


(hmm.. pitäisköhän perustaa oma armeija topik)


Silmät auki! ;)
Avatar
#13 • • ipe Guest
Tossa männäviikolla pidin jo yhden kesälomaviikon. Pakottivat ottamaan! Onneks on vielä 3 täyttä viikkoa lomaa reservissä. Ne pidän vasta elokuun puolivälistä eteenpäin. Tarkoitus olis pakata muija, tytär ja koira asuntoautoon ja lähtee ajelemaan jonnekkin hevonkuusen. Tätä ennen tulee vietettyä mahdollisimman paljon viikonloppuja erinnäisissä mökkiriennoissa ja Koneistoonkin tarvis taas mennä.
Avatar
#14 • • jUSSi Guest


Tarkoitus olis pakata muija, tytär ja koira asuntoautoon ja lähtee ajelemaan jonnekkin hevonkuusen.



Karavaanari, karavaanari, kaikkien kaveri :D

omissa suunnitelmissa on laittaa eukko ja appivanhemmat matkailuvaunuun ja kiertää suomea :)
Avatar
#15 • • Edited OSC8 Guest
Meidän taloudessa laskettu aika on 7. kesäkuuta joten taitaa kesä mennä uuteen perheenjäseneen tutustuessa ;)

Kuitenkin jossain pitää käydä ettei nyt ihan mökkihöperöidy, varmaan ensin mökkeilemään pikkaisen.

Sitten pitää katsoa miten on esim. unityn uunisaari tai koneiston päivätapahtumat muotoutumassa, onnistuuko niissä vierailu piknik-tyyliin koko perheen voimin.. (??)

Lomaa on vaan kolme viikkoa tänä vuonna, mutta toisaalta kun tekee kolmivuorotyötä niin hommiahan on vain kolmena viikkona kuukaudessa ja yksi sitten vapaana muuten vaan :D
Avatar
#16 • • akir0 Guest
Heinäkuussa elbataan nelisen viikkoa ja juhannukseksikin otin pari bonus lomapäivää.

Etelään olis tarkotus suunnata, jollain pikalähdöllä. Paikalla ei ole niin väliä.

Ja sit on viikko lomaa Assemblyjä varten..
Avatar
#17 • • Salla Guest
mun lomasuunnitelmat luultavasti kuuluis tonne 'vituttaa' topicciin koska minä olen työharjoittelussa (koulujuttuja) koooooko kesän, melkein syyskuuhun asti ja teen myös iltaduunia 3 iltana viikossa. Koska tämä asia suunnattomasti vituttaa minua, ei siis ole mulle henk koht väliä vaik satais kuin saavista kaatais koko kesän. :( paitsi vloppuisin, jolloin on vapaata vasta.
pÖh kesälomille, varsinkin kun tää on eka kesä elämässäni kun ei oo lomaa koko kesä... *huoh*
Avatar
#18 • • Edited Taedium Guest
edit: Öh, vali vali. On mulla ollu ankee lapsuus ja vähän leluja.
Avatar
#19 • • MikkiHiiri Guest


juups, pitäis käyäd ruotissa ja sitten kiertää suomea (mietinnässä sellainen espoo - vihti - forssa - huittinen - kankaanpää - kauhajoki - seinäjoki - lapua - alajärvi - viitasaari - pielavesi - kuopio - joensuu - eno - kesälhti - imatra - lappenranta - kouvola - porvoo - vihti reissu).

ei sen kummempaa.



No jospa täl kertaa törmättäis sitte :)

Mulla ei oo oikein muita suunnitelmia kuin rentoutua. Toivottavasti
pääsis käymään vaikka ulkomaillakin, mut Suomen kesä, mökkeily
jne on kyl lähinnä sydäntä :)
Avatar
#20 • • Hanna Guest
Kesällä lomaa.. voi kun olisikin. Onneks sentään viikonloppuisin ei oo töitä, joten silloin saa sitten mennä. Tänä kesänä suunnitelmissa onkin viettää aikaa mökillä rentoutuen, käydä Särkänniemessä ystävien kanssa, reissailla ympäri Suomea ja loppukesästä elokuussa olis tarkoitus poikaystävän kanssa lähteä Ayia Napaan..Siis ihan kiva kesä tulossa :)

Tulis vaan lämmintä.. tahtoo aurinkoon :)