mitä tapahtuu juhannuksena. kertokaa!

65 posts, 4 pages, 10,003 views

#1 • • pinochio Guest
mä en välttämättä haluu mihinkään raumanmerelle, mut jos ei muuta niin kai se on pakko. mut kertokaa, mulla meni suunnitelmat vituiks ja nyt pitää miettiä mitä teen vai lähenkö pietariin bilettään...
#2 • • Edited Daniel Braun Guest
Kaatamista jossakin rannassa :D

Tai duunia...

Juhannuksena tapahtuu kaikkea ihmeellistä. Yötön yö kutsuu kummajaiset koloistaan juhlimaan liekkien loimutessa, makkaran tirskuessa ja oluen virratessa... :D

BTW, täysin asiaton vastaus (sori pieni humala päällä..)
#3 • • do Guest
Joo, itse ajattelin mennä Kalajoen hiekkasärkille..... suosittelen niille jotka haluavat nähdä suomen upeimman hiekkarannan :D
ja tietenkin hiekkarannan, missä aurinko on koko ajan näkyvillä, ja ihmiset ovat mukavia..... :D

aina siellä joka kerta sinne .. ;)
#4 • • do Guest
V..tun kone, piti pistää, mitä teet juhannuksena topiciin... no ensikerralla sitten :):):):)
#5 • • Mrrshan Guest
Kai sitä voi muuttaa jälkeenpäinkin. Ainakin jotkut otsikot ovat silloin tällöin muuttuilleet.
#6 • • Al Tapone Guest
Eiks muutamia vuosia sitten ollu Viroillla joku iso juhannustekno -happening? Sellanen ois ihan kiva.
#7 • • pie Guest
Exclusive oli vuonna 2000 Virroilla, samaan aikaan kuin Soap. Ja Factory oli myös silloin samaan aikaan. Tänä vuonna ei ilmeisesti ole ihan samanlaista bileiden tarjontaa. :)

Nyt ei taida olla muita bileitä tiedossa juhannuksen aikaan kuin Screen Raumalla ja Hytkyn juhannusbileet Hietsun rannalla.

Jos noista pitää valita niin Hytkyn bileisiin tai sitten vaikka telttailua luonnossa.
#8 • • Quu Guest
Juhannuksena amatöörit dokaavat.

Saas nähä mitä sitä tekis.
#9 • • Samuel Guest

Nyt ei taida olla muita bileitä tiedossa juhannuksen aikaan kuin Screen Raumalla ja...

myös Raumanmeren juhannus-festarien alueella voi nauttia mitä todennäköisimmin hyvästä house musiikista...lisää infoa tippunee myöhemmin
Radarski

#10 • • Radarski
On nyt epävarmaa olenko lähdössä mihinkään suurempaan tapahtumaan, mut se on varma et grillausta ja chillausta ainakin juhannuksena.
#11 • • Taedium Guest
Näyttäs pahasti Linux Admin kurssilta juhannus...
:D

#12 • • :D
Juhannuksena, hmm. Muutama hukkuu, muutama puukotetaan ja yksi ammutaan. Pari kuolee liikenteessä. Lähinnä nuo ensimmäiset johtuu ylirunsaasta alkoholin määrästä veressä.

Suomen juhannus ;)
#14 • • Taedium Guest

Rootin. ;)

Kurssin nimi on papereissa "Linux Administration". Ja mulle ihan sama minkä nimisellä kurssilla mä istun, sisältö merkkaa.
#15 • • Zapa Guest
juhannus on turha dokausjuhla, siispä otan sen kunniaksi pari olutta-kylmä-kalja ;)

mihinkään festareille ei oo innostanu lähtee rämpimään sitten ysikyt-luvun puolenvälin.
#16 • • Ben Matlock Guest
....Vois mennä mökille ja tehdä raikkaan boolin.
#17 • • Edited Daniel Braun Guest

Raikas booli:

Viinaksia. Koskenkorva, Finlandia vodka, Leijona, Absolut... Mikä tahansa käy. Määrä ja merkki maun mukaan.

Kaksi pulloa sitrus limua. Sprite, 7up...

Pari sitruunaa/limeä pilkottuna sekaan...

Yksi sitruuna puristettuna sekaan...

Rakenna lasiin yksi kerrallaan. Loraus kirkkaita, toinen loraus limua... Sitruunaa hiukan mukaan... Testaus. Lisää alkoholia/blandista. Ei niitä boolikulhoja Juhannuksena tarvita.
Vaihtoehtoisesti: Kaada viinat suuhun, limut perään -> purskuta...

Riittävän raikas ja simppeli juhannusjuoma? :D
#18 • • Homegrove Guest
Raumalla ollaan. :D
#19 • • ipe Guest
Oon töissä koko juhannuksen! :D
#20 • • -=aave=- Guest

Ja lisäksi soitella levyjä! ;)