keep it simple:
malibu ja ananasmehu, ai että kö on hyvvee :excellent:
Tottis !
Tää on niin hyvää :P
Sounds like köyhänmiehen pinacolada
223 posts, 12 pages, 184,275 views
keep it simple:
Tottis !
haussa kohtalaisen simppeli mutta erittäin törgeen special super booliohje.
keep it simple:
Tottis !
Sounds like köyhänmiehen pinacolada
haussa kohtalaisen simppeli mutta erittäin törgeen special super booliohje.
Jos on simppeli ohje haussa, niin perussääntö voisi olla oikeassa suhteessa 1 viina, 1 mikseri JA paljon jäitä.
Jos on simppeli ohje haussa, niin perussääntö voisi olla oikeassa suhteessa 1 viina, 1 mikseri JA paljon jäitä.
Hyvä perusbooliohje:
Mä tarjosin tupareillani boolia, joka oltiin sekoitettu viinasta, valkkarista, hedelmämehusta ja spritestä. Boolimaljan koristelin limetillä, kirsikoilla, karambolalla ja sokerireunuksella. Koska booli oli tosi hyvää, näyttävästi esillä ja siinä oli reippaasti alkoholia, niin menestys oli taattu.
olisi aika tylsää, jos puolet kestien vieraista eivät pitäisi boolista.
Tossahan paukusta tulee n. 20-prosenttista
Rehut imevät mukavasti myös viinaa sisäänsä. Illan päätteeksi näkeekin usein porukan kiskovan ilolla hedelmäsalaattia naamaan boolimaljan pohjalta. Ja jälleen... menestys on taattu - ainakin humalan osalta.
"vttu kun ollaan seipäässä kun vedetiin kaks mansikkaa"..
Rehuissa on sellainen haitta, että naiset joilla on huulipunaa ei pidä siitä, että rehut tökkii huulia juodessa.
...
Jos ei jääpaloja halua boolia laimentamaan, niin voihan aina kokeilla jäädyttää itse boolia jääpaloiksi. Viina tosin jäätyy suht hitaasti, eikä ihan pienillä asteilla, eikä hiilihappoiset juomat happojaan taida säästellä pakastimessa.
Viimeisenä vaihtoehtona voi sitten kokeilla On The Rocks tuotenimellä myytäviä viskin jäähdytykseen tarkoitettuja vuolukivestä tehtyjä kuutioita, joita pitää pakkasessa jonkin aikaa jäähdyttää ennen käyttöä.
Mä oon testannut noita joskus todeten, ettei niistä ole yhtään mihinkään. Kohtalaisen boolimäärän jäähdyttämiseen ja kylmänä pitämiseen noita tarvittais reippaasti yli kilo ja siltikin booli lämpiää nopeasti.