...do i need to say more?
223 posts, 12 pages, 184,305 views
2. Valkokuubalainen (maito+kahlua+bacardi)
5. Absinth
Tossa on vaan yks vika:
bacardi ei o kuubalainen rommi, vaan rikos Kuuban
jalo kansaa kohtaan :mad:
Oikeaoppinen valinta olisi Havana Club.
Noo... Miten sen ottaa. Sama se mulle mistä maasta se on, kuhan on hyvää. Havana Club ei ole. Jos rommista näkyy valo läpi, on joku käyny laimentaa ja sen voi kaataa viemäriin.
Oikeaoppinen valinta olisi Havana Club.
Noo... Miten sen ottaa. Sama se mulle mistä maasta se on, kuhan on hyvää. Havana Club ei ole. Jos rommista näkyy valo läpi, on joku käyny laimentaa ja sen voi kaataa viemäriin.
On Havana Clubista olemassa joku säälittävä yritys tummemmasta mausta, mutta en oo ainakaan itse törmännyt hyvään Havana Clubiin.
Pakko nyt vähän viilata pilkkua, mutta eikös drinkki tarkoita nimenomaan juomasekoitusta, eli tequilat tai karhu III:set eivät ole drinkkejä... Muistaakseni lempijuoma -topicci on ollut erikseen?
:rolleyes:
Jaa-a... Havana pullosta se ainakin oli. Mut ei se kyl mitää tummaa ollu, eikä makukaan mikään miellyttävä.
Mitähän piraattilitkua sulle on tarjottu ;)
Absintti Coctail
4cl absinttia
1 sokeripala
lähdevettä
jäitä
Nyt onkin sitte aika katkoa siivet kaikenmaailman absinttivirityksiltä. Näin absintti tulee nauttia: täytä grogilasi jäillä ja raikkaalla lähdevedellä. Laita sokerinpala haarukalle ja kaada sokeripalan läpi absintti hyvin hitaasti lasiin. Sytytä sokeripala palamaan lasin päällä ja odota kunnes se sulaa lasiin. Sekoita ja nauti.