Kai sul on ne Thunderdomet kans jossain tallessa? Eikös ne samoihin aikoihin alkanu tullu? Ja sitä Marushan sateenkaaripiisiä kyl soitettiin joka paikassa ihan liikaa. Sillo uppos just ehkä toi c-tank ja thunderdomet, mutta prodigyy ja jotain Ice MCtä joutu kuuntelee luokkakavereilla.
C-tankia
<3 Ja edelleen potkii! Itse asiassa jos joku tietää yhtyeen Way Down, joka ennen taisi olla Undertow niminen. He soittivat joskus (muistaakseni Oranssilla) AHA:n Take On Me:stä aivan loistavan version. Muuten yhtye mukailee melko hyvin Toolin linjaa. (Entinen nimi Undertow ei kerro mitään Tool -faneille...)
Kasaridisko on aina ollut lähellä sydäntä,
Kausi? Siis etkö enää tykkää hevistä? Kyllä mä oon juttua kuullu, että taivaaseen ei hevillä pääse, mutta muuttuuko ihmisten musiikkimaku niin, että ennen pitämäänsä musiikkia lakata pitämästä? Onko niin rankasti mennyt pois se "kausi"?
blackmetalkausi kans heti hevikauden jälkeen
Mulla on kausiluontoista kans musiikin kuuntelu, että pääasiallisesti kuuntelen jotain muuta. Nyt on lähiaikoina jäänyt hevi vähemmälle ja klassinen ja konemusiikki enemmän tilaa. Mutta myös nyyhkylaulut (kuten Marja Mattlar) on nostanut päätään. Ja vihanen tyttörokki. Mutta ei se hevi sieltä mihinkään ole kadonnut. Sepulturan Chaos A.D.ta kuuntelin juuri viimeeksi eilen kauppamatkalla autossa.
Miten muilla? Kysyy nimimerkillä: "Olenko jämähtänyt?"
(Niin ja oletteko huomanneet, että yleensä ne henkilöt, jotka kysyttäessä kertovat kuuntelevansa "kaikkea musaa" omaavat yleensä sen kaikkein suppeimman musiikkimaun?)