Säätämö lopettaa toimintansa

42 posts, 3 pages, 8,886 views

Avatar
#21 • • defa Guest
Henk.koht.missään muualla turussa en ole päässyt samanlaisiin atmosfääreihin kun täällä,heti portaita ylös noustessa fiilarit on heti huipussaan!
**ttu,mut eipä silti heitetä kirvestä mihinkään ennen ku varsi on poikki..
Avatar
#22 • • Homegrove Guest
Säätämö on suomen paras keskisuuri bile-tila. PERSE! :(
Avatar
#23 • • Boot Guest
:( :confused: :mad: :007: :007: :007:



(Pakkaa laukkujaan)
Avatar
#24 • • Yoghurt Guest


Säätämö on suomen paras keskisuuri bile-tila. PERSE! :(



=( =( =(

Ikävintä ikinä.

Tässähän menee samalla Vepeltä peritty paikkakin kaiutinkorokkeen
vasemmassa laidassa!

Kuinkahan mones ravintola Säätämö oli tuossa samassa tilassa?!
Miksi se olisikaan viimeinen, koska noin intensiivistä ja hyvin
toimivaa keikka-/ klubitilaa saa hakemalla hakea?!! Uusi yrittäjä,
uusi konsepti ja uudet kujeet. Tuskin Kilta omaakaan toimintaa
laajentaa.

Voi kaikkia ajan kultaamia muistoja ja muistamattomuuksia
tuossa paikassa.

Säätäminen oli kivaa...katossakin! =)
Avatar
#25 • • upee Guest



Säätäminen oli kivaa...katossakin! =)



oot tainnu tippua sieltä muutamaan otteeseen ja lyönyt pääsi säätämön tatamiin senkin humalainen kolli.

eimutta joo. nosturin jälkeen eniten rakastamani biletila. vituttaa.
Avatar
#26 • • murQla Guest
:mad: :mad: :mad: :mad:
Avatar
#27 • • Laite Guest
mikä on säätämö?
:confused:
Avatar
#28 • • hiski Guest
sääli turun promoottoreille ja bilettäjille - säätämössä oli tunnelmaa, jota suomen bilemestoista saa nykyään hakea.
Avatar
#29 • • Pete Input Guest
Mua ei harmita. Mä näkisin tän varsin "opettavaisena" juttuna...
Avatar
#30 • • Elohopea Guest
jaahas jaahas jassoo jassoo jassoo jaahas jassoo jassoo....mitäs portaita pitkin mä tästä lähtien sahaan edestakaisin "hieman" kaiteesta tukea ottaen....taitaa olla Thrinaxin paikka!:eek:
Avatar
#31 • • GodOfMoves Guest
Tämmöttös meil tääl turus tehrä...
Itse en paikasta niin pitänyt mutta onhan se yksi mesta taas vähemmän!
Olen monesti miettinyt miksi ei Ns. Hc musiikin kekkereitä järjestetä manillassa?
En ole koskaan kyseisessä mestassa ollut joten en osaa paikasta mitään mietteitä antaa (lue;hinta, äänentoisto, tilana yleensä), mutta ainakin ulkoiset tekijät ovat minusta loistokkaat jos esim. vertaa ensimmäisiin lab-4 kekkereihin vr-konepajalla, jotka ovat oman top-5 kekkereiden listalla!

(Olen siis sen nopeamman musiikin ystävä :mad: :mad: )

:D
Avatar
#32 • • mrt Guest


jaahas jaahas jassoo jassoo jassoo jaahas jassoo jassoo....mitäs portaita pitkin mä tästä lähtien sahaan edestakaisin "hieman" kaiteesta tukea ottaen....taitaa olla Thrinaxin paikka!:eek:



...niin, en tosiaan nähnyt sua Perjantaina mestoilla :( Pitäiskö sun opetella lukemaan humalassa karttaa ensiks :);):D:p
Avatar
#33 • • Elohopea Guest




...niin, en tosiaan nähnyt sua Perjantaina mestoilla :( Pitäiskö sun opetella lukemaan humalassa karttaa ensiks :);):D:p



joo....ei kuulemma näkynyt ei....:( ....ottaa enemmän kuin miljoonasti päähän ja sitä rataa. Kenties pitäisi käydä optikolla näöntarkistuksessa ennen seuraavia juhlia taikka ottaa yksi olut vähemmän. :D
Kartta oli varmaan oikea mutta joko a) minulla oli se väärinpäin kädessä b) minä olin väärinpäin c) periaattessa mikä syy tahansa voi olla oikea....mutta mutta kun ei voi ihan kaikkea muistaa...
Seuraaviin juhliin on pakko skarpata....*komentaa itseään*
Avatar
#34 • • Scorpion Guest
Jos tosiaan bileet Säätämöllä loppuu niin... murrrr... on se kyllä kiva mesta ja ne kaikki muistot. :004:
Avatar
#35 • • nenna- Guest


Ikävintä ikinä.

Tässähän menee samalla Vepeltä peritty paikkakin kaiutinkorokkeen
vasemmassa laidassa! Säätäminen oli kivaa...katossakin! =)



..Veppe on kyl suuri osa paikan historiaa IMO!..tulee mieleen myös Fantsun 2wee syndet..missä Veppe istuu 4 kuohuviinipullon kanssa siel skobe/valo-orrella ja nauttii "bassosta" :D

..puhumattakaan Steelin/Matrixin ajoista!
:016: :010: :004: :017:
Avatar
#36 • • Elohopea Guest




..Veppe on kyl suuri osa paikan historiaa IMO!..tulee mieleen myös Fantsun 2wee syndet..missä Veppe istuu 4 kuohuviinipullon kanssa siel skobe/valo-orrella ja nauttii "bassosta" :D

..puhumattakaan Steelin/Matrixin ajoista!
:016: :010: :004: :017:



Those were the days my friend....joo...Steelin/Matrixin juhlista ei juuri jäänyt muistikuvia jälkipolville kerrottavaksi. unohtatta muuta vakiopossea jotka ns. kuului kalustoon...terkkuja kaikille tasapuolisesti. Hauskaa oli!
:001: :002: :011:
Avatar
#37 • • mauno Guest
Sääli...enpäs ehtinyt kertaakaan Säätämöä tarkastaa. Hyvä juttu kuitenkin että Jussi sai lopulta selvyyden siihen Dynamon tilanteeseen. Kauan sitä arvottiinkin.
Avatar
#38 • • Uinajainen Guest
Pahus just ku meinattii et ois ryhtyny tuolla järkkää klubia. Naihkee! Manilla Woot! joo miksei ihmiset oo ryhtyny sinne järkkää juhlia? Paradicen jälkeen kysäisin henkilökunnalta et ei kai ollu pahat juhlat ni ei ne ollu moksiskaan. Aika kallis vaan manilla mut siellä on sentään bisse luvat! Ei muuta kun uutta settii manillaan...
Avatar
#39 • • paanos Guest
Ihanaa olla erilainen nuori. Oon aina vihannu säätämöä, en tiedä miksi, mutta niin vain on. Jotenkin ahdistava paikka, en hyväksy.
Avatar
#40 • • sakin Guest


Henk.koht.missään muualla turussa en ole päässyt samanlaisiin atmosfääreihin kun täällä,heti portaita ylös noustessa fiilarit on heti huipussaan!




Aivan totaalisen samaa mieltä, yleensä ne rappuset on juostu ylös ja heti sen jälkeen räjähtää!!!!!


S.