VAPPU

61 posts, 4 pages, 15,001 views

#41 • • Samuli Guest
#techno.fi takes over mbar vappuna..
#42 • • Quu Guest

Pyh, perus viikonloppu.

Wappu on amatöörien juhla. :right:

Öh korjataas hetki. Voi olla ett tästä vapusta tulee tosi kiva \o/
#43 • • Timce Guest
Jotenkin tuo wappu tuntuu tässä vaiheessa talvea niin kaukaiselta, notta katsotaan mihin prosessi vie. Turku on yleensä tarjonnut kaikkea sitä ja vielä enemmän.
#44 • • pie Guest
pitkä viikonloppu eli eiköhän tuossa kerkeä vaikka sopivasti juopumaan ja käymään joissakin bileissä
#45 • • salaisinko Guest

kuulostaa siltä, että tulee olemaan melko vauhdikas vapun aloitus :D
#46 • • Homegrove Guest

Jotenkin tuo wappu tuntuu tässä vaiheessa talvea niin kaukaiselta, notta katsotaan mihin prosessi vie. Turku on yleensä tarjonnut kaikkea sitä ja vielä enemmän.

Kiuruvahe 4 kutsuu Timo sitten 29.4. ;)
#47 • • Encoder Guest
Wappu, Otaniemi, Illut ja Ullis. Oh yeas, melkoinen combo :happyroll:
#48 • • geeezz Guest
joo ehkä tästä vapusta tulee sittenkin hiukan parempi, ainakin pikkareissa oli hulvattoman hauskaa @ mbar :D
#49 • • Ryvon DJ Guest

joo ehkä tästä vapusta tulee sittenkin hiukan parempi, ainakin pikkareissa oli hulvattoman hauskaa @ mbar :D

Ox tänä vuonna mitä meininkiä? Bileitä?
#50 • • peepe Guest
Mä en tiedä yhtään miten ja missä juhlin vappua. Aina ja ikuisesti mielessä se yksi vappu, jolloin oli +20 ja istuttiin puistossa t-paita päällä. Sen jälkeen on ollut vaan kylmiä ja sateisia vappuja, ja aika pahalta näyttää kun katsoo ulos. Mä haluun lämpimän vapun!
#51 • • Roz Guest
Tänä vappuna muistan olla lähtemättä yhtään mihinkään, se on saletti. Kaupungissa on AIVAN liikaa väkeä ja taksiakin saa jonottaa vähintään tunnin. Busseihin ei ole asiaa kun ne on oksennettu täyteen. Baareissa ei ole kivaa kun väkeä on niin saateristi.

Kalsarikänni taitaa olla vaihtoehto nro 1!
#52 • • Salla Guest
saan tietää valmistunko vai en 27.4.
joko tai, aion olla ihan helvetin meiningeissä koko hiton vlopun! aight!
#53 • • Boot Guest
Hittolainen. Mulla jää tänä vuonna vapun juhlinta väliin. En millään ehdi kotiin Las Vegasista aatoksi......
#54 • • _U Guest
Vappu:taas yksi hyvä tekosyy vetää putki päälle. Ei kiitos, vappu ei nappaa. Tekopyhä tapahtuma, jossa luokkaerot nousevat esille ja jengi geekoilee lakkiensa kanssa (itselläni se onneksi hävisi). Vapulla ei juuri mitään tekemistä alkuperäisen idean kanssa.

Juhannus rules. Se on sentään puhdas ja aito juhla vetää viinaa, ei tarvitse esittää mitään.
#55 • • ville Guest
illalla ehkä tulee käytyä jossain, mut aikasin nukkumaan. joka paikka o n kuitenkin täynnä liian kännissä olevia ihmisiä...aamulla sit illuun sinne ei enää amatöörit jaksa :)
#56 • • yana Guest

Vappu olis sitten kuukauden päästä. Onko suunnitelmat jo tehty ja kilpavarustelu aloitettu?

Joo, suunnitelmat ovat selvät. La Sipoo, su Aero ja aamulla Illusions. \o/

pitäisköhän pyrkii samaan varmaan :)
#57 • • Ryvon DJ Guest

Juhannus rules. Se on sentään puhdas ja aito juhla vetää viinaa, ei tarvitse esittää mitään.

Hyvin totta. Juhannus erittäin luksus juhla. Viime kesänä oli nautinto chillailla kaverien kanssa mökillä, kaunis kesä, järvi liplatti laituriin, sorsaemo poikueineen tallusteli aina laiturille. Niin rentouttava naatiskella kylmää kaljaa ja nauttia luonnon rauhasta. Sitten saunaa, järvessä käyntiä, grillailua, ahhh!!!
#58 • • ipe Guest
Muutaman tunnin päästä lähtee tämä jätkä kohti Eurajokea frendin mökille perinteiseen kesäkauden avaus / vappubiletykseen. Tää on nyt sitte joku viides tai kuudes vappu kyseisessä paikassa mutta ensimmäistä kertaa siellä on vielä meri jäässä. Yleensä on päästy vaivattomasti saunasta uimaan kohtuu kylmään meriveteen, nyt joudutaan hakkaamaan avanto.

Ainakin ilmojen puolesta näyttäis tulevan hieno vappu. Tais olla viimevuonna kun veti pakkasen puolelle yöllä kun notkuttiin mökin pihalla. Muutenkin oli suht viileää. Tänään pitäis olla noin 15 astetta ja puolipilvistä, huomenna jotain reilut 13 ja aurinkoista. Kelpaa mulle!

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!
vappupallo.jpg
#59 • • Remotion Guest
heh, mä oon himassa... mut huominen onkin sit eri juttu! :heart:
¡ Previous post a couple of years ago !
#60 • • ipe Guest
Muutaman tunnin päästä lähtee tämä jätkä ja pirpeli kohti Eurajokea frendin mökille perinteiseen kesäkauden avaus / vappubiletykseen.

Säätiedotus lupailee Raumanseudulle 19:n asteen lämpöjä, mutta ainakin paikalliselehti UUSI RAUMA:n mukaan siellä ois nyt jo 20.9°C. Harmi!

:D