Indonesia

6 posts, 1 page, 1,635 views

Avatar
#1 • • Kiulu Guest
Hopplaa.
Oon matkaamassa indonesiaan elokuuksi ja ajattelin kysäsitä täältä jos jollain on kokemuksia kyseisestä maasta.
(Lombok itselläni lähinnä kohteena.) Joten jos SINÄ olet ollut indonesiassa niin antaa tulla kokemuksia tai mitä ikinä. :)
Avatar
#2 • • X-pertti Guest
Olen itsekin Indonesiassa elo-syyskuun, ensin Jakartassa elokuun ekan vkl ja sitten Pohjois-Sulawesillä Bunakenin saarella duunissa. Balille ja Lombokiin olis tarkoitus mennä noin viikoksi elokuun puolivälin jälkeen. Balilla Kuta Beachilla on klubeja, mutta tietääkseni Lombokilla on hiljaisempaa. Kannattaa kuitenkin tsekata Gili Trawangan -niminen saari Lombokin lähistöllä, jossa pitäisi olla jotain rantabileitä... Tiedä vaikka törmättäis siellä:cool:

Tsekkaa linkki Jakartan ja Balin tapahtumista ja klubeista: http://www.beatmag.com/bali_section.html

Ps. Indonesia on mahtava maa :)
Avatar
#3 • • Kiulu Guest


Olen itsekin Indonesiassa elo-syyskuun, ensin Jakartassa elokuun ekan vkl ja sitten Pohjois-Sulawesillä Bunakenin saarella duunissa. Balille ja Lombokiin olis tarkoitus mennä noin viikoksi elokuun puolivälin jälkeen. Balilla Kuta Beachilla on klubeja, mutta tietääkseni Lombokilla on hiljaisempaa. Kannattaa kuitenkin tsekata Gili Trawangan -niminen saari Lombokin lähistöllä, jossa pitäisi olla jotain rantabileitä... Tiedä vaikka törmättäis siellä:cool:

Tsekkaa linkki Jakartan ja Balin tapahtumista ja klubeista: http://www.beatmag.com/bali_section.html

Ps. Indonesia on mahtava maa :)



Joo itselläni lähinnä tarkoituksena olla mahd rauhallisissa ympäristöissä. Esim balin kuta beachin saatan kiertää kaukaa. :) Gili saarille ois tarkoitus mennä chillailemaan pidemmäksi ajaksi.(riippuen millaista siellä on paikanpäällä) Trawanganin noissa rantabileissä pitää kyllä vähän heilua.
Elokuun puolivälin aikana saatan olla juuri noilla Gili saarilla.
Ajatus oli mennä ensitöikseen Ubudissa käymään ja sieltä piakkoin lautalla Lombokiin. Sieltä jonkun mestan kautta Gili saarille. Siitä eteenpäin on vielä sumun peitossa. Mutta jotain reittiä takaisin Balille ja siellä sitten vähän kierrellä ja kaarrella.

Millaista duunia teet tuolla? Ajatus jonkinlaisesta duunista aasiassa on kiehtonut jo pidemmän aikaa.
Avatar
#4 • • lexicon Guest
Itse asuin Indonesiassa nelja vuotta, Jakartassa, faijani duunin takia, vuosina 1996-2000. Paljon tuli koettua, mm. 1998 'ekonoominen' kriisi jonka takia koko kaupunki hiljeni.

Aivan tajuton maa, ei lopu ikina. Itse olen kaynyt Sumatralla (katsomassa rallia), Lombokissa (kiipesin Mt. Rinjanin siella...ihmeelliset nakymat siella ylhaalla, siella on semmoinen 'kraateri' jossa on picture perfect jarvi keskella), Balilla tietenkin, ja jonkun verran Jaavalla. Kalimantanissa ei ikina tullut kaytya mutta kokemisen arvoinen varmasti, varsinkin 'orang utan' vierailu.

Jakartassa ei tekeminen lopu. Klubeista mainittakoon Stadium (ehdoton paikka...musa vaihtelee mutta aika reipasta menoa koko ajan. Tarjoilijoilta voi saada kaikki 'tilaukset'), Tanamur (kokemuksena valttamaton, vaikkei tasolta eika musatakaan valttamatta niin hyva ole; aasialainen 'ug' klubaus meno jee jee!), Hai Lai joka sijaitsee vahan kauempana Ancolissa, se on aivan tajuton paikka, hulvattomat laaserit!

Jos on jotain kysymyksia, niin kysykaa, yritan vastata kokemuksieni perusteella jos pystyn!

Ja hyvaa matkaa, olen hyvin kateellinen!
Avatar
#5 • • X-pertti Guest
Opiskelen tällä hetkellä restonomiksi ja kyseessä on esimiestyöharjoittelu, jonka siis suoritan sukellusresortissa Pohjois-Sulawesillä.
http://www.livingcoloursdiving.com
Kaakkois-Aasiassa haluaisin itsekin työskennellä joskus pidemmän aikaa... Ongelma vaan on pienet liksat ja työlupien lähes mahdoton saaminen (kokemusta löytyy...)

Tiedätkö yhtään enempää noista Trawanganin rantabileistä? Netistä en ole oikeen löytänyt mitään infoa. Ovat kuitenkin ilmeisesti aika pienimuotoisia verrattuna esim. Thaimaan Full Moon Partyihin. Mikä on tietysti vain hyvä asia :cool:
Avatar
#6 • • Kiulu Guest


Tiedätkö yhtään enempää noista Trawanganin rantabileistä? Netistä en ole oikeen löytänyt mitään infoa. Ovat kuitenkin ilmeisesti aika pienimuotoisia verrattuna esim. Thaimaan Full Moon Partyihin. Mikä on tietysti vain hyvä asia :cool:



Kuulemani perusteella Trawanganin "partysaarelle" on keskittynyt muutamia paikkoja jotka soittavat musiikkia tavallista myöhempään. :) Luultavasti siksi, koska se saari on nuorten matkailijoiden suosiossa. En sitten tiedä kuinka paljon elektronista musaa. (Housesta oon kuullu puhuttavan) Mutta ainakin noista saarista pitäisi olla ainoa jolta löytyy jotain yöelämää.
Enpä sano enempää, etten puhu itseäni pussiin kun en tiedä varmasti. :)
Tyhmää siellä tuskin kuitenkaan tulee olemaan. ;D