Ajatuksia?
41 posts, 3 pages, 6,547 views
<edit>Erittäin hyvin kirjoitettu. (Meinasin kirjoittaa jotain tähän suuntaan, mutta en saanut muotoiltua näin hyvin ja viime tingassa poistin oman tekstini. Eli ihan samoja tuntoja täällä.) </edit>
Virtuaali minäni on osaksi samanlainen [/B][...] hajakäytössä, enemmän näsäviisaiden heittojen yms temmellyskenttä.
Päinvastoin. Joskus yllättyy kun lukee sitten eri niccien profiileita - "Hei, toi tyyppi onkin vielä teini!? :eek:" Kyllä muilla foorumeilla ne teinit sieltä tunnistaa.
Täällä kirjoittaesse ei tule tunnetta että joka toinen vastaaja on iältään 15v.
Isi, mitä oli elämä? Duunikoneen kun aukaisee, tulee sieltä joka aamu duunisivustojen lisäksi Plattari, NationStates ja TKEP...
Plattari on määritelty kotisivuksi koneelleni,
tätä on vaikea selittää portsareille esim. 17 vuotiaana... :D
Olen tässä viime-aikoina myös pohdiskellu että pitäiskö mun lopettaa tän Plattarin lukemisen koska tämä todellakin käy epäterveelliseksi, varsinkin jos äidinkielisi ei ole suomi.
:012:
Tyttöystävä väittää et mä oon täällä paljon "asiallisempi" kun normaalisti. :confused:
Todellisuudessa olen ihan yhtä angel/ bitch kuin Plattarissakin. Täällä kuitenkin osaan käyttäytyä... todellisessa elämässä ei saa bännejä.:003:
Monet ihmiset jotka tapaa chattailyn jälkeen ovat yleensä kovasti hämillään kun heidät tapaa. Eivät tiedä mitä sanoa ja kovasti ujostelevat.
Mutta todellisessa elämässä voi saada porttikiellon Tikkurilaan! (Älä edes kysy...) :)
Välillä mietin että pitäisikö pauhata niin paljon kuin välillä pauhaan keskustelupalstoilla ja irkissä ihan vain sen takia että niihin ihmisiin voi törmätä oikeastikin joskus ja mä olen välillä aika teräväkielinen jonka ihmiset helposti saattavat tulkita ilkeydeksi.
Monet ihmiset jotka tapaa chattailyn jälkeen ovat yleensä kovasti hämillään kun heidät tapaa. Eivät tiedä mitä sanoa ja kovasti ujostelevat.
Lisäksi luulin että sä oisit ollu yks toinen tyyppi. ;)