Menet töihin...?
kyl se koulu vissiin pitää käydä ennen ku niitä töitä saa. :)
80 posts, 4 pages, 10,785 views
Menet töihin...?
Menet töihin...?
Eihän duunissa ole mitään tekemistä, ellei täällä ole keskustelua!
Nii just. Tänne kirjoittelulla saa nollattua aivot, ni ei hajoile niin paljoo duunissa.
Ai. Mulla ainakin on. Ihan tarpeeksi. Muillekin olisi. Pää putoo pois.
Miksei jo Platinum jyrähdä vanhan traktorin lailla käyntiin?
Eihän mulla ole sitten mitään tekemistä, jos ei tänne kukaan kirjoittele...
Nytkin pitää turvautua pariin muuhun foorumiin, lohtua hakien, kun tämä ei enää tarjoa yhtä vauhdikasta keskustelua.
:D :D :D
Silmiinpistävää on myös ihan nuorimpien loistaminen poissaolollaan täältä. Entistä harvemmin törmää tyhjänpäiväisiin postauksiin missä on noin 5 kirjainta ja 10 :mad: -merkkiä perässä. Liekö sitten Platinumin vakavampi ilmapiiri ja natsimoderaattorit pelottaneet heitä aihepiireiltään kevyemmille areenoille?
Mä muistasin, että viime kesänäkin olis ollu hiljasempaa ja sit syksyy kohden taas ollu vilkkaampaa.
Mutta, kyllä Plattari on muutenkin hiljentynyt... Useat vanhat aktiivit ovat taitaneet siirtyä muualle kirjoittamaan.
Mä muistasin, että viime kesänäkin olis ollu hiljasempaa ja sit syksyy kohden taas ollu vilkkaampaa.
Ei mut ei toi voi pitää paikkaansa. Ei tänne kirjoittavilla voi mitään elämää olla kesälläkään...
Eihän tuohon tarvitsi kuin yhden puoliprovosoivan postauksen DJ & Artists -puolelle, niin johan syntyisi taas vipinää. Tiedä sitten olisiko se pidemmän päälle fiksu ratkaisu.
Silmiinpistävää on myös ihan nuorimpien loistaminen poissaolollaan täältä. Entistä harvemmin törmää tyhjänpäiväisiin postauksiin missä on noin 5 kirjainta ja 10 :mad: -merkkiä perässä. Liekö sitten Platinumin vakavampi ilmapiiri ja natsimoderaattorit pelottaneet heitä aihepiireiltään kevyemmille areenoille?
Keskustelun vauhdikkuutta on viime aikoina lisäksi hillinnyt turhankin tehokkaasti sivujen todella p-i-t-k-ä-ä-n kestävä aukeaminen, olette varmaan huomanneet? Nuo ongelmat taas ovat palveluntarjoajan päässä, joihin toivottavasti tulee pikaisesti parannusta.
Wau! Mun muisti toimi! Siis ihan oikeesti mä muistin jotain! Ja vielä ihan itte! Nyt merkataa punanen ruksi almanakkaan.
Kävijämäärät ovat aina laskeneet alimmilleen kesällä ja lähtevät taas nousuun syyskuussa. Sama koskee postien määrää foorumissa.
Mies Microsoftin helpdeskistä joutui kertausharjoituksiin. Kivääriammunnoissa hän tähtäsi tauluun, laukaisi, tähtäsi tauluun, laukaisi... Näin jatkui, kunnes tarvittava määrä laukauksia oli ammuttu. Luutnantti kävi taululla tarkistamassa tulokset. Hän huusi Microsoft-kertaajalle: "0 osumaa!"
Ei mulla oo tökkinyt joten ehkä se vika ei olekaan palveluntarjoajan päässä vaan sun päässä.
Ei mulla oo tökkinyt joten ehkä se vika ei olekaan palveluntarjoajan päässä vaan sun päässä.
:D
Eikö tuo jo sisällä vastauksen, miksi homma tökkii?
"Viitaten puhelinkeskusteluun olemme selvittäneet Mysql-palvelussa esiintyneen tukkoisuuden syyn."
Tunti sit skulas hetken ok, nyt on niin hidas, että taidan lopettaa tältä päivältä ennen ku palaa hermot.
Mulla rullaa jo nyt aika nopeasti..
Eikö tuo jo sisällä vastauksen, miksi homma tökkii?Tunti sit skulas hetken ok, nyt on niin hidas, että taidan lopettaa tältä päivältä ennen ku palaa hermot.
mutta nyt taas jumittaa...
Huoltotöistä aiheutuu noin 30 min katkos maanantaina, pahimpien addiktien kannattaa siis tehdä jotain varasuunniltelmia.
No tuleehan niitä ku vähä potkii. XD
Missa on kaikki hyvat topicit? mehukkaat riidat?
alyttomat keskustelut ja typerat kannanotot?