Ei kaikki.
sit Nolifet kekkas Reallifen. :eek:
80 posts, 4 pages, 10,835 views
Ei kaikki.
sit Nolifet kekkas Reallifen. :eek:
no tästä väitteestä saataisiin kyllä sellainen keskustelu, että linjat kävisivät jo ylikierroksilla ;)
koska uskon sun kirjoittaneen ton läppänä (näin mukavasti "keskustelun herättäminen"-topicissa), niin en jaksa edes yrittää.
Internet sinänsä ei tietenkään ole kuolemassa mihinkään mutta siitä onko Internet muuttumassa joksikin vähemmän kiinnostavaksi voisi jo keskustella.
Toisaalta, saatan olla myös tulossa vanhaksi.
tämä nyt on selvää :D ainakin mun ircci-addiktio laski kahden vuoden "ammattikäytön" jälkeen lähes nollaan, kun tp-tytöt ei enää kiinnostanut.
Älä pelkää, sitten kun alkaa eläkeikä alkaa jo lähestymään niin teinitytöt alkaa taas kummasti kiinnostamaan.
Millä kanavalla niitä teepeitä muuten on? ;)
Eiköhän tuo hiljaisuus tosiaan johtu siitä että tän foorumin moderaattoreiden oikea elämä on niin tylsää ja epätyydyttävää että ainoa tapa päteä on sulkea topiceja kilpaa. Ihan hyvää sporttailuu sinällään. *peukut pystyyn* sille.
Olen nimittäin ainakin itse huomannu et topicejen aloitus tääl on vähentynyt. Juuri tämä "KÄYTÄ SEARCHII, VITUN EPÄSCENE" ym. vastaava räyhääminen, jota saa ainakin uudemmat käyttäjät täällä tarpeettoman paljon osakseen, aiheuttaa sen että kukaan ei viitti uutta topicia avata ku joutuis kahlaa koko forumin läpi jos vaikka joku ois sattunut siitä rivin kirjoittamaan vuonna 1.
Tässä mielipiteeni, joka tosin varmaan johtaa bannaamiseen koska minähän nousen suorastaan vihamielisesti herrojamme moderoija-aurinkokuninkaita kohtaan. Mut niinku matti nykänen hyppyrin nokalla, mä oon tän jutun kanssa silleen ihen "up yours"
Searchin käyttäminen ei ihan oikeesti voi olla niin mahdotonta?
Veikkaisin että kyseessä lienee ennemminkin jonkinlainen osallistumisen halu. Tylsäähän se on pelkästää muiden aikoja sitten kirjoitettuja viestejä lukea, sitä haluaa itse myös keskustella asioista. Moderaattoroiden näkökulmasta saman asian jauhaminen moneen kertaan on varmasti rasittavaa, he kun maksavat niiden viestien viemästä tilasta ja käytetystä kaistasta.
Silti, kyllä mun mielestä vanhojakin voi aika ajoin kaivella. En mä ainakaan muista jotain vuoden vanhoja topicceja yhtään, kivahan niistäkin jutuista olisi uudestaan taas jauhaa kun on kuitenkin uusia ihmisiä ja omatkin aivot ovat kehittyneet taas jonkin verran eteenpäin.
Silloinhan voi wanhaan threadiin vastata, jolloin se pomppaa taas listan ylimmäksi, ja kaikki voivat siitä keskustella taas uudestaan :)
Ha! Koitas piruuttas NationStatesin forumia. Johonkin jotain joskus koitin kirjoittaa, mutta lähes mahotonta se on. Uusia topicceja tulee kymmenen minuuttivauhtia. Ja muutenkin keskustelun taso... Ja topicceja kun tulee on ne tyyliin: "Is Jesus good?" - "Do you hate spiders?" - "[Poll] Religion" - "[Poll] What is it with Jesus?" - "My gerbile" - "Islam vs. Christianity" - "Religion - ultimate topic"... :rolleyes:
"KÄYTÄ SEARCHII, VITUN EPÄSCENE"
Niin, ja sit kun varmasti tänne rekistöröityy edelleen uusia käyttäjiä, voi tollaisen miss jarea-tyylisen miljoonasivuisen topicin kahlaaminen läpi yhtä tiedonsirua varten olla aika puuduttavaa, joten jos joku asiallisesti kysyy neuvoa niin eikö siihen voisi vastata ja poistella sitten niitä topiceja ku ne muuttuu turhiks = vastaus saatu jne.
Eiköhän tuo hiljaisuus tosiaan johtu siitä että tän foorumin moderaattoreiden oikea elämä on niin tylsää ja epätyydyttävää että ainoa tapa päteä on sulkea topiceja kilpaa. Ihan hyvää sporttailuu sinällään. *peukut pystyyn* sille.
Olen nimittäin ainakin itse huomannu et topicejen aloitus tääl on vähentynyt. Juuri tämä "KÄYTÄ SEARCHII, VITUN EPÄSCENE" ym. vastaava räyhääminen, jota saa ainakin uudemmat käyttäjät täällä tarpeettoman paljon osakseen, aiheuttaa sen että kukaan ei viitti uutta topicia avata ku joutuis kahlaa koko forumin läpi jos vaikka joku ois sattunut siitä rivin kirjoittamaan vuonna 1.
Tässä mielipiteeni, joka tosin varmaan johtaa bannaamiseen koska minähän nousen suorastaan vihamielisesti herrojamme moderoija-aurinkokuninkaita kohtaan. Mut niinku matti nykänen hyppyrin nokalla, mä oon tän jutun kanssa silleen ihen "up yours"
Totta tuokin, tosin miss jarea-topikissa ei kyllä ole minkäänlaista tiedonsiruakaan missään kohdassa :D
No siin ei kyl oo järkee pätkääkään. En kyl tajuu et miks jengi jaksaa pilkata toista jatkuvalla syötöllä.......ja moderaattorit viel mukana täs touhus.huhhuh...
No mitäs meni kirjoittamaan tyhmintä läppää mitä itse olen ainakin ikinä luennu, ja vielä vastas JOKAISEN replyyn..
Joo...no mä en vaan pidä silti tollasest touhusta. Yleensä vaan täs koko skenessä kauiten mukana olleet aina löytää jotain naiivisuutta tai moitittavaa niistä jotka haluaa päästä mukaan. Sitten samalla ihmetellään et miks skene ei kasva. Ei ihme, kun dissataan koko ajan.
:)
Niin, mäkin oon tässä huomannu et tämä kyseinen Suomen bile-scene on vähän kavala, toiset haukkuu toisia selän takana ja kaikki tappelee genreistä sun muista, camoon kaikki kuunnellaan sitä samaa ihanaa elektronist musiikkiä!