Ensinnäkin tää topic hertättää kysymyksen mikä on oikeaa, hyvää musiikkia...
Öh, nyt mä en ymmärrä. Eihän tämän topiikin pointti ole ollenkaan dissailla muita genrejä.
oma suhteellisen laaja musiikkimakuni
Hyvä aprillipila! :D
74 posts, 4 pages, 9,573 views
Ensinnäkin tää topic hertättää kysymyksen mikä on oikeaa, hyvää musiikkia...
oma suhteellisen laaja musiikkimakuni
Hyvä aprillipila! :D
...ja mitä nyt radio City, radio Suomi... sattuukaan suoltamaan korville autoa ajaessa.
Musta on kiva jakaa sama ystäväpiiri ja nauttia yhdessä bilettämisestä.
Dissaat sä mun musamakua :005:
en suinkaan.. :rolleyes: kunhan ilmaisin vain oman rajoittuneisuuteni kyseisiä radiokanavia kohtaan ;)
*lopettaa laulamisen*
Ah, kuinka kieron poliittisesti korrekti vastaus.
en suinkaan.. :rolleyes: kunhan ilmaisin vain oman rajoittuneisuuteni kyseisiä radiokanavia kohtaan ;)
musiikkimakuni on elämänkumppanini
Oikeampi kysymys mulle on, että miten musiikkimakuni suhtautuu muihin mahdollisiin pyrkyreihin.
Originally posted by jUSSi
*laulaa*
"Olen suomalainen"
*lopettaa laulamisen*
Samoilla linjoilla, ei kyl vois kuvitella kumppanin tosissaan diggailevan raptorista, rednexistä tai ale pubista :eek: tai suhtautuvan "ihan sama" ajatuksella musiikkiin. Onneks maistuvia levyjä sentään riittää ;D
:cool:
Originally posted by jUSSi
Se, että eukko ei diggaa elektronisesta musiikista ei tee niistä automaagisesti Ale pubin ärsyttäviä tyrkkyjä kännilehmiä ;)
He voivay olla oikeasti fiksuja ja kiihkomielisesti musiikkiin suhtautuvia eliömuotoja, kuten mulla ;)
... Tietty se välillä harmittaa kun esim. jossain koti/mökkibileissä joutuu enemmistön painostuksesta kuuntelemaan jotain saatanan poppia eikä saa nauttia omista suosikkilevyistä...
2 hymiötäkään ei riitä :)
Eli en todellakaan tarkoittanut tuota, itse diggailen musaa kuin musaa genreistä välittämättä ja hyvinkin laajalti. En vain ole sitä mieltä, ettei hyvää, taidokkaasti tehtyä tai jotain muuta voisi objektiivisesti määritellä tai arvioida, makuasiat ovat sitten erikseen. Ja sillä Alella tarkoitin, että tossa mielessä onkin sit jo vapaa-ajan intressit ihan liian kaukana toisistaan ;D
se on vaan niin helppo kiusata inerwebissä :D
Hankkisit duunin missä joutuu tekeekin jotain :rolleyes:
Eli pluu :004: