kasetin kopiointi

28 posts, 2 pages, 9,714 views

Avatar
#1 • • Edited kfasaf Guest
joo,eli missäpäin suomea voi kopioida audio kasetteja noin 200 kpl.kannet pitäis saada myös.
onko jollakin jotain linkkejä yms. ja mahdollisesti jotain kokemusta mistä voisi vähän kertoa.

kiitos
Avatar
#2 • • Edited bulk Guest
Minkälaista matskua on kyseessä ja kuinkakohan pitkiä nauhoja?
Avatar
#3 • • kfasaf Guest
mixtape on kyseessä ... pituus olisi varmast joko 60 tai 90 minuuttia.
Avatar
#4 • • bulk Guest
Mjah, itse olen tehnyt kopiointia c-kasetti->cd, yksittäiskopiointina ihan tuntitaksalla, mutta cd->multiple c-kasetti, joudut varmaan hakemaan apua sarjakopiointiin muualta.
Avatar
#5 • • kfasaf Guest
okei kiitos,sulla ei satu olemaan mitään osoitteita tai jotain?
Avatar
#6 • • Quu Guest
Onhan se kasetti todella hieno idea, mutta kannattaako se enään nykyään, kun c-kasetti dekki himassa taitaa olla aika aika katoavaa kansanperinnettä.

Nimim. mullakaan ei yhtäkään.
Avatar
#7 • • kfasaf Guest
joo no mietin pitkään,kyl mä teen ehkä cd erän myös, mutta kasetti on vaan jotenkin asia mikä pitää olla jos kyseessä on mixtape ... mixtapit cd:lää ei ole sama asia kuin mitä ne on kasetilla ... mun mielestä :)
Avatar
#8 • • kilobitti Guest
Luulis 200 c-kasetin ja niitten kopionnin maksavan monikertaisen määrän cd:eihin verrattuna...en ole nähnyt ikinä euron arvoisia kasetteja, eikä niitä vissiin voi kopioida 4-8 kertaisella nopeudella niinku cd:eitä...Ja kasettisoitin mulla on vaan kelloradiossa...

Tulee aikas kova hinta nostalgialle;)
Avatar
#9 • • kfasaf Guest
kuulostaa huolestuttavalta ....
no ehkä mietin asian uusiks :-)
kiitos kuiteskin
Avatar
#10 • • Funkatronik Guest


Tulee aikas kova hinta nostalgialle;)



Olen kuullut myös huhuja että jotkut vielä jossain valmistavat vinyylilevyjäkin, se vasta hullua onkin. :003:
Avatar
#11 • • olliS Guest




Olen kuullut myös huhuja että jotkut vielä jossain valmistavat vinyylilevyjäkin, se vasta hullua onkin. :003:


mitä, keneltä oot kuullu??!? siis vinyylejä, haloo 70-luku meni jo..
Avatar
#12 • • kfasaf Guest
se olis mageeta,mut mixtape vinyylinä?en ole ikinä kuullut et sellast ois .... :-(
Avatar
#13 • • Homegrove Guest
KASETIT KUNNIAAN! Meinaan autoon hankkia uuden poppi-vehkeen ja ongelmana on mistä enää löytää hyvän kasettisoittimen, ei CD:t autoon kuulu. :)
Avatar
#14 • • kfasaf Guest
no niin,asiaa
Avatar
#15 • • espoo_rumpshaker Guest


se olis mageeta,mut mixtape vinyylinä?en ole ikinä kuullut et sellast ois .... :-(



it's rare and for a reason, but I have a juan atkins mix on a double ep on wax trax records...
Avatar
#16 • • Ryvon DJ Guest
In the old days mixes on vinyl were called "megamixes" or bootleg edits... :)
Avatar
#17 • • MikkiHiiri Guest


KASETIT KUNNIAAN! Meinaan autoon hankkia uuden poppi-vehkeen ja ongelmana on mistä enää löytää hyvän kasettisoittimen, ei CD:t autoon kuulu. :)



Mulla meni just laatikollinen kasetteja roskikseen :008:
Avatar
#18 • • MikkiHiiri Guest


se olis mageeta,mut mixtape vinyylinä?en ole ikinä kuullut et sellast ois .... :-(



Nyt sekin on mahdollista http://www.cutvinyl.com/
MP3 -> Vinyl :D

Eivät taida piitata tekijänoikeuksista tuon taivaallista
Avatar
#19 • • Remotion Guest
Mä poistin kasetit käytöstä noin 4-5v sitten, en oo kaipaillu, piatsi että autossa on vaan kasettimankka ja on joutunu sitä varten ostaa 3 kasettia jotka maksoivatkin ihan sairaasti!
Avatar
#20 • • Homegrove Guest
Autoon kasetit sopii mun mielestä CD:tä paremmin, kasettimankkaa tuskin kukaan pöllii ja niitä ei tarvitse käsitellä niin silkkihansikkain. Ei niitä munkaan kyllä kotona tule kuunneltua...