Parhaat TV- ohjelmat

155 posts, 8 pages, 44,415 views

#41 • • Edited xybo Guest
En katso telkkaria, mutta jos nyt jotain voisi mainitia niin

-- uutisvuoto

asiallista dissaamista.

edit: typoja. perkkee
#42 • • funkyboy Guest
-simpsonit
-alias
-formulat ja lätkää
#43 • • insertxox Guest
2002-2003 Tuotanto

Sopranos:
Kylmärinki:
Simpsonit:
Kotikatu:
Alastonkokki:
Kauhamatkat:
Matkapassi:
Elämäni eläimet:
Ruokala.tv:
Tilt:
C.S.I
Hee
JkX
Uutisvuoto

Britti:Osasto:
Opettajat: tv 1
Huonosti käyttäytyvät miehet:
Harry Enfielt:
Monta_muuta
#44 • • kimik Guest
farscape

6 feet under (mullan alla)
smackdown/raw

cheaters
haluatko filmitähdeksi/miljonääriksi

:)
#45 • • te i nie m mi Guest
kimi muistutti parhaasta: cheaters.
cheatersin lähetysajankohtakin on nerokkain mitä sille ohjelmalle voi olla. sunnuntaina aivot-off tilassa katsoa kun ihmiset itkee raivoissaan ja tommy grand välittää. sanakirjaan pitäis painaa sanan 'lähimmäisenrakkaus' kohdalle tommyn kuva. se oikeesti haluaa vaan auttaa.
#46 • • Edited irokeesi Guest
Tarkemmin ajatellen aika harvoin tulee tv:tä katsottua. Muutama pakollinen sarja kuten

-X-Files (kuten aikaisemmin todettukin, siitä on hohto pois nykyään mutta pakko silti katsoa)

-Poltergeist (mukavan kevyttä katsottavaa yömyöhälle)

-hyvät leffat (joita tulee valitettavasti harvoin, uusintoja uusintojen perään tai b-luokan b-leffoja)

-misc. uutisia
#47 • • lexicon Guest
Kymmenen Uutiset
Mullan alla (vei voiton Sopranosista, harmillista etta talla hetkella kaksi parasta sarjaa tulevat samaan aikaan)
Aina mielessa
Simpsonit
Rimakauhua ja rakkautta
Oikeus ja kohtuus (tosin huonompaan suuntaan koko ajan menossa)
MadTV
#48 • • Edited Ryvon DJ Guest

Originally posted by lexicon
Mullan alla (vei voiton Sopranosista...)

Mä en ymmärrä mitä tossa sarjassa on niin ihmeellistä?
Monet on kehunu, mutta pari-kolme jaksoa katottuani en ole löytänyt mitään, mitä ei jo vuosia sitten ole jossain muissa sarjoissa tai elokuvissa ollut. Kyllähän sitä kattelee, mutta ei se harmita jos jää väliin.... ?

Tämän hetken THE sarja on Sledge Hammer. "Make war, not love" on yksi äijän motoista. Varsinkin nyt kun siellä ihmemaassa on yks varsinainen Sledge johtamassa sitä maata, niin sarjan nerokkuus ja ajankohtaisuus on erittäin ajankohtaista.
Hammer kysyy yhdessä jaksossa kuntosalin kassalta jotain kunto-ohjelmaa itselleen: "Got anything for me?", ja muija ojentaa kasetin jossa lukee suunnilleen "Aryan Fascist Cop Workout" :D :D :D Brilliant!!!!!
#49 • • Edited metsis Guest
aika harvoin tulee töllöä toljotettua, mut vakkarisarjat saa liikkeelle:

* kova laki (mahtava sarja, jossa fiilistä riittää jaksosta toiseen)
* oz (tosin vika kausi jo nähty :(( )
* simpsons, futurama (simpsonit vois kyl jo lopettaa, läpät kuivuu)

dokkariohjelmista maistuu yleensä seuraavat:

* ulkolinja
* avara luonto

+ kaikki mahdolliset ruokaohjelmat, hyvästä ruoasta ja sen kattomisesta ei vaan saa tarpeekseen :D (mm. keith floyd ja matkapassin ruokaspesiaalit)
#50 • • Hydro Guest
Hoos,tällä hetkellä yksi setting yli kaiken:

Torstai ilta.Kello lähestyy kymmentä.Silloin perinteeseen kuuluu heitää tuhti tuutti huuleen ja SubTV päälle.Ja mitäs sieltä alkaakaan...Farscape:004: :004: :004: Tää on yks niistä monista arkipäiväisistä jutuista jotka tekee tästä elämästä elämisen arvoista.

Ja sit näitä muita alltimefavouritseja:

Six Feet Under
Babylon 5
Buffy
Sex and The City
Stargåte
:004: Keskelle galaksia ja käännös vasempaan:004:
(Tää oli joku ihq aussi sarja jostain alien perheestä,lapsuuden lemppari)
Roswell (ei saa nauraa,mä tykkäsin 1. kauden jaksoista)

Ei tuu muuta nyt mieleen.

Niin joo,tänäänhän on torstai :D
#51 • • -wil- Guest
itse en ehdi juurikaan töllöä katsomaan mutta jostain syystä kaikki mikä tulee sunnuntaisin uppoaa. :)
#52 • • Edited tumpsi Guest
Muuten en pahemmin (aktiivisesti/säännöllisesti) seuraa mitään sarjaa, paitsi kolmosen C.S.I. on aikas jees..
Joskus jakso on jopa erittäin hyvä, joskus taas erittäin huono.
Yleensä tasaisen maukas.
Ja tietysti OZ a.k.a. Kylmä rinki, joka on mielestäni paras TV-sarja sitten Ihmemies McGyverin..
Ja tietysti Futurama, Simpsonit, Salaiset kansiot tuotantojaksot
1-3 etc.
Sekä tietysti Sex & the City, joka meinasi unohtua..
Vaikka ei ne kaikki hyvät tuu nyt mieleen, mut tossa ny on noi
mitkä ekana tuli mieleen..

"The tribe has spoken,
it's time for you to go"
#53 • • Tapi T Guest
  • FRASIER - kaikkien aikojen komediasarja. Yksinkertaisesti parhaat näyttelijät ja parhaat käsikirjoittajat. Kuka viitsii puhua Seinfeldistä?
  • Hercule Poirot - Belgilaisen dekkarin charmi puree. Kauniit englantilaiset talot, puutarhat ja maisemat plussaa.
  • Lähes kaikki ruokaohjelmat - tulee katsottua lähinnä harrastuksen ja intohimon vuoksi. Alaston kokki, Kauhamatka ja silloin tällöin Kokkisota. Ruuanlaitosta kiinnostuneiden kannattaa myös tarkistaa FST:llä tule Strömsö, jossa Michael Björklund kokkaa ajoittain.
  • Puoli yhdeksän uutiset
Kuinka te ihmiset jaksatte katsoa noita kaikkia tusina-sarjoja, jotka eivät tarjoa juuri mitään uutta. Esim. tämä uusi Alias on omasta mielestäni luokattoman huono sarja ja naurettava kopio Dark Angelista (joka oli myös huono).
Töllö imee!!! :mad:
#54 • • Nadifa Guest
Joskus sitä miettii, että kumpi on parempi: netti vai tv?! No, molemmista löytyy antia vaihtelevasti. Tv:n mä oon jättänyt periaatteessa kokonaan, mutta taas netti on onnistunut ryöstämään sen ajan jonka ennen käytin televisioon. Well, anyway oon pihalla kuin lumiukko ohjelmatarjonnasta, mutta mieleeni tuli tämmöstä:

Brittihuumori ruuls (mm. huonosti käyttäytyvät miehet)
Yleinen kevyt aivot narikkaan viihde (frendit, simpsonit) ja yx huippu piirretty on Ren&Stimpy mikä on pakko mainita. Ne on taidolla tehty ja ilmeet puhuu puolestaan (mutta ei taida nyt tulla..?). Niin ja katson mä joskus ihan asiaohjelmiakin:)
#55 • • petrus.g Guest

Kymmenen Uutiset
Mullan alla (vei voiton Sopranosista, harmillista etta talla hetkella kaksi parasta sarjaa tulevat samaan aikaan)

nääh, senkus pistää sopranosin nauhalle ja väijyy sen heti perään. näin mä teen ja en vois paremmin tiistai-iltana viihtyä :)

oikeastaan ihan kiva, että televisiosta tulee niin paljon tuubaa niin ei jää vaan sohvalle jumittamaan ja kuolaamaan... tämänhetkisistä ohjelmista uppoaa tosissaan:

sopranos
mullan alla
kylmä rinki
avara luonto
se sketsishow

simpsonit, itse valtiaat ja uutisvuoto tulee katsottua jos olen kotona. leffoja sitten kulutan riittävästi, mut se onkin toinen jo juttu ;)
#56 • • Mrrshan Guest
Vaarallinen risteys -keskusteluohjelma ainakin kuuluu huonoimmistoon, puhutaan vakavista asioista mutta yritetään kaikin keinoin viedä huomio asiakysymyksistä: kirsi piha väittämässä äänekkäästi vastaan samaan aikaan kun joku puhuu, ja taustalla videoskriinit, jotka liittävät käsiteltävän asian ihan omaan asiayhteyteensä, yleisö taputtamassa. Lopuksi äänestys aiheesta "onko politiikka paskaa". :rolleyes:
#57 • • Mr. Sinner Guest
En tiie minkä niminen se oli, mutta lauantai iltasin kakkoselta tuli joku törkeen hyvä kokkiohjelma. Kyseisen ohjelman kokki/esiintyjä Keith Floyd on halvattoman hauska. Nyt kyseinen henkilö esiintyy jossain Italian kierto-ohjelmassa, jota esitetään samaan aikaan, mutta kyseessä ei ole sama ohjelma.
#58 • • Lauri Leino Guest

nääh, senkus pistää sopranosin nauhalle ja väijyy sen heti perään. näin mä teen ja en vois paremmin tiistai-iltana viihtyä :)

Juuri näin:011:
#59 • • KarriN Guest
Hercule Poirotista tuli mieleen toinen vanha klassikko - JEEVES AND WOOSTER! ^___________^
#60 • • Tapi T Guest

JEEVES AND WOOSTER!

Sana! Black Adderin ohella yksi kaikkien aikojen britti-komedioista!