Parhaat TV- ohjelmat

155 posts, 8 pages, 44,456 views

#61 • • Zapa Guest

Vaarallinen risteys -keskusteluohjelma ainakin kuuluu huonoimmistoon, puhutaan vakavista asioista mutta yritetään kaikin keinoin viedä huomio asiakysymyksistä: kirsi piha väittämässä äänekkäästi vastaan samaan aikaan kun joku puhuu, ja taustalla videoskriinit, jotka liittävät käsiteltävän asian ihan omaan asiayhteyteensä, yleisö taputtamassa. Lopuksi äänestys aiheesta "onko politiikka paskaa". :rolleyes:

jep, eilen ekaa kertaa katoin ja samalla vikaa. kaikki huutaa päällekkäin, hirveetä älämölöä!

Simpsons on paras, kakosena Se On Siinä ja kolmosena 24.
#62 • • unknown Guest

En tiie minkä niminen se oli, mutta lauantai iltasin kakkoselta tuli joku törkeen hyvä kokkiohjelma. Kyseisen ohjelman kokki/esiintyjä Keith Floyd on halvattoman hauska. Nyt kyseinen henkilö esiintyy jossain Italian kierto-ohjelmassa, jota esitetään samaan aikaan, mutta kyseessä ei ole sama ohjelma.

se on toi kauhamatkat.. nyt italiassa, sitä ennen kaukoidässä, sitä ennen australiassa.. sitä ennen ties missä...

keith floyd on huumorimiehistä paras, kannattaa tutustua myös miehen kirjalliseen tuotantoon kuten vaikkapa kaikki krapulasta..

harmi vaan kun miehen uncorked sarjaa saa luultavasti odottaa suomeen esitettäväksi vasta vuosien ja vuosien jälkeen..
#63 • • Lupus Guest
Mä katson
Kaikki tiede/historiadokumentit
Visailuista Heikoimman lenkin,Giljotiinin ja Haluatko miljonääriksi
Sopranos/6FU,Salaiset Kansiot
Simpsons/Southpark/Family Guy!
Tuntuuks musta vaan,vai tuleeks töllöstä huomattavasti vähemmän kattomisen arvosta ku ennen?
#64 • • ---[-]--- Guest

avara luonto
[/B]

...jos jotain haluisin tuijottaa 42 tuumasesta plasma- telkusta, ni se ois toi ohjelma....:)
#65 • • Taedium Guest
Kohta tulee puolitoista vuotta täyteen siitä, että en ole katsonut telkkaria. Joskus satunnaisesti katson jotain kun sattuu osumaan kohdalle. (Siis minun oleilu telkkarihuoneessa silloin kun kanavalla sattuu olemaan kiinnostavaa.)

Kleine Arschloch on melko hassu sarja, mut se tulee Saksan kanavalta ja aika myöhään.

Meillä ei näy kun CSNBC ja CNN englanninkielisistä kanavista, eli ei ole edes kanavaa josta katsoa englanninkielisiä uutisia. Uutimet luetaan netissä.
#66 • • M1 Guest
- Family Guy
- South Park
- Simpsons
- Luonto-ohjelmat
- Salatut Elämät
- 24 (toinen tuotantokausi on 100x parempi kuin eka)
- Babylon 5
- Sopranos
- 70's Show
- Oz
- Pen&Teller: Bullshit!
- Ali G

.. ja sokerina pohjalla
- RAW & Smackdown
#67 • • ---[-]--- Guest

smackdown/raw
:)

Mitä sä näät noissa? Totuuden nimissä on myönnettävä, et itekin tulee katsottuu joskus su-iltana ku makoilee krapulas. Joskus oón kattonu enemmänkin, mut onhan toi aika vitun paskaa. Viihteellisyyden maksimointi siinä on kuitenkin mun mielestä nähtävillä. Tietty roolijakokin on ihan kiinnostavaa, mutta se amerikkalaisuus on niin perkeleen läpinäkyvää koko touhus, et nykyään kiinnitän huomiota noihin aniharvoin. Ennen kässärit oli sitäpaitsi parempii...ja koko touhust meni maku ku Mankind lopetti.;)
#68 • • Edited Sogax Guest
jah, joku mainitsikin jo
JEEVES AND WOOSTER eli Kyllä Jeeves Hoitaa tms.
Noita on vissiin kai julkaistu DVD:nä myös.
Aivan rentoa kamaa.

Toinen ihan helmi on Hyacint eli Keeping Up Appearances.
Mikäs se nyt olikaan suomeksi... aivan Pokka Pitää.

noin siis traditionaalisemmasta päästä. Harmi, ettei Homicidea enää tehdä. Silloin kun se tuli niin tuli tapitettua joka jakso innolla.
Mukavan realistisen oloisesti kuvattu ja ohjattu poliisisarja.
Loistavat näyttelijät.

Muita vanhempia laatusarjoja
Quantum Leap (Aikahyppy)
Shewolf
X-Filesin ensimmäiset kolme-neljä kautta.
60-luvun Batman trikooasuineen
kaikki Star Trekit

ja samat sopranosit, uutisvuodot, southparkit yms.. monien perussuosikkisarjat

ja häpeän tunnustaa, :rolleyes: että pidän Silk Stalkings (Silkkiä ja Luoteja) sarjasta. Nimenomaan 1991-1995 tuotetuista jaksoista, joissa oli vielä pääosissa Rob Estes ja Mitzi Kapture.
Samaten Melrose Place on juuri loistavaa aivojenpehmennysjöötiä aina siihen asti kunnes Michaelista tuli nössöpoika ja sarja latistui vanhan toistoon.

Miami Vicen voittanutta poliisisarjaa ei tosin ole vielä tullut.
Law & Order (Kova Laki) on omassa realismisarjassaan tosin jees.

#69 • • Taedium Guest

Nimenomaan 1991-1995 tuotetuista jaksoista, joissa oli vielä pääosissa Rob Estes ja Mitzi Kapture.

Just. Mä katsoin ton kans aina. Ei sitä sillee suosikkisarjana pitäny, mut jostain syystä se oli aina pakko kattoo.

Ja nimenomaan ne vanhemmat. Sithän niis sarjois kävi aina välillä Robia tai Mitziä tuuraamassa pari näyttelijää, jotka sit jossain vaiheessa otti tilanteen haltuun, ku ekaks Chris kuoli ja sitten Rita lopetti hommat ku ei enää kestäny Chrisin kuolemaa. Tom ja Cassy oli tosi surkeet vedokset verrattuna Sam & Samiin.
#70 • • insertxox Guest
Unohtamatta Suomalaisia poliisi sarjoja.

Raid:
Kylmävarisesti sinun:
Rikospoliisi Maria Kallio:

Ja muita jota en muista:

Nettiin voi tehdä arkiston vanhoista tulleista sarjoista, harmittaa kun ei aina muista jotain hyviä sarjoja.. =)
#71 • • Edited Ryvon DJ Guest
Ja unohtamatta RUOTSALAISIA, SAKSALAISIA & ITALIALAISIA kyttäsarjoja!

Voi jeesus, suomalaiset ovat ehkä nyt viime vuosina hieman päässeet murto-osaan sitä tasoa, joka on vuosia ollut standardi Beck-sarjassa. Nehän ovatkin oikeastaan elokuva-sarja, aivan omaa luokkaansa.
Beckissä toteutuu ehkä parhaiten idea hyvästä pohjoismaisesta ihmisestä, tietynlaiseta independent thinker-tyyppisestä riippumattomasta tekijästä. Varsinkin näinä palavan puska-saatanan aikoina tarvittaisiin todellakin pohjoismaihin vastapainoksi enemmän tällaisia järki-ihmisiä, eikä näitä nykyisiä nyökytteleviä urapoliittisia blow-jobbareita.

Ja entäs saksalaiset sarjat?
OK, Kettu yms. muut PERINTEISET saksalaiset "poplaritakkinen kyttä" sarjat ovat ehkä virkamiesmäisen kuivahkoja ja tylyjä, mutta se kuuluu asiaan :D Niissä on tavoitettu se TV-sarjojen perusidea, että katsoja nauttii päähenkilöiden iänikuisista rutiineista. Oikein toivoo, että suomalaiset virkamiehet ja viranomaiset ottaisivat enemmän oppia saksalaisista kollegoistaan siitä miten ihmisiä ja asioita käsitellään: tylyn asiallisesti
Sitäpaitsi, kytät jotka ajaa mersuilla, ist ekstra KOOL! :p

SCHIMANSKI oli erilainen, mutta aivan yhtä loistava saksalainen neronleimaus. Se sarja teki tavallaan pilkkaa saksalaisista perushyveistä, järjestelmällisyydestä ja tarmosta, ja osoitti että kaaosteoria- ja toiminta poliisityössä tuottaa melkein yhtä hyvän lopputuloksen kuin itse asioiden ajattelu :D

Edellisiä lähestymistapoja onnistuen yhdistelevä sarja oli vähän aikaa sitten loppunut erittäin italialainen Komisario Montalbano, jota oli aina nautinto katsella. Se kuvasi erittäin hienosti ja rivien välistä italialaista katolista mentaliteettia ja yhteiskuntaa.
#72 • • Edited Ryvon DJ Guest
Sitten kyttäsarjasta, joka todennäköiseti on kyllästyttävä, eli nyt viime sunnuntaina kolmosella alkanut Fastlane.

Mainoksen perusteella kyseessä on vain hypetetty & kierrätetty Miami Vice: toisen kytän (joka on musta) veli tapetaan Nykissä, ja veli sitten tulee jonnekin lämpimään kaupunkiin kostamaan tekijöille. Pariksi hän saa valkonaamakytän, ja kumpikin toimii koko ajan valehenkilöllisyyden turvin alamaailman syövereissä, eivätkä voi paljastaa todellisia miniään kuin harvoille ja valituille :001:
Eikö ne keksi mitään uutta?
#73 • • Lauri Leino Guest

Samaten Melrose Place on juuri loistavaa aivojenpehmennysjöötiä aina siihen asti kunnes Michaelista tuli nössöpoika ja sarja latistui vanhan toistoon.

Niin,Michaelin hölmöilyjen/nerokkuuksien takia tuota tapittikin:)
Ja kyllähän Silkkiä ja Luoteja:kin tuli katsottua joskus,ei paha se Mitzi..
#74 • • Lauri Leino Guest
Ja katuhaukan voisivat uusia:)
Sehän oli ihan legenda,tais muuten olla kiharat hiukset silläkin jätkällä..
#75 • • Taedium Guest
Luin sitä elämänkumppanien musiikkimaku topiccia. Siellä muutama taisi kirjoittaa, että musat pitää olla ihan kokonaan veks kun tulee Salatut Elämät.

Onko oikeasti niin, että joku TV-ohjelma on niin neurottisesti pakko katsoa, että mitään muuta elämää ei saa olla?

Itse en ole nyt puoleentoista vuoteen seurannut TV:tä eikä minulla ikinä ole mitään sarjaa ollut, josta olisin ruvennut muille ärisemään jos en saa katsoa sitä. TV-sarjoista B5 on esmes sellainen, että jokaisen jakson katsoin. Sattui vain tulemaan siten, että ei ollut ikinä siihen aikaan mitään muuta. TV on minulle nyt tällä hetkellä hyvin merkityksetön, mutta elokuvia katson. DVD leffoja katson vähintään yhden päivässä.

Minulla homma menee niin, että jos katson leffaa ja vaikka en olisi ennen sitä leffaa nähnyt niin aina ja joka ikinen hetki sosiaalinen kanssakäyminen ja omat ja muiden harrastukset menee sen ohi. Band Of Brothers on mielestäni kaikkien aikojen paras sotasarja, mutta silloin kun se tuli televisiosta, sattui olemaan aina muuta menoa. Siksipä en sitä telkkarista katsonutkaan. Jos telkkarista tulee joku dokkari, voin sanoa, että ollos hiljaa hetken. Jos sieltä tulee joku ei-opettavainen ohjelma, jonka eteen vahingossa jään tai jos katson leffaa ja kämppis pistää olohuoneessa levyt pyörimään, enkä kykene enää leffaa tai telkkaria katsomaan, niin telkkarissa on "off"-nappi. Ainakin meidän mallissa. Levyjen pyörittely on harrastus. Leffat ja telkkari on korvike elämälle.

Miten teillä? Onko televisio ajanviete, kun ei muutakaan ole vai elämän korvike?
#76 • • unknown Guest

Onko oikeasti niin, että joku TV-ohjelma on niin neurottisesti pakko katsoa, että mitään muuta elämää ei saa olla?

on.. kun kauhamatkat tulee niin keskityn siihen 100% ja minkäänlainen häiriö ei ole sallittu.. mitä sitten?

apua olen neuroottinen
#77 • • Taedium Guest

on.. kun kauhamatkat tulee niin keskityn siihen 100% ja minkäänlainen häiriö ei ole sallittu.. mitä sitten?

No eipä muuta, kun itselläni kaikenlainen fanaattisuus nostaa karvat pystyyn.

Ymmärrän, jos joku haluaa pyöritellä levyjä, eikä halua kuulla toisesta huoneesta epätahtiin menevää bassotuminaa, mutta en sitä jos joku tulisi kieltämään minun musiikin siksi, että haluaa kuunnella CD:tä. Odottakoot, että olen valmis.

Ymmärrän myös, jos joku haluaa katsoa dokumentin jostain aiheesta (No jos kauhamatkoja katselee opiskelumielessä, niin ymmärrän että pyydät jotakuta soittamaan sitä musiikkia hieman hiljemmalla.) eikä halua telkkarin äänen ylittävää äänilähdettä lähelleen, mutta en ymmärrä jos joku haluaa katsoa jotain ei-kehittävää ohjelmaa ja vaatii siihen täydellisen hiljaisuuden.

Tyyliin, "haluan katsoa ohjelman. Painan siis 'pause' nappia kaikkien muiden elämän kohdalla." - Tämä on niin raivostuttavaa.

Noh, jos jonkun kanssa rupeaisin kotia leikkimään, jolle tv (tai mikä tahansa muu ei-kehittävä aihealue) olisi niin tärkeä, että minä joutuisin painamaan oman elämäni pause-tilaan siksi aikaa, niin riitahan siitä syntyisi.

Ja teidän televisiomalliin ei saa korvakuulokkeita?
#78 • • Elatek / Lauri E Guest
Sledge Hammer!
#79 • • ---[-]--- Guest

ja häpeän tunnustaa, :rolleyes: että pidän Silk Stalkings (Silkkiä ja Luoteja) sarjasta. Nimenomaan 1991-1995 tuotetuista jaksoista, joissa oli vielä pääosissa Rob Estes ja Mitzi Kapture.

Michaelin omanarvontunto kapeni juu kummasti.:001: ...tosin voishan salkkarissakin tehdä (jos ei olla tehty jo) Seposta ja Ullasta sellasen vammaisen vitsipariskunnan, jonka omia toilailuja seurataan muiden roolien ulkopuolella.
#80 • • ---[-]--- Guest

TV on minulle nyt tällä hetkellä hyvin merkityksetön, mutta elokuvia katson. DVD leffoja katson vähintään yhden päivässä.

Miten teillä? Onko televisio ajanviete, kun ei muutakaan ole vai elämän korvike?

No niinku alus sanoin, ni mulle se ei paljon merkkaa. Luen kirjoja paljon enemmän. Tosin DVD:t kuuluu silloin tällöin munkin ohjelmistoon. Rytmi on seuraava.
06.00 Herätys ja Aamu TV (lähinnä uutiset 06.00 ja 06.30)
Sitten alotan duunit ja illalla katson uutiset melkein tunnin välein. Ajankohtaisohjelmat, Avara luonto, ulkolinja ja muut asiaohjelmat on jees. Kulttuuria en juuri telkust seuraa, vaan meen näyttelyyn. Viihdekanavilta pakolliset ovat oikeastaan vaan Champions Leaguen pelit. Fudis on ainoo urheilulaji, jota tsiigaan. Simpsonit, leffat yms. ei oo pakollisii, vaan katsotaan jos satutaan olee paikalla. Ehkä se on mulle niinku uutispläjäys. Teksti-TV:tä käytän jonkin verran...lähinnä uutiset. Leffat mitä oon kattonu lähiaikoina:
eilen 2.4: Villi sydän (en tosin jaksanu kattoo loppuun)-vhs
1.4: Mulholland Drive -DVD
31.3: ei mitään
30.3: ei mitään
29.3 Mullholland Drive -DVD

...sitä ennen tais olla vko ku en kattonu lainkaan. Paitsi viime viikon ma katoin dvd:lt jonku uudemman kauhupätkän. No tässä todellakin turhaa lotinaa
:o