mut kyl mä enemmän husseinia pelkään kun bushia!
sama täällä! helle sekottaa ihmisten päät ;)
281 posts, 15 pages, 64,692 views
urli poistettu
Kiitti linkistä. Paskawaren putsaus on aina yhtä hauskaa. :mad:
T: nimimerkki "Rakastan syvästi www-sivuja, jotka asentavat Gatorin duunikoneelle kysymättä käyttäjän mielipidettä."
niin ja kukakohan on tämänin takana? Venäjä? Kiina? :012:
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030320UL2
Sori, en huomannut kun käytän Operaa ja mulla on sellanen ku "refuse pop-up windows", sillä kun välttyy tuollaiselta paskalta... Otan sen linkin pois :rolleyes:
Kyllä Bushin politiikka pelottaa enemmän, sillä kun saattaa olla hyvinkin kauaskantoisia seurauksia. On lähdetty ennaltaehkäisevään sotaan, ilman välitöntä vaaran uhkaa. Ja tämä on tehty ilman YK:n nimenomaista valtuutusta. Kun on kerran kävelty YK:n yli, näin voidaan tehdä jatkossakin. Voimankäytön kynnys saattaa jatkossa olla huomattavasti alhaisempi.
Minkäs YK USA:lle mahtaa, kun USA on päärahoittaja =)
(tosin taitaa olla USA:lta jääny noi jäsenmaksut maksamatta
pitemmän aikaa)
ja pelottavinta on se että jos sadamil on kemiallisia aseita se ei varmaan epäröi käyttää niitä!
Irakin hallinto on uhka, mutta niin on USA:kin.
Asiantuntija sanoi aamutv:ssä tänään että -91 sodassa Saddamilla oli paljon kemiallisia aseita mutta ei kuitenkaan käyttänyt niitä vaikka mahdollisuus olisi ollut. Eli tuskin käyttää nytkään. Jenkit tosin käytti -91 sodassa uraaniluoteja joilla vahingoittivat omia sotilaitaan.
Irakin hallinto on uhka Irakin kurdeille ja lähimaille. Usan hallinto on uhka koko maailmalle. USA on ihan pokkana ilmoittanut että nukea käytetään jos tarve vaatii.
Molemmat, Bush & Saddam on vaarallisia, mutta jos ajattelen itsekkäästi omaa tulevaisuuttani niin Bush haittaa enemmän.
Köyhdettyä uraania käytetään edelleen ammuksissa kuin myös Abrams panssarivaunujen panssareissa.
...luultavasti tappamalla suuren määrän myös siviilejä (kovasti tosin väitti, että siviilimurhia vältetään viimeiseen asti)
Mitä järkeä olisi omata ydiasepelote ja samalla ilmoittaa ettei sitä missään tilanteessa käytetä?
Irakin hallinto on uhka Irakin kurdeille ja lähimaille. Usan hallinto on uhka koko maailmalle. USA on ihan pokkana ilmoittanut että nukea käytetään jos tarve vaatii.
Aika hyvin on muuten unhodettu Irakin tekemät hirmutyot. Esim. vuonna 1988 Irakin armeija tuhosi Halabjan kylän Kurdistanissa, ja teurasti kaikki 10 000 asukasta. Tämä vain yhtenä esimerkkinä. Kovasti toivon, että Saddam syrjäytetään, ja maahan saadaan demokraattinen hallitus.
Pitänee sitä viikonlopun mielenosotustakin harkita tarkkaan kun sen taustalla leijailee kommunistisia puolueitakin.
Kyse oli ilmeisesti ydinaseen käytöstä "ennaltaehkäisevästi"...
No tuo nuke nyt on aina se viimeinen pelote kun ei enää keksitä
muuta tapaa.
USA kyllä vois olla uhka sinänsä, että jos se voittaa Irakin, niin
kuka mahtaa olla seuraava kohde.. tosin USA tarttee lisää WTC
terrori-iskuja ja paljon että olis hyvä _tekosyy_ hyökätä taas
johonki maahan ;) (kuten tapaus Irak)
Jos USA saa Irakin öljyhanat omaan käyttöönsä niin SaudiArabian merkitys vähenee ja USA alkaa kovistelemaan SA:n hallintoa