fraktaalidimensio

40 posts, 2 pages, 6,026 views

#2 • • LindaGP Guest
Tykkäsin.
#3 • • Daniel Braun Guest
Noh, ihan kivoja mutta...

Mä en oo koskaan oikein sisäistänyt näitä "fraktaali-blaa blaa" teoksia. Psyke-levyn kanessa ok, mutta muuten...

Muuten, mitä ohjelmaa olet käyttänny? Koska parit noista kuvista on liiankin tutun näköisiä. Joskus jonkun pikkusoftan noutaneena tuollaisin kokeilin tehdä ja aika samalta näyttivät. Kahden minuutin taiteilun jälkeen :)
#4 • • sound force Guest
Kerrassaan mahtavia kuvia. Minun mieleeni todella.
#5 • • medikki Guest

Muuten, mitä ohjelmaa olet käyttänny? Koska parit noista kuvista on liiankin tutun näköisiä.

ultra fractal 3.01 taitaapi olla..

kyllähän niistä tulee aika monesti samantyylisiä. tietyllä medialla tehty jälki on aina sen median näköistä. mutta
yleensä se jälki häipyy, kun kokemusta kertyy :)

näin ainakin toivoisin.
#6 • • rhedlund Guest

tietyllä medialla tehty jälki on aina sen median näköistä. mutta

kuten photoshopin lens flare ja clouds ;)
#7 • • Folio Guest

Kerrassaan mahtavia kuvia. Minun mieleeni todella.

Heh heh..?
#8 • • vartio Guest

kyllähän niistä tulee aika monesti samantyylisiä. tietyllä medialla tehty jälki on aina sen median näköistä. mutta

musta tausta tuo ihan eri säväyksen noihin, valkoisella
tai muun värisellä jaskalla noi olisi ihan eri henkisiä.

aika erilaisia fraktaaleja kuin yleensä, vaikka
fraktaalit ovat semmossenaan aika tylsiä.
#9 • • irokeesi Guest

kuten photoshopin lens flare ja clouds ;)

Hee, niinpä.

Pitipä näitä kattoa uudestaanki ku eilen aamulla vilkuilin nopsaan. Onhan ne kivoja. Melkein odotin että mitä noista pomppii esiin kun niitä oikein tarkkaan katsoo mutta aika rauhalliselta vaikuttivat :D
#10 • • Bikku Guest
Kyllä, hienoja. <3
#11 • • Daniel Braun Guest

Kyllä, hienoja. <3

Tää topic on kyllä täynnä näitä "hyviä" posteja...

Blondie
Tykkäsin

Folio
Heh heh...?

Tosin, tämäkin jatkaa näiden runsassisältöisten postien virtaa... Oikeesti, jos ei ole muuta sanottavaa kuin siistiä, kauniita & yms. samaa, niin eikös olis parempi jättää kirjoittamatta. Jos tosiaankin tykkäsi jostakin niin vaikka hieman pidempi selvitys että miksi näin on. Puuduttavaa lukea viestiketjuja joissa joka toinen postaus on yhden taikka korkeintaan kolmen sanan pituinen. Tää on tapa kerätä postauksia itselleen, mutta kenen "virtuaalipippeli" kasvaa siitä että saa kasaan 100 postausta päivässä?
#12 • • Edited omniholic Guest
no mutta onhan se nyt tietenkin parempi sanoa edes "tykkäsin" tai "kivoja" tai ihan mitä vain kuin että ei sano mitään!kyllähän minkä vain tekijästä on mukavaa saada positiivista palautetta.tietenkin on vielä parempi jos kirjoittaa pitkästi mutta...

minä en henkilökohtaisesti näistä jaksa innostua kun ne on näyttäneet kaikki ihan samalta siitä asti kun fraktaalit on keksitty.

edit typo
#13 • • Ana-- Guest
piirsitko itte, vai laskitko tietokoneella? ;)
#14 • • Daniel Braun Guest

no mutta onhan se nyt tietenkin parempi sanoa edes "tykkäsin" tai "kivoja" tai ihan mitä vain kuin että ei sano mitään!

Joo, palaute on aina kiva juttu. Mutta, jos palaute on vaan "kivoja" niin jää asiasta vähän tyhjä olo. Miksi edes vaivautuu antamaan noin lyhyen palautteen, jos ei muuta irtoa? Perustelut olis mielestäni suotavia jos kehutaan jonkun töitä yms. Siis, miksi ja mistä on tykännyt ja mistä ei...

On oikeesti ikävä nähdä kun joku kirjoittaa joka topic:iin että "kivoja" tai "Ihan ok". Tylsää... Mielikuvituksetonta. Uskoisein että palautteen saaja olisi paljon tyytyväisempi jos edes pieniä perusteita olis laitettu. Niin negatiivisessa mielessä kuin positiivisessakin. Muuten, miksi aina jaksetaan listata kaikki huonot puolet ja haukkua asioita, mutta jos on positiivisesta palautteesta kyse, ei muuta sanota kuin "kiva"??
#15 • • LindaGP Guest

Oikeesti, jos ei ole muuta sanottavaa kuin siistiä, kauniita & yms. samaa, niin eikös olis parempi jättää kirjoittamatta.

Hani hei, pakko vastata tähän,vaikka off-topiccia onkin. Admin tai mode näpäyttäköön jos hänestä siltä tuntuu. Mä en usko että ketään tällä boardilla kiinnostaa jos meikäläinen kirjoittaa metrikaupalla. Tykkään pitää viestini lyhyinä ja ytimekkäinä, niin että niitä joku ehkä joskus mahdollisesti jaksaisi lukeakin, jos kiinnostaa. Mä en oo mikään ammattikirjoittaja, enkä sitä yritä muille uskotellakaan. Kirjoittakoon ne ihmiset pitkästi jotka tekevät sitä hyvin. Että PLUR vaan teillekin. :004:
#16 • • Faini Guest

Tää topic on kyllä täynnä näitä "hyviä" posteja...

Äläs ny taas aloita näitä sun vihaisia mielipiteitäs heittämään sinne minne ne eivät taas kuulu!

Jos joku ei ole kummompi kirjoittaja niinkun minä ja halua lyhyesti sanoa että "hyvä", nii antakoon sanoa, jos joku haluu sanoo et "roskaa", nii antakoon..
Yritätkö väittää että et tykkäisi yhtään jos joku sanoisi sun tekemästä biisistä esim. "Hyvä on" taikka "Jatka samaan malliin"!!??
Kaikilla on omia taitoja ja mielipiteitä!

Ja jos puhutaan tästä itse asiasta niin:

Tosi Hieno Fraktaali!
#17 • • Daniel Braun Guest

Äläs ny taas aloita näitä sun vihaisia mielipiteitäs heittämään sinne minne ne eivät taas kuulu!

Jos joku ei ole kummompi kirjoittaja niinkun minä ja halua lyhyesti sanoa että "hyvä", nii antakoon sanoa, jos joku haluu sanoo et "roskaa", nii antakoon..
Yritätkö väittää että et tykkäisi yhtään jos joku sanoisi sun tekemästä biisistä esim. "Hyvä on" taikka "Jatka samaan malliin"!!??
Kaikilla on omia taitoja ja mielipiteitä!

Älä sinä taas aloita tuota! Vittu, jätkä vetää herneen nenukkaan asiasta kuin asiasta... Ongelmiako sulla on, joita sun pitää kompensoida kirjoittamalla tuollaisia kommentteja?? Mä vaan sanoin että olis kivempi, jos esim mulla olis maalauksia/biisejä että niitä kommentoitaisiin hiukkasen pidemmin kuin "hyvä"! Mun mielestä tollanin mini-kommentti ei tuota oikeasti mitään mielihyvää. Kyllähän säkin haluut kuulla varmaan miksi ihmiset tykkää tai ei tykkää sun miksauksista?!

Aivan sama millätavalla ihmiset kommentoivat asioita, sanoin vain oman mielipiteeni tähän asiaan!! Tuntuu vain että toisille on jonkinmoinen egon/pienen pilin korvike tuo postauksien määrä. Tarkoitus vastailla joka vitun topic:iin ilman mitään syytä... Onko siinä mitään järkeä? Silloin juuri nuo vastaukset on tuota 1-3 sanan luokkaa... Ei tää kuitenkaan mikään teini-chat ole. Vai onko?

Joten, peace! Lopeta toi iotseesi ottaminen. Jos ei asia millääntavalla sinuun liity, niin miksi edes jaksat tollasta kirjoittaa?
#18 • • omniholic Guest
kukas täällä nyt herneen nenään vetää...

postaan nyt näin lyhyesti että saisin enemmän respektiä:-P

taas yksi lisää, jippii.
#19 • • Daniel Braun Guest

kukas täällä nyt herneen nenään vetää...

postaan nyt näin lyhyesti että saisin enemmän respektiä:-P

taas yksi lisää, jippii.

Ok, minä ehkä... :D Mutta, kyseisellä tyypillä tuntuu olevan tapa vainota mua...

Olen saanut ihailijan.

Hienoa.

Hip hei.

Pelottaa :(
#20 • • Faini Guest

tuntuu olevan tapa vainota mua...

:015:

*stocker*