WWW.ELIXIRIA.COM

6 posts, 1 page, 6,659 views

#1 • • Dusterizer Guest
Elixiria.com on psy aktiivinen informaatio saitti joka sisältää informaatiota alan levy-yhtiöistä, artisteista, tapahtumista ja ihmisistä niiden takana.

Sivuilla on myös levy-arvosteluja,haastatteluja ja keskustelupalsta.

Tällä hetkellä keskustelupalsta on auki ja itse pääsivu avataan 21.3.03 mennessä.

-Check it!

#2 • • Tres Guest
Alkusivulla kiva psykedeelinen härpätin, mutta toi
'Forums' -teos oli mun mielestä jotenkin kuivakka -
jopa puhelinluettelomainen.
#3 • • Dusterizer Guest
Se tehtiin ihan tarkoituksella selkeeks ilman ylimääräistä grafiikkaa,parannus ehdotukset on aina tervetulleita;)
#4 • • Edited mark hamilton Guest
Klikkaa tästä niin pääset elixiria.com sivuille

Ei heti tajunnut mennä tuon profilin kautta eikä myökään jaksa joka kerta maalata tota tekstiä ja lisätä sitä erikseen [url]http://[/url] perään ja muuttaa vielä pieneksi. Vai onko tarkoitus karsia laiskurit pois?

Mutta noin muuten kommentoisin, että etusivu on kivan näköinen.. :)
#5 • • Ana-- Guest
Aika käyttökelvottoman tummat värit, joutuu iskee nokan monitoriin ku
yrittää vähän vanhemmalla putkella lukea..
Ante

#6 • • Ante

Aika käyttökelvottoman tummat värit, joutuu iskee nokan monitoriin ku
yrittää vähän vanhemmalla putkella lukea..

Mitä mitä? Ruuvaat vaan oman lemppari-CSS:n käyttöön eikä tartte valittaa enää väreistä. Näkyyhän toi saitti ihan hyvin vaikka Lynxillä. Eiku joo, tummat fontit mustaa taustaa vasten - onks tää ihan harkittu juttu? Mikä kuva tuossa etusivulla on - bongi vai keinosydän ? Tasomittarit indikoimassa keskustelujen kuumuutta on hauska idea. Psykestä minä mitään tiedä, mutta keskustelua näytti olevan paljon ja sen taso vaikutti pikavilkaisulla ihan asialliselta.