2:11-2:13 kohdassa olevalle judanssille nauroin ääneen :D
Sama juttu. :001: Ehkä on Soldier Of Fortune II:sta tullu pelattuu liikaa tai jotain... :rolleyes:
Tietty koulutyömäisyys ehkä paistoi joistain kikkailuista
läpi, (katoavat ihmiset, esim.),
Ei se katoava ihminen näin tässä kuvanlaadussa ollu mikä mua paisto silmään. Enemmän mulla iski just siinä ku se ihminen poltti röökiä ja siinä tuli joku blur efekti päälle. Siinä noin 50sek kohdalla. Se oli turhan... no en keksi. Mieleen tuli efekti suoraan videokamerasta. (Nyt samanlainen knoppikaivelu, ku Tesis -leffassa, että mikä videokamera käytössä... XR-5 vai mikä?)
Muuten mä tykkäsin just niistä musiikin ja kuvien yhteisestä vaihtuvuudesta. Muutenkin mietitty ihan jees siinä niitä kuvien sopivuuksia keskenään. Se sammakko vaan näytti jotenkin latistetulta. Osa kuvista ei keskenään ollu samansävyisiä. Ja siinä autolla-ajo kohdassa voisi laittaa sen kameran kiinni johonkin. Nopeutettu kuva hyppii muutenkin, nyt menee käsipelillä oikee kunnolla heilumiseksi. Mut muuten tuo näytti kivalta.
Se sävyero. Ehkä kokonaisuudessaan jos laittaa mustavalkoseksi, niin pääsee helpommalla niiden kontrastien kanssa. En tiedä. Ei toi videoleikkaus ole omaa alaa. Mut siis ainakin kun kuvia väsäilee tietokoneella, niin mustavalkoisuudella saa eri sävyset kuvat näyttää helpommin samansävysiltä. Laiskan tapa.
Tai sit jos ois tehny niin, että tekee jonku härpätyksen koko ajan päälle. Siis niinku Idle Hands -leffan alkutekstien taustoja. Niin jos jotain sen tapasta laittaa siihen päälle, ni ja läpikuultavuudella määrittelee mitkä kohdat näkyy paremmin. Tai sit jotain vain, niinku Carcassin Symphonies Of Sicness -levyn sitä sisäkantta heiluttelee ja feidailee eri kohdista ja blurraa sen ja pitää riittävän läpinäkyvänä.
En tiedä onko noi toteutettavissa, kun a) en osaa itse b) ei ole laitteita kokeilla c) en tiedä mitkä on sun laitteiston mahdollisuudet. Eli en ees tiedä toimisko noi jutut. Mul vaan tuli mieleen, et mä kokeilisin noita.
Vaik täs oli semmosta mitä mä nyt kirjoitan, että on parannettavaa, niin silti tuo on kyllä loistava. Siis kouluvideoksi. Mun mielestä toi kehitty ihan kivasti musiikin kehittyessä hektisemmäksi. Ja just se kuvien ja basarin yhteistyö oli tosi jees.