Siis joku SAATANA varastaa teknarin,
Harmittaa varmasti. Vaan teknarin saa rahalla yhdestä kaupasta. Itseäni sapettaisi kyllä minkä tahansa itse keräämän kokoelman katoaminen enemmän, vaikka rahallinen arvo olisi pienempi.
Eipä silti. Teknarinkin varastaminen on raukkamainen teko.
Kyllä juu, jos tämä tilanne on... Mutta, periaatteessa se että ottaa omiin nimiinsä (pyytää siis vakuutuksesta rahaa) kun kaverin/toisen omaa on varastettu.
No vakuutuksia on niin miljoonaa eri mallia. Autoissakin on eri jutut. Meillä on autossa niin, että kuka tahansa kun ajaa, niin se auto on vakuutettu. Mut esmes jenkeissä voi vakuuttaa itsensä eritasoisille autoille. Esmes että saa ajaa kaikkia henkilöautoja. Ja minkä auton vaan kun saa (ilman varastamista) alleen, niin on vakuutettu. Eli ei hanki autolle, vaan itselleen sen vakuutuksen.
Tää on kuulopuhetta, että mä en oikeesti tiedä. Mutta kuullut siis olen, että se "rafla ei ota vastuuta mistään varastetusta" on siksi, kun heillä ei ole siihen vakuutusta. He voisivat hankkia vakuutuksen ja vakuuttaa kaiken varkauden siellä. Oli se sitten heidän tai asiakkaiden tavaraa. Lienee tyyristä, joten halvempi laittaa "ei oteta vastuuta"-kyltti.
Ja niin. Yhdyn moneen edelliseen. T.A.T.U. on ihan lepposaa musaa. Mä diggaan sen hittibiisin kaanoneista. Ryhdyn hyräilemään.