Onkos muille käynyt vastaavaa? ja kuinka helppoa on saada korvaukset levyistä, joiden nimiä ei esim satu muistamaan lainkaan?
Onko kukaan saanut levyjä takaisin?
53 posts, 3 pages, 9,068 views
Kyl mä näkisin et toi on sun oma kämmis.
Levyvarkaudesta surma ei ole kyllin voimakas rangaistus.
Kyl mä näkisin et toi on sun oma kämmis.
Originally posted by Pete Input
Voit toki yrittää RP:ltä saada korvauksia pöllityistä levyistä, mut voi olla aika nihkeetä.
Onnea metsästykseen...
Onhan toi aina ikävää että levyjä varastetaan. Toiset ei ymmärä että joidenkin kiekkojen metsästys voi olla karmivan vaivan takana. Ja niissä levyissä saattaa olla Dj:n rahat kokonaisvaltaisesti kiinni.
Mä jättäisin levyni ainoastaa sellaiseen paikkaan, mistä tietäisin että sinne EI pääse asiakkaat/ulkopuoliset ihmiset.
Tästä lauseesta mulla tupsahti mieleeni vielä yksi raukkamaisuus sen rosmoryökäleen osalta.
Roistomaista turmella toisen ihmisen
vaivalla haalima levyselektio varastamalla
Nykyään bileissä käyminen on trendikästä, se on "in"
Ihmiset ovat niin helvetin "cool" kun he käyvät bileissä missä soittavat Proteus, Tab, Orkidea yms.
Hupaisinta on että nämä "juntit" sitten tulevat toivomaan dj:ltä perusravintolassa: "hei kuule, soita vaikka Proteusta tai sitten jos sulla on niin Tab:ia" Tämä ei ole vitsi vaan tosielämää.
'
P l u r kadoksissa? Ei välttämättä...
He örisevät nurkissa että miks toi dj soittaa tälläistä musiikkia? Miks se ei soita vaikka T.A.T.U:a??
Apuva!
Bileet takaisin kellareihin ja varastohalleihin. :mad:
J ja kuinka helppoa on saada korvaukset levyistä, joiden nimiä ei esim satu muistamaan lainkaan?
Onko kukaan saanut levyjä takaisin?
Ja T.A.T.U.
Ei varmaankaan helppoa. Korvausta voi hakea kättä pidemmällä varastajan takaraivosta. Soittelin tossa taannoin vakuutus yhtiöitä läpi, koska olin kiinnostunut levyjeni vakuuttamisesta. Käytännössä vakuutus on vaikea luokitella, koska tavaran arvo muuttuu kun kokoelma kasvaa. Eikä kokoelman arvo ole laajudessaan määritelty vaan kiekoille on arvo luokitus (tietenkin olematon). Asiakaspalvelija ei myöskään löytänyt vinyyliä listaltaan mikä hieman hymyilytti. Kotivakuutus on ainoa minkä piiriiin levyt voi helposti änkeä, jos keikalla katoavat on homma mutkikkaampi, jos autosta ei niinkään....
ja että vuonna 1972 valmistetusta rumpukoneesta oikeesti saa rahaakin jonkun verran, jos sen myy. :)