urheiletteko?

171 posts, 9 pages, 18,743 views

Avatar
#1 • • Kopernikus Guest
Mites plattarin väki sporttaa? Eli kaikki urheilusydeemit tänne tietoon ja nydd!!!:p
Avatar
#2 • • Turan Guest
ei
Avatar
#3 • • jUSSi Guest
joo.

futis ja sähly.
Avatar
#4 • • Edited Ryvon DJ Guest
Urheilu on Saatanasta.
Avatar
#5 • • Tapi T Guest
Ehdottomasti liian vähän tulee urheiltua. Periaatteessahan liikkuminen on ihan mukavaa, mutta se lähteminen on aina niin helvetin vaikeeta.
:016:
Avatar
#6 • • Jukka I Guest


Urheilu on Saatanasta.



Saatanasta on ainoastaan ylikaupallistunut huippu-urheilu, jossa vain tuloksilla on merkitystä ja tavoitteet pyhittävät keinot. Omasta fyysisestä kunnosta kannattaa toki pitää huolta. Pari liikunnalle omistettua tuntia viikossa on pieni hinta kaikista niistä hyödyistä, joita säännöllisestä liikunnasta seuraa.
Avatar
#7 • • Lucy Luke Guest
Ratsastus vei mut mennessään jo vaahtosammutiniässä, sitä harrastan vähintään 4 kertaa/vko.
Meidän koirat pitää huolen siitä, että tämä ämmä saa riittävästi aerobista treeniä. Lihakset rääkätään perusteellisesti bodypumpissa noin 3 kertaa/vko ja päälle kaikki mahdollinen hyötyliikunta.
Avatar
#8 • • osm Guest
Pakkohan se on. Mä oon muutenkin niin tuhdissa kunnossa et en haluu ees miettiä mikä kondis ois jos en liikkuis :)

Uusimmat harrastukset on Astangajooga ja Taekwondo. Joskus aikaisemmin on tullut harrastettua salilla käyntiä ja ihan perinteistä lenkkeilyä mut mulle ainakin maistuu paljon paremmin tollanen kuntoilu jossa voi halutessaan käydä treeneissä --> tulee varmasti jotain tehtyäkin. :)

Kesällä pyöräily on kivaa. :)
Avatar
#9 • • ipe Guest


Urheilu on Saatanasta.



Aivan! Mulle riittää koiran kanssa kävely ja skeittailunkin olen vähentänyt noin yhteen kertaan kuussa. (Senkin teen yleensä vain humalassa!) Pyöräillä pitäis kun pidän siitä kovasti mutta ei pysty investoimaan siedettävään maasturiin. Vanha Rossin MTB vetelee ihan viimeisiään... :(
Avatar
#10 • • Felis Guest


Urheilu on Saatanasta.


Word!

(paitsi että joskus on terveytensä vuoksi alistuttava tuohonkin paholaisen keksintöön)
Avatar
#11 • • Nautilus Guest
Onhan sitä nyt kaikennäköistä tullut harrastettua ja tulee vielläkin tehtyä silloin tällöin, mutta tällä hetkellä vakituisemmista urheiluharrastuksista varmaan mainitsemisen arvoisia voisi olla Lacrosse.
Avatar
#12 • • Haitari Guest
Mä käyn iltalenkillä (jääkaapilla, hk-blå kunniaan :D)
Harrastan myös painon nostoa (hyvin nousee, sohvalla rötköttäessä, intin jälkeen tullu 10kg lisää :mad: )

Oikeesti ei vaan jaksa lähtee harrastaan vaikka mielelläni esim laskettelen ja pelaan sulkapalloa.
Avatar
#13 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#14 • • opri Guest
Talvella spinningiä, kuntonyrkkeilyä, pace jumppaa ja muokkaus jumppaa viikottain.. välillä heitän juoksulenkin. Avannossa käyn pari kertaa kuussa.. hii se nostaa kummasti serotoninin tasoa ja tuntuu oikein mukavalta sit sen jälkeen.

Kesällä pitäis jatkaa viimekesäistä uutta harrastusta laskuvarjohyppyä ja uimassa käyn aina kun rannalle eksyn:D

Aina on tullut liikuntaa harrastettua lajit vaan muuttuu. Choy le fut kung fu oli aika haastavaa, mut suosittelen pitkä pinnaisille. Chi kung on taas helppoa ja oikeestaan tietynlaista rentoutusta arjen keskellä.. Mulla on kova into kokeilla kaikkia uusia lajeja:rolleyes:
Avatar
#15 • • sunnyboy Guest
Talviaikaan tulee käytyä 2-3 krt/vko salilla...punttia, spinning, hurling, bodypump etc. Hiihtämässäskin on tullut käytyä tän talven aikana 4 kertaa, joista viimeisin lenkki oli Finlandia-hiihto.

Kesäaikaan salin lisäksi epäsäännöllistä lenkkeilyä ja rullaluistelua.

Kuntoilu on hyvää vastapainoa biletykselle, tekee hyvää henkisestikin. Morkkiskin häviää kummasti, kun käy salilla riehumassa.
Avatar
#16 • • xybo Guest
Neljästoista vuosi menee budo-lajien seurassa ja kivaa on ;)
Kesällä taasen sen lisäksi vielä tulee paljon fillarointia
ja uintiakin. Kilpaurheilusta en pidä. Enkä oikeastaa mistää
ryhmä/pallopeleistäkään.

-- xybo
Avatar
#17 • • elok Guest
Thai nyrkkeily ja sali. Siinäpä ne tämän hetkiset.. Sit aina kaikkee muuta kun kerkee!

Urheilu on kivaa vaikkakin huomaan vanhemmiten jääväni liiankin helposti kotiin lojumaan, kun pitäis lähtee treenaamaan...:rolleyes:
Avatar
#18 • • Funkatronik Guest
Nuorenpana ei tullut edes ajatelleeksi että joskus olisi pakko urheilla, vaikka kyllä se silloinkin ihan kivaa oli. Nyt kun on vähän vanhempi on käytänössä pakko liikkua usein ja paljon. Ainakin minulla jo kahden viikon liikkumattomuus pistää paikat niin jumiin ettei meinaa sängystä ylös päästä.

Talvisin menee ihan vain lenkkeillessä ja kotona kuntoillessa. Kuntosaliin ei oikein ole varaa. Kesäisin jalkapallo, koripallo ja satunnaisesti footbag vievät leijonanosan urheiluajasta.
Avatar
#19 • • pie Guest
Talvella silloin tällöin lumilautailua ja kesällä uintia. Aika harvoin tulee urheiltua "kunnolla".
Avatar
#20 • • J Raninen Guest
12. vuosi Taidoa meneillään. Tarkoitus ois vielä kevään aikana lähtee SM-kisoihin ja kesällä korottelemaan vyötä.
Maajoukkueessakin tuli joskus oltua, joten kilpaurheilu ei ainakaan kovin vastemielistä ole. (Tosin kaikki tuli tehtyä ilman ulkopuolista tukea, ihan omaksi iloksi)
Muuten ei tuu tehtyä oikeestaan mitään muuta, kuin syötyä.