Sveitsi tanssii?

15 posts, 1 page, 3,154 views

#1 • • Anonymous Guest
tämä kevät sveitsissä.

voiko joku kokenut bilepummi kertoa missä kannattas kurkata kulman takaa ja pelästyttää kaikki :D ?

kiitos
#3 • • Edited Vesa Guest
...
#4 • • Anonymous Guest

Kultsi...tarviiko sanoa enempää -> http://www.streetparade.com

Elokuun 9.pvä...sovittu?

hykerryksen tasainen tahti pistää tuolin hytkymään ;)
hihii! JOO!

kiitos vesa tiaroista! pistän sveittiläiset jonoon ja tanssin ne nurin!

saa viä laittaa muistaki paikoista kiitostas
mä niiiii onneline oisi :D
#5 • • Edited grace Guest
Streetparade ois kyllä ehdoton, harmi että itse missasin sen viime vuonna, kun piti paria päivää ennen palata kultaiseen kotimaahan.. :mad:

Muutamissa pikkuklubeissa tuli pyörittyä, eniten Bernin läheisyydessä sijaitsevissa pienissä kylissä. Noissa fiilis venyi toisinaan ihan äärimmilleen, hyvää musaa ja mukavia ihmisiä.(Esim.Burgdorfissa on vuosittain katujuhla, missä on musaa joka makuun, ja kylästä löytyy myös muutama tsekkaamisen arvoinen house/tanssimusaklubi)

Klubien nimiä en sitten kuollaksenikaan muista, mutta jos Bernin lähellä pyörit, hieman keskustan ulkopuolella on levykauppa, muistaakseni beamrecords (löytyy varmaan myös netistä), jonka poijjaat kyllä tietävät parhaat klubit ja bileet... :003:

Viime kesänä Luzernissa vieraili mm. Astral Projection, esiintyjien tasosta tuskin tarvitsee tänäkään vuonna tinkiä. Lyhyiden välimatkojen (tosin kalliin joukkoliikenteen) ansiosta bileisiin pääsee suht helposti, oli ne sitten missä puolella Sveitsiä tahansa..

Ai niin. Meinasin jo unohtaa, että tietystihän kannattaa käydä tsekkaamassa Sveitsin oma "Miss Jarea", Dj Tatana, (jos kiksumeininki uppoo), jonka löytää kyllä jos vaikka minkälaisista jugurttimainoksista ympäri kaupunkeja.. :D
#6 • • Timce Guest

Streetparade ois kyllä ehdoton, harmi että itse missasin sen viime vuonna, kun piti paria päivää ennen palata kultaiseen kotimaahan.. :mad:

Muutamissa pikkuklubeissa tuli pyörittyä, eniten Bernin läheisyydessä sijaitsevissa pienissä kylissä. Noissa fiilis venyi toisinaan ihan äärimmilleen, hyvää musaa ja mukavia ihmisiä.(Esim.Burgdorfissa on vuosittain katujuhla, missä on musaa joka makuun, ja kylästä löytyy myös muutama tsekkaamisen arvoinen house/tanssimusaklubi)

Klubien nimiä en sitten kuollaksenikaan muista, mutta jos Bernin lähellä pyörit, hieman keskustan ulkopuolella on levykauppa, muistaakseni beamrecords (löytyy varmaan myös netistä), jonka poijjaat kyllä tietävät parhaat klubit ja bileet... :003:

Viime kesänä Luzernissa vieraili mm. Astral Projection, esiintyjien tasosta tuskin tarvitsee tänäkään vuonna tinkiä. Lyhyiden välimatkojen (tosin kalliin joukkoliikenteen) ansiosta bileisiin pääsee suht helposti, oli ne sitten missä puolella Sveitsiä tahansa..

Ai niin. Meinasin jo unohtaa, että tietystihän kannattaa käydä tsekkaamassa Sveitsin oma "Miss Jarea", Dj Tatana, (jos kiksumeininki uppoo), jonka löytää kyllä jos vaikka minkälaisista jugurttimainoksista ympäri kaupunkeja.. :D

Onks DJ Tatana nainen?! :eek: WAS!? Jaahas...no ilmankos. Tuo pitää kyllä päästä todistamaan!
#7 • • grace Guest
Nainen, ja erittäin todistettavasti. Seuraa vaan niitä jugurttimainoksia.. :003:
#8 • • Anonymous Guest
ens viikoloppuna hohooo snow parade!!
lippu taskussa ja pallo hallussa!!
lumipesuvaara!!
hih ;)
#9 • • hexagon Guest
Olen tuossa joulun tienoilla menossa Zürichin kautta Ranskan puolelle, ja siinä "ohessa" ajattelin tietysti myös tsekata vähän Zürichin klubimeininkiä :excellent: Lento on 20.12 ja sinä iltana olis Rohstofflagerissa (mainio nimi btw.) mm. Gaetano Parisio ja Samuel L Session. Jos kunto ja kukkaro kestää niin Oxan Trance nightiin jatkoille.

Kenelläkään kommentteja noista tai muista Zürichin klubeista? Tai sattumalta jopa menossa samoihin bileisiin? Turismi/shoppailuvinkkejä olis myös kiva kuulla (joku klubivaatemesta esim.) :)
#10 • • Sasu Guest

Olen tuossa joulun tienoilla menossa Zürichin kautta Ranskan puolelle, ja siinä "ohessa" ajattelin tietysti myös tsekata vähän Zürichin klubimeininkiä :excellent: Lento on 20.12 ja sinä iltana olis Rohstofflagerissa (mainio nimi btw.) mm. Gaetano Parisio ja Samuel L Session. Jos kunto ja kukkaro kestää niin Oxan Trance nightiin jatkoille.

Kenelläkään kommentteja noista tai muista Zürichin klubeista? Tai sattumalta jopa menossa samoihin bileisiin? Turismi/shoppailuvinkkejä olis myös kiva kuulla (joku klubivaatemesta esim.) :)

Oxa on ihan roxx-mesta, sellasta ilosta hardtrancee useimmiten, mutta
perjantaisin monesti myös kunnon house-bileitä (jos sellasesta tykkää;).
Mesta näyttää ulkoa ihan linnalta! :) (Btw. kyseisessä mestassa
ottivat ovella snadin viinapullon repusta pois, mutta ihmetys oli melkoinen
kun ulos lähdettäessä klo 08 aikoihin löivät sen takas käteen vaikka ei
edes kysytty pullon perään. Siinä suomalaisille järjestysmiehille esimerkki
asiakaspalvelusta! :)

Rohstofflager todella luksus, yleensä perjantait rumpubassoo ja lauantait
teknoa, vaihtanut kyllä paikkaa sitten kesän 2002, mutta kuulemma
uusikin mesta on hyvä.

Liudan klubivaateliikkeitä (esim. Yamarico) löydät kun Zürichin
päärautatieasemalta jatkat junien suuntaisesti kävellen eteenpäin n.
300m ja ylittettyäsi joen käännyt oikealle kapealle kävelykadulle heti joen
jälkeen, ei rantaa pitkin, mutta heti seuraaavaa katua. On siinä
rannassakin jotain, esim. Buffalon liike ja joku kinkyvaateliike :) Tolta
kyseiseltä kävelykadulta löytyy myös hamppuliike, josta voi kysellä tiskin
alta myös jointteja! ;) (Kannabis on laillista Sveitsissä, mutta eri kantonit
suhtautuvat asiaan hieman eri lailla. Esim myynti ei yleensä sallittua,
vaikka kyllä joissain pienemmissä klubeissa myytiin esim. spacecakea.
No Googlella tarkentunee nykytilanne.)

Klubeilla myös pössytellään estottomasti ja smogi on yleensä sitä
luokkaa, että saa ilmaiset savut pelkästään paikalla olemisesta..

-Sasu.
#11 • • akir0 Guest
Zürich kutsuu ja oxasta katsoin, että tänne trance-diggarina on varmaan pakko mennä - http://www.oxa.ch/detail.php?id_party=2007

Onks paikan nykytilasta jollakulla jotain kommenttia? Mihin aikaan porukka yleensä valuu ko. paikkoihin?
#12 • • Thunderbird Guest

Elokuun 9.pvä...sovittu?

Huuh, muistutas mua! Jos oon vapaalla ajankohtana ni lähen messiin!!!!! :heart:
#13 • • grace Guest

Elokuun 9.pvä...sovittu?

Huuh, muistutas mua! Jos oon vapaalla ajankohtana ni lähen messiin!!!!! :heart:

Täähän tais olla viime vuoden bileistä...Mutta enivei :D

Itse kyllä olin enemmän kyn tyytyväinen viime vuoden paradeen, tosin jatkobileet rohstoffissa kai sen teki sitten loppukädessä (mm. Sven Väth, Pascal FEOS, Ricardo Villalobos jne..) (www.rohstofflager.com)

Trancen ystäville todellakin Oxa on käymisen arvoinen mesta, ainakin niin paikalliset ystäväni kertoivat, itse kun ei tullut niinkään noita trancemestoja kierrettyä...

Bernissä jos pyöritte, kannattaa tsekata Via Felsenau (www.viafelsenau.ch). Subwayn meininki on toisinaan tosi jees, jos osuu oikeaan aikaan..

Luzernin ja Lausannen Loftista löytyy kans hyviä bailuja. Muutamissa pienemmissä mestoissa ympäri maata löytyy kans hyviä bileitä, tosin näitä ei mainosteta niin mahdottomasti, ja ovat hankalia löytää, ellei tiedä mistä etsiä..
(Kannattaa kysellä levykaupoista..)

Sitten trancen ja "tavan poppiksen" diggareille on sit lukuisia määriä erilaisia baarifestivaaleja, joista suurin osa löytyy osoitteesta www.partyguide.ch ... :)
#14 • • Thunderbird Guest

Täähän tais olla viime vuoden bileistä...Mutta enivei :D

No kattos perhana... :hah:

No mutta kyllä se paraati siellä tänäkin vuonna on että samapa tuo :)
#15 • • duracell-pupu Guest
http://tillate.ch/

tuolt löytyy biletietoi eri kaupungeist ja sit viel paljon kuvia, ja voi valita mil kielellä haluu tiedot (tosin saksan, ranskan ja enkun välillä) :)